Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elinize sağlık. benim de sormak istediğim birşey var hazır söküp takmışken siz. akü tarafındaki anahtarla açılan kapağı açtım fakat tam takamadım galiba. kapağın solundaki ufak deliğe giren yuvarlak plastik çıkıntı giriyor fakat biraz elle zorlayınca ne kadar kilitlenirse kilitlensin yerinden çıkıyor. ben mi yanlış taktım bütün wolfler mi böyle?
bu arada ön cam için yarın arayıp sorarım sizin için

Akü kapağı alengirikli,kapamak maharet istiyor :mrgreen: Kapağın sağında dil var,solundada kurşunkalemden biraz ince 2-3cm boyunda ucu bombeli parça var önce kapağı sola doğru ittirerek dili yuvasına oturtuyoruz sonra hafifçe bastırarak sağdaki bombeli parçayı oturtuyoruz kilit bölümünüde hafif bastırıp yerleştiriyoruz.Tabi ben 2 dk takıyorum başka :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
@Meriç:Gördümde,Cumartesi Pazar girdi birde bana 20km mesafede fakat söz vermiyeyim Pazartesi senin için gidip soracağım.Not Daha önce ön çamurluk sormuştum 70lira çekmişlerdi İstanbuldan kardeşime söyledim 35liraya aldı gönderdi,tabi parasınıda istemedi :)bakalım cama ne fiyat çekecekler.
Adil abi şimdiden teşekkür ederim.Başka çare yok abi yok abartmadıkları sürece almayı düşünüyorum.Orjnal farı çok iyi aydınlatıyor.Salcano abartırsa YBR City modeli kafa alıp takacam.


elinize sağlık. benim de sormak istediğim birşey var hazır söküp takmışken siz. akü tarafındaki anahtarla açılan kapağı açtım fakat tam takamadım galiba. kapağın solundaki ufak deliğe giren yuvarlak plastik çıkıntı giriyor fakat biraz elle zorlayınca ne kadar kilitlenirse kilitlensin yerinden çıkıyor. ben mi yanlış taktım bütün wolfler mi böyle?
bu arada ön cam için yarın arayıp sorarım sizin için

Şimdiden sanada teşekkür ederim.Parça için haber bekliyorum.Soruna gelirsek 3 yerden sabitleniyor yan kapak önce sağ kısmı geçir sonra sol tarafı daha sonra anahtarı söktüğün şekişe getirirsen çıkmaz.

Meriç parasını vereyimde benim wolfüde temizleyiver :p maşallah.

Adem abi temizlemek için sökmedim.Getirirken söktük.Madem söküldü temizleyem dedim.Yolum düşerse bodruma para pul istemez el atarız seninkinede :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Meriç:Özelden veya buradan bana tlf numaranı atıver...
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
üşenmeyip şimdi çıkıp tekrar deneyeceğim. valla takıntı yaptım. ha tabi bu vesileyle motorun anahtar takımını koymayı ve bir de debriyaj kolunun ordaki plastik parçayı takmayı unuttuklarını farkettim servis elemanlarının. :) olmadı bir de fotoğraf çekerim takamazsam
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
@Meriç:Özelden veya buradan bana tlf numaranı atıver...

Attım abi ÖM ile numaramı.

üşenmeyip şimdi çıkıp tekrar deneyeceğim. valla takıntı yaptım. ha tabi bu vesileyle motorun anahtar takımını koymayı ve bir de debriyaj kolunun ordaki plastik parçayı takmayı unuttuklarını farkettim servis elemanlarının. :) olmadı bir de fotoğraf çekerim takamazsam

iç kısımları detaylı resimle işeretleyip anlatmaya çalışalim tekrardan.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düzeltiyorum sağı solu yanlış yazmışım :)
Akü kapağı alengirikli,kapamak maharet istiyor Kapağın sağında dil var,solundada kurşunkalemden biraz ince 2-3cm boyunda ucu bombeli parça var önce kapağısağa doğru ittirerek dili yuvasına oturtuyoruz sonra hafifçe bastıraraksoldaki bombeli parçayı oturtuyoruz kilit bölümünüde hafif bastırıp yerleştiriyoruz.Tabi ben 2 dk takıyorum başka
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
üşenmedim çıktım ve denedim bunlar da fotoğraflar





normal takıyorum sorun yok. kapak yerinden tamamen de çıkmıyor. sadece elimin olduğu yerden hafif kendime çektim mi o sol üstte bulununan 2-3 cm lik uzun parça deliğinden çıkıyor. anlamadım gitti. normal mi bu
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Orada sabitleme amaçlı birşey yok.Düzgün durması için yapılmış sol taraf.Çektin mi hepsi cıkıyor :) :) Kauçuk Malzemeye tam oturtuyorsan ses yapmıyorsa sorun yok.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Orada sabitleme amaçlı birşey yok.Düzgün durması için yapılmış sol taraf.Çektin mi hepsi cıkıyor :) :) Kauçuk Malzemeye tam oturtuyorsan ses yapmıyorsa sorun yok.
benimle alakalı bir sorun olmamasına sevindim. yalnız bir problemim daha var. kapağı kitlerken anahtarı hafif yamulttum sonra aynı deliğe sokup hafif eğerek düzelttim ama anahtar kontağa girerken azcık zorlanıyor. bunun kontağa bi zararı olur mu
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Sıfırda 2 tane anahtar veriyorlar.Elindekini yedek anahtar yap düzgün olanı kullan.YBR de kontak bozanını görmedim hafif eğiklikle bozulacağınıda düşünmüyoru ama imkan varsa düzgün olanı kullan.Düz bi yere koy çekiçle düzelt :pl: :pl: :pl:
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Sıfırda 2 tane anahtar veriyorlar.Elindekini yedek anahtar yap düzgün olanı kullan.YBR de kontak bozanını görmedim hafif eğiklikle bozulacağınıda düşünmüyoru ama imkan varsa düzgün olanı kullan.Düz bi yere koy çekiçle düzelt :pl: :pl: :pl:

öyle yaptım şimdi
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Merhaba arkadaşlar.Kask konusunda kararsız kaldım sizdende fikir alayim istedim.2 kasktan birini seçeceğim ama kafamda soru işaretleri var inşAllah bir çözüme ulaşırız.

İlk seçenek LS2 Flue Neon FF351 modeli Link
Uzun süredir LS2 kullanıyorum.Yedek parçasını heryerden temin edilebiliniyor.Ancak son zamanlarda sharp testi 1 yıldız veriyor.Satış politikası olduğunu düşünsemde aklımda soru işareti oluşmasına neden oluyor.FF351 ile park halindeki araca çarpmıştım.Şaşırtıcı derecede sağlam olduğunu fark ettim.

İkinci seçenek Nitro Aikido modeli Link
Yedek parça temini ve kalitesi şüphelerim var ancak sharp tan 5 yıldız almış.Sharp testine şuan için pek güven olmasada daha güvenilir bir kaynak bulana kadar en iyi test kuruluşu bu.

Siz olsanız hangisini seçerdiniz.Kalın sağlıcakla.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Nihahahaha :) Meric abi benim 1 defa adım gecti zinciri tuttugumu vidaları sıktıgımı dememissin cok ayıp olmusssss :D


2 liraya Ybr aranıyor bilginize
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Pardon abim unutmuşum.Birde ben uğraşırken motorun koltuğunu yere koyup oturdun üstüne beni izledin onuda unuttum :cherry: :cherry:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
2 liraya Ybr aranıyor bilginize

Ben de hep Ybr arayıp durdum. Millet 2005 modellere 2500-3000 lira fiyat yazmış.
O paraya temiz Ybr olmaz değil, olur ama çok sık arayıp bulunca da erken davranmak lazım. Malum bu işten para kazanan simsarlar bütün gün ilanları geziyor. Onlardan hızlı olmak lazım. :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Ben de hep Ybr arayıp durdum. Millet 2005 modellere 2500-3000 lira fiyat yazmış.
O paraya temiz Ybr olmaz değil, olur ama çok sık arayıp bulunca da erken davranmak lazım. Malum bu işten para kazanan simsarlar bütün gün ilanları geziyor. Onlardan hızlı olmak lazım. :)

Model onemli degil :D 2004 den 2015 e kadar olur YBR olsun :D Km de önemli degil sase düzgün olsun karanajlar saglam olsun :D Meric abimle martta bende sezonu acıcam :) Vur patlasın
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Meriç; Eline sağlık güzel işçilik..

Bu arada kask seçerken bütçene uygu,n en iyi kaskı almakta fayda var.. ls2 60 km hızdan sonra içeri güzel ses alıyor.. ben olsam 2.seçeneğini, nitroyu tercih ederdim... Daha kaliteli bir ürün diye tahmin ediyorum.. Tabi kafa yapına uygun mu denemekte gerekebilir..

Benim bundan sonra alacağım kask, galiba Nolan yada İcon marka olacak gibi..

-ZERO- Kızılaya gelde senin motorun bakımlarını beraber yapalım.. Gerekli açıklama ve tanıtımı da yapayım.. :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst