Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Meriç:Bu gün Salcano servise gittim sordum,Salcano motor az olduğu için getirmiyoruz sipariş veriyoruz dedi.Fiyatını sordum (kesin bilmiyor)30lira civarı dedi.

Motorda bozulan ve ilk değiştiğim parça korna oldu,bu gün değiştim.Benim 25 senedir tanıdığım parçacıdan 5liraya aldım.Fiyatına göre bizim motorun üstündeki kornadan daha iyi,bizimkinin sesi cılız kalıyor yanında.Olurda değişecek olursanız diye resmini atıyorum.
rgO2v7.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Adil Abi; benim kornada sıkıntı yok ama.. Farkedilme adına 2. bitane daha mı olsa diye düşünüyorum.. tabi tonu biraz kalınca olması lazım ... :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adil Abi; benim kornada sıkıntı yok ama.. Farkedilme adına 2. bitane daha mı olsa diye düşünüyorum.. tabi tonu biraz kalınca olması lazım ... :)

Bence 2 kornaya gerek yok ama zararıda yok :) Bizim motordaki kornadan kalın sesi misal bizimkinin sesi dit-dit se bu dat-dat diye ses veriyor :) onun için markası bilinsin diye resmini attım benim çok hoşuma gitti 5 liralık bir kornadan beklemezdim böyle bir ses,şans diyeyim :)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Meriç:Bu gün Salcano servise gittim sordum,Salcano motor az olduğu için getirmiyoruz sipariş veriyoruz dedi.Fiyatını sordum (kesin bilmiyor)30lira civarı dedi.

Motorda bozulan ve ilk değiştiğim parça korna oldu,bu gün değiştim.Benim 25 senedir tanıdığım parçacıdan 5liraya aldım.Fiyatına göre bizim motorun üstündeki kornadan daha iyi,bizimkinin sesi cılız kalıyor yanında.Olurda değişecek olursanız diye resmini atıyorum.
[url=http://hizliresim.com/rgO2v7][url]http://i.hizliresim.com/rgO2v7.jpg[/url][/url]

Benim bu güne kadar kullandığım en cılız kornalı motosiklet bu. Ben de değiştirmeyi düşünüyorum. Geçen gün Camgöz'den sordum. 10 lira dedi. Seninkinin fiyatı çok iyiymiş.
Bizim 2013 Ybr'nin de kornası bozuldu. Bu pazar hem Ybr'nin hem de Wolf'ün kornalarını değiştireceğim kısmetse.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Benim bu güne kadar kullandığım en cılız kornalı motosiklet bu. Ben de değiştirmeyi düşünüyorum. Geçen gün Camgöz'den sordum. 10 lira dedi. Seninkinin fiyatı çok iyiymiş.
Bizim 2013 Ybr'nin de kornası bozuldu. Bu pazar hem Ybr'nin hem de Wolf'ün kornalarını değiştireceğim kısmetse.

fotoğraflı ve videolu paylaşım lütfen.. :) duyalım sesini...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Ben halen kornayı bozamadım. Çok kullanıyorum ondan sanırım. Devamlı selam verdiğimden parmağım hep kornada. Şans işi bu çinli motorlar.
Bu arada 37.000km sonra flaşörü bozdum. Sinyaller yanık kalıyor.

@meriç
Ben wolfe eski ybr kafası takıldığını görmüştüm. Bence dene.
1564444456za.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotoğraflı ve videolu paylaşım lütfen.. :) duyalım sesini...


Salih üşenmedim videoya çektim,you tubeye yükledim,ardından siteye yükledim :queen:Buyrun 5liralık kornanın sesi.
( Benim notebookta ses az çıkıyor)

Tahsin korna ucuz onun için bozamamışındır :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
@adil abi
Teşekkür ederim abi ilgin için.-Zero- dan da haber gelsin olmadı sipariş verecez mecbur.Kornada iyi olmuş abi fark edilebilirlik açısından önemli

@tahsin abi

Abi onu bende gördüm parça bulamazsam onu düşünüyorum zaten ama wolfün aydınlatması çok iyi o kafa ile de aynı performansı alırmıyız o düşündürücü.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Salih üşenmedim videoya çektim,you tubeye yükledim,ardından siteye yükledim :queen:Buyrun 5liralık kornanın sesi.( Benim notebookta ses az çıkıyor)

Eline sağlık Abi.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

Ankara'dan dürüst bir Salcano kullanıcısı kurye arkadaşımız bakınız nasıl bir ilan vermiş...

2010 Model Motosikletim 66.000 KM de demiş...

Motosikletimizin sağlamlığı hakkında bir fikir vermiştir umarım...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mli-masrafsiz-muayenili-motor-201485977/detay
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline sağlık Abi.. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

Ankara'dan dürüst bir Salcano kullanıcısı kurye arkadaşımız bakınız nasıl bir ilan vermiş...

2010 Model Motosikletim 66.000 KM de demiş...

Motosikletimizin sağlamlığı hakkında bir fikir vermiştir umarım...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mli-masrafsiz-muayenili-motor-201485977/detay

Salih bizim Wolfün tipinin scooter/maxi scooter,silindir sayısınında çift silindir olduğunu bilmiyordum.Bu arkadaş sayesinde öğrenmiş oldum :queen:
66 binde 2,5milyar peh,peh,peh :queen: Bununkiyle kıyaslarsak bizimkiler ne eder Salih :)

Meriç:Hiç önemil değil kardeşim,işin görülsün faydamız dokunsun.Burada hava bir bakmışın güneş 2 saat sonra yağmur,garip bir hava .Havalar düzelsin Tekirdağa gidersem oradada soracağım aklımda...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Salih dürüstlüğüne diyecek yok arkadaşın ama artık o motor anca 100tl ye hurdaya gider. Oda plakadan düşsün diye.
Bu arada diz örtüsü boydan boya süpermiş. Benimki yanlardan kısa olduğundan hafif su alıyor.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
selam arkadaşlar. motoruma alarm taktırmak istiyorum. ortalama kaç liraya malolur ve nerede taktırabilirim?

Salih_T işten güçten kurstan vakit bulursam gelirim tabi. bugün 200 km ye yaklaştım. 500 de hem normal bakımını yaptırmayı hem çalışmayan sol sinyal göstergesini yaptırmayı hem de koruma demiri vidalarını biraz uzunlarıyla değiştirmeyi düşünüyorum. dün plaka çıkmıştı bugün de plakayı taktırdım. artık özgürüm :thumleft:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Tahsin; Adamın motosikleti 66.000 km ama yinede 100 TL den fazla eder..Ben bu motosikletin motoru bitik olsa bile parça niyetine en az 750 TL veriririm..

Adil Abi; Senin motosiklette alarm var mıydı? Varsa modeli ve nasıl taktığını anlatırsan sevinirim..

-ZERO-; Benimde alarm taktırma niyetim var. Bu aralar Çin den alışverişe merak saydım.. Bir iki sipariş vereyim diyorum.. Alışveriş yapacağım ürünlerin içinde alarm da var..
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Tahsin; Adamın motosikleti 66.000 km ama yinede 100 TL den fazla eder..Ben bu motosikletin motoru bitik olsa bile parça niyetine en az 750 TL veriririm..

Adil Abi; Senin motosiklette alarm var mıydı? Varsa modeli ve nasıl taktığını anlatırsan sevinirim..

-ZERO-; Benimde alarm taktırma niyetim var. Bu aralar Çin den alışverişe merak saydım.. Bir iki sipariş vereyim diyorum.. Alışveriş yapacağım ürünlerin içinde alarm da var..

Aliexpressden ben de siparis vermek istiyorum. Bir de su gecirmez telefon tutucusu almak istiyorum navigasyon icin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst