Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
anladığım kadarıyla wolfun üzerinde gelen demir, çanta tablası takmaya elverişli değil mi

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------



o topcase kanunu uygulamada mı şuan. yani topcase gören polis direkt ceza mı yazıyor. kuryeler yandı o zaman

Hayırlı cumalar.
Çanta takmaya elverişli, sadece biraz uğraştırıyor.
Ben yaklaşık 3-4 yıldır bütün motosikletlerimde 46 litre çanta kullanıyorum. Şimdiye kadar polisler hiç sorun çıkarmadı. Zaten yasaya göre motosikletin yapısını bozan aşırı büyük çantalar ruhsat gerektiriyor. Pizzacıların 90 litrelik çantaları gibi mesela. :)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
ufaktan bi canta alip denemek en iyisi. Sizin de dediginiz gibi pek umursamazlar umarim.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanunen ruhsata işletilmeyen her topcase yasak.Bende kullanıyorum,bulunduğum yerde ses çıkarmıyorlar fakat bulunduğum yerden başka bir yere gideceğim zaman topcaseyi çıkartıyorum,dikkatli olmakta fayda var.(Eğer ceza kesilirse ruhsata işletme zorunlu oluyor ve bayağı masraf çıkıyor)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Çanta demiri o kadar yükü taşıyorsa, çantaya ağır bir şey atarken hiç düşünmeyelim o zaman. :)

Yok çanta demirini kendim yaptım. Orjinal demiri aluminyum. Aluminyumu hiç sevmem. Demir candır :)
Ne kazalar gördü. Şaseye Bağlantı somunlarını birkaç kez kırdı. Kaynattım idare ediyor.
Ama genede en mantıklısı yan çanta. Rüzgarda çok sallıyor sepet.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Yok çanta demirini kendim yaptım. Orjinal demiri aluminyum. Aluminyumu hiç sevmem. Demir candır :)
Ne kazalar gördü. Şaseye Bağlantı somunlarını birkaç kez kırdı. Kaynattım idare ediyor.
Ama genede en mantıklısı yan çanta. Rüzgarda çok sallıyor sepet.

Benim çanta demiri de çizik dolu. Çok çirkin görünüyor. Ekstradan satılan çanta demirlerinden Wolf'e uyan var mı?
Yan çantalara da kask girmemesi kötü. Hem fiyatları da çok yüksek.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Benim çanta demiri de çizik dolu. Çok çirkin görünüyor. Ekstradan satılan çanta demirlerinden Wolf'e uyan var mı?
Yan çantalara da kask girmemesi kötü. Hem fiyatları da çok yüksek.

Valla ben hiçbir markanın çanta demirini uyduramadım. Zaten uçuk paralar istiyolar uyduruk şeylere.
Uydurabilirsen yaz buraya.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Yok abi öyle çok pahalı değil. Ybr'ye uyumlu olan ekstra çanta demiri 30 lira falandı.
Eğer bulabilirsem yazarım.
Ben şunu benzettim biraz. Eski model ybr portbagaj demiri diye geçiyor.
eskimodelport_jpg.jpg
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bu klasik Ybr çanta demiri. Benim dediğim daha ağır yükler için olan siyah çanta demiri. Yani şu.



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

Cep telefonundan bir kaç resim atmaya çalışayım.












Bu da eski sahibinin taktığı kırmızı ledler. :)



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

Demek ki zor da olsa cep telefonundan da resim atılabiliyor. :)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
selam arkadaşlar. wolf'un koltuğu nasıl açılıyor?

Önce sol ve sağ kapakları çıkar. Yani akü ve hava filtresi kapağını. Onları çıkarttıktan sonra; akü tarafında sağ en üstte ve hava filtresi tarafında da sol en üstte birer tane 10 numara vida göreceksin. Onların ikisini sök. Sele sürgülü şekilde takılmış. Vidaları söktükten sonra seleyi depo tarafına doğru çek, hemen çıkacaktır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

Yazdıktan sonra kendime gülmekten öldüm. :queen: Ben de nasıl sökülüyor diye okudum. :sunny:
Scooter veya cub lar gibi değil. Koltuk kalkmıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Önce sol ve sağ kapakları çıkar. Yani akü ve hava filtresi kapağını. Onları çıkarttıktan sonra; akü tarafında sağ en üstte ve hava filtresi tarafında da sol en üstte birer tane 10 numara vida göreceksin. Onların ikisini sök. Sele sürgülü şekilde takılmış. Vidaları söktükten sonra seleyi depo tarafına doğru çek, hemen çıkacaktır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

Yazdıktan sonra kendime gülmekten öldüm. :queen: Ben de nasıl sökülüyor diye okudum. :sunny:
Scooter veya cub lar gibi değil. Koltuk kalkmıyor.

Yapma ya tuh
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Bu klasik Ybr çanta demiri. Benim dediğim daha ağır yükler için olan siyah çanta demiri. Yani şu.

[url]http://img499.yukle.tc/thumbs/74162015-02-14_225844.png[/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

Cep telefonundan bir kaç resim atmaya çalışayım.

[url]http://i.hizliresim.com/Gv37VZ.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/bly1NZ.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Gv37dr.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/ZLY6r3.jpg[/url]

Bu da eski sahibinin taktığı kırmızı ledler. :)

[url]http://i.hizliresim.com/M6kGY9.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

Demek ki zor da olsa cep telefonundan da resim atılabiliyor. :)

Güven makina kusursuz duruyor dışarıdan güle güle kullan.
Ben ybr ye bindiğimde wolften frenlerin daha iyi tuttuğunu hissetmiştim. Özellikle ön fren çakıyordu ybrde.
Sen bir fark hissettin mi frenlerde ?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Güven makina kusursuz duruyor dışarıdan güle güle kullan.
Ben ybr ye bindiğimde wolften frenlerin daha iyi tuttuğunu hissetmiştim. Özellikle ön fren çakıyordu ybrde.
Sen bir fark hissettin mi frenlerde ?

Allah razı olsun abi. Ben de Çinliden sonra Ybr'ye binince ilk fark ettiğim şey fren kalitesiydi. Ama Wolf'e binince o kalite farkını hissedemedim. Wolf'ün frenleri de gayet iyi. Zaten halen 2013 mavi bir Ybr'miz de var. Arada onu da kullanıyorum.
Bu da bizim garajdan güncel bir fotoğraf. :)
46 litre çantayı takmadan önceki son fotoğraf. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Merhaba arkadaşlar.Dün forumdan tatlıhız(izzet) ile egelim43(ahmet abi)nin yanına gittik.Hem kendimizi dışarı atalım dolaşalım istedik hemde girmişken motoruda getirelim dedik.Sonucunda kazasız belasız geldik geri.Araba ile gittiğimiz için pek resim çekmedik.Gittik dolaştık yemek yedik sıra geldi motoru yüklemeye.Gerisini resimlerle anlatalım.

Önce arka koltukları söktük bagajı boşalttık açılan alan bu kadar

IMG_20150214_155454c2727.jpg


Böyle bakınca hiç sığcakmış gibi durmuyor.Hatta ahmet agam olum uğraşmayın binin gidin gelmişken eskişehiride gezin 10-15 gün sonra ben biner gelirim manisaya desede inat ettik o motor sığacak arabaya :cherry:

Ön tekeri çamurluğu kafayı arka kuyruğu stopu çantaları çanta demirlerini söktükten sonra çaylar geliyor.Ara veriyoruz

IMG_20150214_165209857f3.jpg


Çayları içtik yüklemeye çalıştık umduğumuz gibide oldu sığdı.Motorun şaseden arabanın şaseye bağladık.Kalan eşyalarıda sıkış tepiş doldurduk.

IMG_20150214_165148d60a6.jpg


IMG_20150214_16513583e57.jpg


Buda içeriden bir görüntü

IMG_20150214_1703128a4f6.jpg


Her ne kadar ayna görünmese hap kadar uno kamyon gibi olsada :sunny: başardık yola çıktık.Yola çıkmadan başarmış olmanın verdiği mutlulukla resimimiz :flower:

IMG_20150214_1727512a75c.jpg


Neyse yola cıktık.Yedek anahtarları falan aldımdı da ruhsatı unutmuşuz.Bide geri döndük onu aldık.Hava karardı.Çıktık yola.Yolda yakıt almamız gerekiyordu.İlk benzinliği biz beğenmedik fiyatlar piyasadan yüksekti.2.benzinliğe girdik.Gaz pompasında sorun varmış gaz yok ai cevabı aldık.Ee yolada çıkmış bulunduk 40-50 km dönüş yok.20-30 km gitçek yakıt var arabada.Biraz benzin varmış.Ee birazda motorda var onuda çeker katarız arabaya diyorduk.Devam ettik artık yapacak birşey yok.30 km sonra baktım en yakın yerleşim yerine 24 km diyor çektim sağa 43 plaka bir arabayı durdurdum.Tam bir köy sapağındaydık 3 km sonra olduğunu söyledi.Yakıt yoksa gidip beraber alalım dedi.Çölde su bulmuş gibi sevindik izzetle :cat: Ağır ağır kar yağıyor yakıtımız bitmek üzere en yakın yerleşim yeri 24 km olduğu varsayılırsa kalsak buralarda sabaha donardık :pale: Neyse yakıtımızı aldık devam ettik.Sağ sağlim geldik manisaya.Egelim43(ahmet) abiye ve hanımına burdan teşekkür ediyorum.Kalın sağlıcakla

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

Motoru gece döndüğümüzden indirmedik.İzzet benim arabayla evine gitti onunki bende kaldı.İndirip toplarkende resim atacağım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Helal olsun. Güccücük arabaya iyi sığdırmışsınız motoru.Üçünüzede selamlar olsun.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Valla helal olsun meriç. O bagaja ben bile zor sığarım. Önce zipleyip sonra rarlamışsınız makineyi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst