- Katılım
- 28 Ocak 2011
- Mesajlar
- 2,035
Eğlenceli bir yolculuk olmuş. Hava güzelken sürerek götürseydiniz daha pratik olmaz mıydı? 
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------
Takmak bir şey değil, demir uydurmak mesele.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------
O arkaya takılan çanta demiri ben aldığımda motorda yoktu ustaya taktırması falan kaça mal olur?
Takmak bir şey değil, demir uydurmak mesele.
