Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Eğlenceli bir yolculuk olmuş. Hava güzelken sürerek götürseydiniz daha pratik olmaz mıydı? :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

O arkaya takılan çanta demiri ben aldığımda motorda yoktu ustaya taktırması falan kaça mal olur?

Takmak bir şey değil, demir uydurmak mesele.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
merhaba arkadaşlar. bugün farkettim. motorumun sol sinyal göstergesi çalışmıyor. sinyal çalışıyor ama göstergedeki ışık yanmıyor. sizce bunun sebebi nedir?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Helal olsun. Güccücük arabaya iyi sığdırmışsınız motoru.Üçünüzede selamlar olsun.

Eyw adem abi.Biraz zor olsada başardık.Motor sökerken fark ettim servisinden iyi biliyorum çoğu şeyini.Sökmediğim bişeysi kalmamış 30 dk da söküp 30 dk da topluyabiliyorum :mrgreen:




Valla helal olsun meriç. O bagaja ben bile zor sığarım. Önce zipleyip sonra rarlamışsınız makineyi :)

Tahsin abi başka çare yoktu.Türklere imkansız de otur izle demişler ya o stil oldu buda.Ahmet agam len o motur sığmaz enkine uğraşmayın deniştirek yağını ben giyinem arabanın arkasından gelem manisaya kadar desede kıyamadık agama bu soğukta :santa:

Eğlenceli bir yolculuk olmuş. Hava güzelken sürerek götürseydiniz daha pratik olmaz mıydı? :)

Daha pratik ve daha eğlenceli olurdu da motorun evrak eksiği var.Vize falan yapılcak.Onun içinde bi bakımdan geçmesi lazım çantaların sökülmesi lazım.Kütahyada onunla uğraşmak istemediğime veya agamı uğraştırmak istemediğime böle olmasını tercih ettik.Artık burda sürcez keyfini



merhaba arkadaşlar. bugün farkettim. motorumun sol sinyal göstergesi çalışmıyor. sinyal çalışıyor ama göstergedeki ışık yanmıyor. sizce bunun sebebi nedir?

Göstergedeki ampul patlamıştır.Kafayı sök alt tarafta duyu var çıkarıp kontrol edebilirsin


Bugün forumdan fantim(ömer) ile motoru indirdik.Tekerleri taktık arkadaş ben buna böyle binerim hatta toplamayak ben bunu böle alayim dedi.Kesip biçip bişeyler yapma planı varmış :silent: piyango bana vurdu..Tabi verirmiyim düldülü.Motor olmayınca çantaları bari sat demeye başladı :mrgreen: Tabi onuda vermedim yağmur şiddetini arttırınca apar topar içeri girdik.Motorun su görcek yerlerini taktık kaldı gerisi.Havanın iyi olduğu bir zamana kaldı bizim iş.

IMG_20150215_16543173398.jpg


IMG_20150215_165434de5d6.jpg
 
Katılım
1 Tem 2013
Mesajlar
13
Selamlar arkadaşlar. Benim de 2013 model kırmızı bi wolf'üm var. 5 TL. lik ön balatalardan bıkmıştım. En sonunda BRENTA marka kaliteli bir balata ile değiştirdim. Bire bir ölçüde. Fiyat 25 TL. civarı ama en azından performansı harika. BRENTA FT-3083 balatanın kodu.
Bu arada zincir-dişli tavsiyeniz???
D.İ.D marka nasıl? n11.com.da jianshe dişli zincir tk. var nasıldır? ya da orjinal ybr zincir dişli takımı mı?
tavsiyeleri bekliyorum... hepinize sağlıklı günler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------

Arkadaşlar YBR'nin jantları bizim motorlara uyar mı? Aklıma takıldığı için soruyorum.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Selamlar arkadaşlar. Benim de 2013 model kırmızı bi wolf'üm var. 5 TL. lik ön balatalardan bıkmıştım. En sonunda BRENTA marka kaliteli bir balata ile değiştirdim. Bire bir ölçüde. Fiyat 25 TL. civarı ama en azından performansı harika. BRENTA FT-3083 balatanın kodu.
Bu arada zincir-dişli tavsiyeniz???
D.İ.D marka nasıl? n11.com.da jianshe dişli zincir tk. var nasıldır? ya da orjinal ybr zincir dişli takımı mı?
tavsiyeleri bekliyorum... hepinize sağlıklı günler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------

Arkadaşlar YBR'nin jantları bizim motorlara uyar mı? Aklıma takıldığı için soruyorum.

5 tllik balatalardan bende çok çektim kardeş. Sonunda aşağıdaki balatayı buldum. Oda 10tl ama canavar gibi tutuyor. Normalde devamlı hem yüklü motot hemde aşırı frenleme yapmama rağmen 10.000km gitti. Daha 2.000km giderdi ama gene değiştim.
http://www.motosikletparcalari.com.tr/honda-titan-es-on-fren-balatasi.html
Bu brentayı ben internette bulamadım. Sen nasıl aldın ? Bende 1 tane alayım.
Zincir dişlide jianshe yazanların piyasadaki zincir dişli takımları ile hiçbir farkı yok.boşa para verme. Ben şunu aldım. Ön dişlisi 15t çıktı. Çok güzel iş görüyor. Ön+arka dişli ve zincir 25tl. Hepside arch marka. Tavsiye ederim.
Arka kampana , balata , dişli göbeği , arka lastiği hepside ybrninki uyuyor. Tekerde uyar illa.

http://www.guvenmotormarket.com/yamaha-ybr-125-yedek-parca-5/ybr-125-zincir-disli-seti-sfr-3451/
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
selam. motosikletime koruma demirini kendim taksam garantide herhangi bir problem olur mu arkadaşlar. bir de zinciri kaç km'de bir yağlamalıyım ve üstünde gelen stok lastiklerin hava basıncı ne olmalıdır? yardımcı olursanınz sevinirim.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
selam. motosikletime koruma demirini kendim taksam garantide herhangi bir problem olur mu arkadaşlar. bir de zinciri kaç km'de bir yağlamalıyım ve üstünde gelen stok lastiklerin hava basıncı ne olmalıdır? yardımcı olursanınz sevinirim.

Hayır garantide sorun cıkmaz.

Hatırladıgım kadar 500-1000 Km araları idi fazla yagdan zarar gelmez.

Orjınal lastiklerini degiştirmenizi yeglerim motorunuzu yeni almıssınız.Lastik affetmez.Michelin veya Pirelli..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam. motosikletime koruma demirini kendim taksam garantide herhangi bir problem olur mu arkadaşlar. bir de zinciri kaç km'de bir yağlamalıyım ve üstünde gelen stok lastiklerin hava basıncı ne olmalıdır? yardımcı olursanınz sevinirim.

Koruma demiri sonuçta takılması geren bir parça,garantide bir sorun teşkil etmez.Lastikler tek kişi ön 25-arka 28 iki kişi ön 28-arka 35 hava.Zincir yağlama normal yağla yağlıyorsanız 3-4 günde bir,kaliteli bir zincir yağı ile 500-1000 km de bir.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Bende motosikletimin bir resmini yükleyeyim bari.. :)






Malum motor depoda.. Lastikleri 180 derece çevirdim, basınçlarını kontrol ettim..

Hava soğuk yapacak başka bişey yok.. Sıcaklık +15 olunca siz beni görün.. Ne fotoğraflar, ne paylaşımlar.. :)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Hayır garantide sorun cıkmaz.

Hatırladıgım kadar 500-1000 Km araları idi fazla yagdan zarar gelmez.

Orjınal lastiklerini degiştirmenizi yeglerim motorunuzu yeni almıssınız.Lastik affetmez.Michelin veya Pirelli..

Kesinlikle degistirecegim ama ilk once su maddi durumlari duzeltmem lazim tabi :) lastikler yuzunden duserim ne olur ne olmaz diye koruma demiri taktirayim dedim hemen

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

Koruma demiri sonuçta takılması geren bir parça,garantide bir sorun teşkil etmez.Lastikler tek kişi ön 25-arka 28 iki kişi ön 28-arka 35 hava.Zincir yağlama normal yağla yağlıyorsanız 3-4 günde bir,kaliteli bir zincir yağı ile 500-1000 km de bir.

Normal yagdan kastiniz motor yagi midir acaba yoksa makine yagi falan mi
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Kesinlikle degistirecegim ama ilk once su maddi durumlari duzeltmem lazim tabi :) lastikler yuzunden duserim ne olur ne olmaz diye koruma demiri taktirayim dedim hemen

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------



Normal yagdan kastiniz motor yagi midir acaba yoksa makine yagi falan mi


Markali zincir yagları harici diyor , Araba yagı motor yagı hepsi olur ama. Markali zincir yagı lazım kaliteli
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Kesinlikle degistirecegim ama ilk once su maddi durumlari duzeltmem lazim tabi :) lastikler yuzunden duserim ne olur ne olmaz diye koruma demiri taktirayim dedim hemen

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------



Normal yagdan kastiniz motor yagi midir acaba yoksa makine yagi falan mi

Motordan çıkan yağ diyor. Bende motordan çıkan yağla yağlıyorum zinciri. Satılan Zincir yağları yapışıyor zincire. Toz toprak katran gibi oluyor zincir. Ben memnun kalmadım. Motorun biraz kirlenir ama en iyisi bence eski motor yağı
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
-ZERO-@ Motosikletine birşey alırken iyice araştır, sonra Ulus yiba çarşısı ulus motor Hüseyin Beyin yanına bi git..Oradan da bir sor, gerekiyorsa pazarlık et öyle al.. Bana çok yardımcı oldu.. Tavsiye ederim..
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Depo yedeğe geçince 10 liralık benzin almıştım. 80 km'de tekrar yedeğe geçti. Bu ölçüm pek sağlıklı değil farkındayım. Ölçüme göre 2.9 litre yakmış.
Depoyu doldurup ölçüm yapmaya niyetim var ama depo 17 litreymiş. Gömü falan bulursam fullerim. :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende motosikletimin bir resmini yükleyeyim bari.. :)


[url]http://i.hizliresim.com/ORVLzD.jpg[/url]



Malum motor depoda.. Lastikleri 180 derece çevirdim, basınçlarını kontrol ettim..

Hava soğuk yapacak başka bişey yok.. Sıcaklık +15 olunca siz beni görün.. Ne fotoğraflar, ne paylaşımlar.. :)

Hani kardeşim motor nerde :)

Tahsinin de yazdığı gibi çıkma motor,şanzıman,dişli yağları kullanılabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
-ZERO-@ Motosikletine birşey alırken iyice araştır, sonra Ulus yiba çarşısı ulus motor Hüseyin Beyin yanına bi git..Oradan da bir sor, gerekiyorsa pazarlık et öyle al.. Bana çok yardımcı oldu.. Tavsiye ederim..

Su plaka cikar cikmaz solugu yibada alacagim zaten. Ciddi ciddi merak etmeye basladim ne var ne yok oralarda. Verdiginiz ismi attim hafizaya gidince ugrarim kesinlikle

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

Motordan çıkan yağ diyor. Bende motordan çıkan yağla yağlıyorum zinciri. Satılan Zincir yağları yapışıyor zincire. Toz toprak katran gibi oluyor zincir. Ben memnun kalmadım. Motorun biraz kirlenir ama en iyisi bence eski motor yağı

Onun icin ilk bakimi beklemem lazim tabi.:p o zamana kadar idareten bulabilirim birseyler
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
49
Ya bu tekerden bende tırsıyorum değiştirmek gerek harbi çok güvenilir gelmiyor ama sigorta var,vergi var, birde en az 100 tl tekerlek öğrenci adama koyuyor çok:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst