Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
49
Salih abi sen bana 1 den 3 e geçmesi imkansız dedin ama bugün yine oldu bu sadece bende mi oluyor anlamadım gitti
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Salih abi sen bana 1 den 3 e geçmesi imkansız dedin ama bugün yine oldu bu sadece bende mi oluyor anlamadım gitti
valla ben ilk kez duydum 1den 3'e:sunny: 1den 2 ye geçirirken boşa geçer, nebilim boşa geçmez 2 ye geçer onu anlarım da 3e nasıl geçiyo bi sıkıntı var onda kesin

3e gerçekten geçiyomu gösterge mi öyle gösteriyo o var bide, sen onu bi ustaya göster servis anlamıyorsa(normaldir) başka usta bulursun ona gösterirsin
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
@Mhdrift41
Normal şartlarda motorun 1 den 3 e geçmesi mümkün değil.Bunu paneldeki vites göstergesine bakarak mı söylüyorsun yoksa hız/devir oranına bakaramı söylüyorsun? Motorum 85'i geçmiyor demişsin.Yeni olduğundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum onunda.Parçaların yeni olduğundan sürtünme oranları 20-30 bindeki motora göre daha fazla buna bağlı olarak da son hızın biraz daha düşük.KM yaptıkça parçalar birbirine alıştıkça sorunun kendiliğinden çözülecektir.

@imamx
Bu motora beyaz çok yakışıyor ya.Trafikte görünürlük açısından da iyi bir renk.Allah kaza bela vermesin.Yağ ile ilgili arkadaşlar zaten söylenmesi gerekeni söylemiş.

@enesbeyter
YBR ye bende bakmıştım bu camdan.Satıcı ile görüştüğümde diğer (givi tarzı olan) modelin daha uzun olduğunu söylemişti ondan diğerini tercih etmiştim.Ancak ondada kısa kalıyordu kask çok fazla rüzgar alıyordu boyun ağrısı yapıyordu.Umarım istediğin uzunlukta olur camın.Resim bekliyoruz.Sarı çizmelerinde yakıyor :D :D

@uğurak
Camı biraz daha kaldırabilirsin aslında.Büyük cam kullanmak dengeni bozar diye düşünüyorum.Değiştimek yerine ufak bir aparat yapıp mevcut camını kullanabilirsin.

@SalihT
Kuryelik yaptığım zamanlarda hep motorun önünü kapattım :pl: :pl: Benden kıymetli değil sonuçta :D Ben gibi yapın demiyorum da dış kısmı kapatabilirsin silindir biraz hava alsa yeter.Hava soğuk zaten gereken soğutmayı sağlar diye düşünüyorum.

@tahsins
Abi sende cevap vercek bişey bulamadım Selam bari yazam dedim :cherry: :cherry: Motorun değişmeyen bir yeri kaldımı abi senin.GDO lu wolf oldu sendeki :pl: :pl:

@adem80 ve @gezginmotor

Abilerim sizlerede selamlar olsun :rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Hayırlı cumalar millet
@rapsy_09
Cam geldi bugün yerine de taktım. Uzunluğu fena değil gibi geldi cumadan sonra resimleri atarım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

Uzun camın resimleri buyrun
Görünüş olarak çok hoşuma gitti diyebilirim. Çok uzun değil orası doğru, göğüse gelen rüzgarı engelleyecek şekilde.
Sürüşte nasıl bi faydası olacak bakıcaz artık, gerçi bu hafta deneyemem parmağımı sıkıştırdım(tırnak kırıldı)::stretche motor sürmek sıkntı, sonra deneyeceğim artık

20150130_111335.jpg


20150130_111329.jpg


20150130_111632.jpg


20150130_111312.jpg
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@ Meriç hem S.a hemde A.s.
@ Enes cam güzel olmuş,normal havada dengeni bozacağını sanmam fakat sağdan soldan gelen kuvvetli rüzgar belki dengeyi bozabilir.

Göstergemin yanlış gösterdiğinden şüpheleniyordum ve haklı çıktım,Enesin yazdığı gibi gps ile hız ölçümü yaptım motorun gösterge 60 gösterirken gps ile ölçüm 70 gösterdi.Not :Bisiklet moduda Otomobil moduda aynı gösterdi.
JXrzgB.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
@ enes öncelikle geçmiş olsun.. sonrada yeni camın hayırlı olsun..

bi tanede benmi taksam.. :)
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
17
Salcano Wolf 125 ben kullandım. Gerçekten taş gibi motor. Merak edeceğiniz konularda kendi fikrimi yazayım.
1- Yakıt kesinlikle iyi, 11-12 kr civarında yakıyor.
2- Hız olarak düz yolda tek kişi (70 kg) 100 -105 km yapıyor.
3- Uludağ'a iki kişi çok defa çıktım. Rampalarda bayılma falan yok.
4- Sele yumuşaklığı, aydınlatma, vites geçişleri gayet iyi.
5- Bir parça titreşim var.
6- 18 binde aldım. 27 binlerde sattım. Yağ ve yakıt dışında masrafım olmadı.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Salcano Wolf 125 ben kullandım. Gerçekten taş gibi motor. Merak edeceğiniz konularda kendi fikrimi yazayım.
1- Yakıt kesinlikle iyi, 11-12 kr civarında yakıyor.
2- Hız olarak düz yolda tek kişi (70 kg) 100 -105 km yapıyor.
3- Uludağ'a iki kişi çok defa çıktım. Rampalarda bayılma falan yok.
4- Sele yumuşaklığı, aydınlatma, vites geçişleri gayet iyi.
5- Bir parça titreşim var.
6- 18 binde aldım. 27 binlerde sattım. Yağ ve yakıt dışında masrafım olmadı.

valla aydınlatma yok hacım bizim motorlar da. anca dışarıdan görünmek için.
ben honda spacy nin aydınlatmasını gördüğüm zaman anladım bunu. bildiğin araba gibi aydınlatıyor spacy farı. bizdeki mum ışığı. doğruya doğru.
yakıt benzin 3,95tl iken 9kr yaktığını hesapladım ben.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
valla aydınlatma yok hacım bizim motorlar da. anca dışarıdan görünmek için.
ben honda spacy nin aydınlatmasını gördüğüm zaman anladım bunu. bildiğin araba gibi aydınlatıyor spacy farı. bizdeki mum ışığı. doğruya doğru.
yakıt benzin 3,95tl iken 9kr yaktığını hesapladım ben.

9 kr süpermiş...:)

Tahsin kardeş herşeyi denedin far için bişey denemedin mi?.. kaliteli bir ampulle sorun çözülür mü acep? 3-5-TL değilde 10 olsun 15 TL olsun...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
valla benim derdim boyna patlamasıydı. ikide bir patlıyordu. belki 5 kere ampul değiştirttim. şimdi internetten philips ampul buldum. hem öncekinden daha iyi aydınlatıyor. hemde kolay kolay patlamıyor. adi ampul takıyormuş meğer tamirci.
bu benim kullandığım lamba. hem patlamıyor hem öncekinden daha iyi aydınlatıyor. bu işin çözümü zenon far. yada artık honda spacy nasıl yapmış bilmiyorum. adamlarınki çok güzel aydınlatıyor.
http://guvenmotormarket.com/ampul-tesisat-grubu-33/ampul-12-35-35w-philips-bosch-tipi-1639/

9kr de depo bitirerek hesapladım kesin hesap. karburatör piston iğnesi en üstün 1 altında.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Hemen not ettim ampulü... :) ilk ampul sıkıntılı imiş çabuk gitmişti..sonradan takılan ampul hala duruyor ama söylediğin gibi aydınlatması çok da iyi değil.. bundan bi tane alabilirim.. yada daha fazla ışık vaat eden başka bir ampul de olabilir..
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Spacy 'de h4 halojen olması lazım abi bizim gibi armut ampül yok ondan olabilir.
Merceksiz xenon olayı da sıkıntılı biraz kulakları çınlatmaya gerek yok bence, far ayarı mevzusu ayrı bi sıkıntı.
Mercekli xenon'a eyvallah
800ce4ea380f95ca6ee1b88f28d72f1a.jpg

Üstteki ampülden kullanmıştım yağmurlu hava harici(yağmurda bişey göstermiyo) fena değildi.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Valla ben forumun altını üstüne getirdim, bir cb125e bir spacy başka farından memnun olan kimse yok. Ybr cbf tvs hepside memnun değil.
Beyaz lambada sarı gibi olmuyorr.
Bitek sonradan mercekli zenon taktıranlar aydınlatmadan memnun, onlarda akü bitmesi, statör bozulması, yetersiz gelmesi vs. Zilyon tane sorun yaşıyolar.
O yüzden 5 tllik ampule devam, hiç boşa aranmayın :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Fatih benim motora reno 12 lerin yuvarlak farından takmış. Ampulü 2. 5 yıldır patlamadı. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

Fatih benim motora reno 12 lerin yuvarlak farından takmış. Ampulü 2. 5 yıldır patlamadı. :)

Yani hiç ön ampul değiştirmedim. Arka 2 kere değiştirdim yanlış hatırlamıyorsam.
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
17
valla aydınlatma yok hacım bizim motorlar da. anca dışarıdan görünmek için.
ben honda spacy nin aydınlatmasını gördüğüm zaman anladım bunu. bildiğin araba gibi aydınlatıyor spacy farı. bizdeki mum ışığı. doğruya doğru.
yakıt benzin 3,95tl iken 9kr yaktığını hesapladım ben.

Dostum senin far yada akülerde bir problem var. Benim Salcano inan ki, otomobil gibi aydınlatıyordu. Çok güçlüydü... Mutlaka baktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst