Tahsin abi bende ki 2014 model 85 i geçmiyor ama sizde de durum aynı mı?
Motorun önünü kapatmayın arkadaşlar. Aşırı ısınıyor. Bende denemiştim zamanında. Hava soğutmalı motor ennihayetinde.
Tahsin abi bende ki 2014 model 85 i geçmiyor ama sizde de durum aynı mı?
@ A.s Enes. İbreden bahsetmişken bana Balıkkesir gezisine Mh driftli bir arkadaş katılmıştı,o 120 yaptım dediği yerde benim ibre 80 i gösteriyordu.Benim ibrenin eksik gösterdiğinden şüpheleniyorum,bir tane bisikletlere takılan göstergeden alıp takıp deniyeceğim.
abi akıllı telefonun varsa gpsle de deneyebilirsin:cat:
Uygulamaları var abi markette, gps speed, speedometer vs yazıp arattırırsın, bikaç tane indirip denersinCevap için teşekkür, Enes varda nasıl yaparım?
@ A.s Enes. İbreden bahsetmişken bana Balıkkesir gezisine Mh driftli bir arkadaş katılmıştı,o 120 yaptım dediği yerde benim ibre 80 i gösteriyordu.Benim ibrenin eksik gösterdiğinden şüpheleniyorum,bir tane bisikletlere takılan göstergeden alıp takıp deniyeceğim.
@ Tahsin arka teker göbeğiyle kaplin lastiğini taktınmı,uydumu Ybr ninki?
Yarın gelecek abi kargo. Kaplin uyuyor o kesin. Göbekte uyması lazım. Ybr cg falan fişman çoğu motor aynı göbeği kullanıyor. Ama göreceğiz bakalım.
Tahsin kardeş, değişimi yaparken şöyle bol fotolu bi anlatımdan bizi mahrum etmezsin umarım![]()
Salih 4-5bin km olduysa sende bir kontrol et kaplin lastiğini bizim motordaki kaplin pek kaliteli değil,ben orijinal Ybr'ninkini takıcağım(Yamaha servisinde 10tl)
Salih 4-5bin km olduysa sende bir kontrol et kaplin lastiğini bizim motordaki kaplin pek kaliteli değil,ben orijinal Ybr'ninkini takıcağım(Yamaha servisinde 10tl)
abi tam neresi oluyor bu kaplin lastiği :silent:Salih 4-5bin km olduysa sende bir kontrol et kaplin lastiğini bizim motordaki kaplin pek kaliteli değil,ben orijinal Ybr'ninkini takıcağım(Yamaha servisinde 10tl)
Enes cam güzel olacağa benziyor takınca atarsın foto.Kaplin lastiği arka teker dişlisinin takıldığı parça var arka teker göbeği deniyor onun içinde kalıyor.Mutlaka kontrol et basit bir parça fakat çıkardığı sorunlar baş ağrıtır...Sayfa 704 te resimlerini koymuştum arka teker dişlisi göbeği kaplin hepsinin resmi var.
Bugun Nallıhan'dan Beypazarı'na bakıma gittim. Nallıhan Kuş Cenneti'nde ve Juliopolis Nekropolü'nden bir kaç kare çektim.
Bu arada Castrol 15/50 yağ koydular.
Kask ve motor(renk) benimki ile aynı..
yalnız bu soğuk havalar için 10/40 daha iyi olmaz mıydı? sordun mu ustaya?
Ben 10/40 aldım. Mart ayında motoru depodan çıkarır çıkarmaz değiştiricem yağını. O aylarda hava yine soğuk olacağından 10/40 uygun olur. Belki yaz ayında yapacağım değişimde 15/50 koyar denerim diye düşünüyorum..