Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Meriç bu kaçıncı aynı motoru alışın be gülüm :)
Neyse tekrar hayırlı olsun diyelim. Sen çiçek gibi yaparsın onu.
Benimde motor hep kar ve yağmur altında kalıyor. Sadece hava sıfırın altında olduğunda ve kar yağarsa kontak anahtarının deliği donuyor. sıcak su dökmeden anahtarı takamıyosun. Başka sorun olmuyor.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Meriç bu kaçıncı aynı motoru alışın be gülüm :)
Neyse tekrar hayırlı olsun diyelim. Sen çiçek gibi yaparsın onu.
Benimde motor hep kar ve yağmur altında kalıyor. Sadece hava sıfırın altında olduğunda ve kar yağarsa kontak anahtarının deliği donuyor. sıcak su dökmeden anahtarı takamıyosun. Başka sorun olmuyor.

Maşallah hiç bakmıyorsunuz motorlarınıza.. :santa:

Nerde Adil Abim yaaaa...... Benim gibi titiz bi o var galiba... :) :queen:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Meriç o motor çok üşümüş. Benimki daha kar görmedi.:) hayırlı olsun tekrardan.

Teşekkürler abi.Daha gidip alamadık motoru.Geriteyim vuracam kırbacı :pl: :pl: Yazık garip bu günleri çok arıyacak :mrgreen: :mrgreen:



Meriç bu kaçıncı aynı motoru alışın be gülüm :)
Neyse tekrar hayırlı olsun diyelim. Sen çiçek gibi yaparsın onu.
Benimde motor hep kar ve yağmur altında kalıyor. Sadece hava sıfırın altında olduğunda ve kar yağarsa kontak anahtarının deliği donuyor. sıcak su dökmeden anahtarı takamıyosun. Başka sorun olmuyor.

Teşekkürler abi Şeker değil eriyecek.Yağmur çamur gördükten sonra gerekli yerleri yağlayıp temizledikten sonra bişicik olmaz.



Maşallah hiç bakmıyorsunuz motorlarınıza.. :santa:

Nerde Adil Abim yaaaa...... Benim gibi titiz bi o var galiba... :) :queen:

O konuda hakkımı yiyiyorsunn :) Uygun yer olduktan sonra bende dikkat ediyorumda ne kapatcak yer nede motorla uğraşacak boş vakit var.Eski wolfün bikaç resmini atam :) :)

17122012033afa6a.jpg


20130228_13421044cb3.jpg
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
O konuda hakkımı yiyiyorsunn :) Uygun yer olduktan sonra bende dikkat ediyorumda ne kapatcak yer nede motorla uğraşacak boş vakit var.Eski wolfün bikaç resmini atam :) :)

http://imagesturk.net/images/2015/01/17/17122012033afa6a.jpg

http://imagesturk.net/images/2015/01/17/20130228_13421044cb3.jpg

Bak bu fotoğraflar iyiymiş.. Teker altına konulmuş tahtalar falan iyi düşünülmüş detaylar.. tabiri caizse cıncık gibi olmuş...

Ben 40 TL ye bi branda aldım..motosikletin üzerine örttüğüm zaman tekerlekler dahi görünmüyor..Bi branda şart...

Bu arada depo üstü korumanın bir modeli var mı.. bi tanede ben alayım..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
meriç o depo korumayı nasıl yaparız ? satılıyor mu ?
diz örtüsü anasını ağlattı deponun ?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Depo kılıfını kaskı depo üstüne koyunca kayıyor diye yaptırmıştım.Hazır bulamadım nasıl birşey istediğimi oto döşemecisine tarif etmiştim sonuç olarak böyle bişi çıkmıştı.20-30 lira gibi bir ücret ödemiştim.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Deneme için koydum oynatıyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Adil abi, öncam olursa daha hızlı gider bence. Çünkü rüzgar göğsüne çarpınca paraşüt etkisi yapar.öncam olunca rüzgara çarparak değilde rüzgarı yararak gidiyosun.
Topcasede hızı etkilemezde rüzgarda dengeyi bozuyor işte

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

Depo kılıfını kaskı depo üstüne koyunca kayıyor diye yaptırmıştım.Hazır bulamadım nasıl birşey istediğimi oto döşemecisine tarif etmiştim sonuç olarak böyle bişi çıkmıştı.20-30 lira gibi bir ücret ödemiştim.

Meriç bide arka balata ve zincir sorunum var. Sende yaşıyomuydun bu sorunları ?
1) Yansanayi ybr balatası var arkada. arka kampana içi bir müddet kullanınca balata tozu yapıyor. Arka fren tutmamaya başlıyor. Kampanayı söküp hava tutuyorum gene fren güzel tutuyor. 1000km kadar kullanıyorum gene toz yapıyor ve fren tutmamaya başlıyor. Böyle bir kısırdöngü. Ne önerirsin ? Orjinal ybr balatası taksam tozdan etkilenmeme olur mu ?
2) zincirin derdi bitmiyor. 200kmde yağlıyorum. 500kmde bir geriyorum. 5000-6000km de bir zinciri değiştiriyorum. 10.000kmde dişlileride değiştiriyorum. Bıktım zincirden. Oringli alsam dahamı geç uzar dersin. ? Yada orjinal ybr oringli zincir dişli setmi alsam ? Ne tavsiye edersin ?
Benim km 36.000 oldu bu arada ;-)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Adil abi, öncam olursa daha hızlı gider bence. Çünkü rüzgar göğsüne çarpınca paraşüt etkisi yapar.öncam olunca rüzgara çarparak değilde rüzgarı yararak gidiyosun.
Topcasede hızı etkilemezde rüzgarda dengeyi bozuyor işte

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------



Meriç bide arka balata ve zincir sorunum var. Sende yaşıyomuydun bu sorunları ?
1) Yansanayi ybr balatası var arkada. arka kampana içi bir müddet kullanınca balata tozu yapıyor. Arka fren tutmamaya başlıyor. Kampanayı söküp hava tutuyorum gene fren güzel tutuyor. 1000km kadar kullanıyorum gene toz yapıyor ve fren tutmamaya başlıyor. Böyle bir kısırdöngü. Ne önerirsin ? Orjinal ybr balatası taksam tozdan etkilenmeme olur mu ?
2) zincirin derdi bitmiyor. 200kmde yağlıyorum. 500kmde bir geriyorum. 5000-6000km de bir zinciri değiştiriyorum. 10.000kmde dişlileride değiştiriyorum. Bıktım zincirden. Oringli alsam dahamı geç uzar dersin. ? Yada orjinal ybr oringli zincir dişli setmi alsam ? Ne tavsiye edersin ?
Benim km 36.000 oldu bu arada ;-)

Sorunun olan parçalar sarf malzemeleri.Kullanıma baglı olarak kullanım ömrü değişebilir.
Anladığım kadarıyla biraz hor kullanıyorsun.Bu kadar kısa gitmesini ancak bu şekilde açıklayabilirim.

Fren performansı balata malzemesine bağlı olarak değişir.Balata kampanaya sürtünür ve aşınır.Bu sürtünme kuvvetine göre de yavaşlama performansın değişir.Balatanın toz yapması sürtünme kuvvetini etkilediğinden fren performansınıda değiştirir.Bu noktada balata malzemesi etkeni devreye giriyor.Malzeme çok yumuşak olursa çabuk aşınır,çabuk toz yapar iyi yavaşlama sağlar.Balata çok sert olursa çok aşınmaz az toz yapar buna bağlı olarakta az yavaşlatır.Tam 2 sinin arasını bulman senin sorununu çözebilir.
Bu tozlanma olayında kullanımda etkili abi.Frenlerken tüm yük arka frene bindiriyorsan kaliteli bir balatada kullansan aynı sorunla karşılaşabilirsin.Ufak bir kullanım tavsiyesi vereyim abi sana.Yavaşlamak istediğinde motoru vitesten çıkarma komprasör yapsın motor belli bir oranda motor yavaşlıyacaktır.Aynı anda ön freni hafif hafif sıkarsan ve kaycağını hissettiğin anda arka frenide kullanırsan bu süreyi 2 veya 3 kat uzatabilirsin.

2. Soruna gelelim.Zincir uzamasında kullanım ve yük etkili abi.Aşırı yüklü kullanıyorsan veya ani hareketler yapıyorsan dediğin sorun olabilir.Çin malı zincir dişli normal kullanımda 15-20 bin km götürür diye düşünüyorum.Kullanırken özellikle kalkışta ve yavaşlarken vites düşürürken debrajı ani salmadan kaçın abi.Yük konusunuda şöyle açıklıyayim.Zincire en fazla ilk hareket anında yük biniyor.100 kg lık bir kütleye hareket kazandırmak için uygulanacak kuvvetle 200 kg lık bir kütleye hareket kazandırmak için uygulanacak kuvvet farklıdır.Bu kuvveti zincir aracılığı ile aktarıldığını düşünürsek zincirin uzamasını normal.Kaliteli bir malzemeden yapılan zincir veya oringli kaliteli bir zincir bu sorunu en aza indirebilir ama dediğim kullanım hatalarını ne kadar kaliteli malzeme kullanırsan kullan sarf malzemelerinin deforme olmasına neden olacaktır.Fiyat olarak birine 1 kerede verecegin para ile diğerinden 3-4 tane alırbilirsin.

Önemli parçaları kaliteli kullanmanı tavsiye ederim abi.Hepsini toparlarsak herşeyden önce kullanım alışkanlıklarını değiştirmen lazım abi :queen: :queen: :queen: Kal sağlıcakla.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Meriç bizim karakızın pornografik fotolarını paylaşmışsın :mrgreen:

Resimler sadece akşamdan sabaha kadar yağan karı göstermek için çekildi arkadaşlar ertesi sabah üzerindeki karlar temizlendi yıkandı yağlandı kuru yere alındı karakızımız :cat:

Bu arada motor dediğin kar görecek Adem ağa görecekki yolda belde kara denk gelirse şayet şaşırmıcak :cherry: :cat: ama ne yazıkki senin motor daha o bahtiyarlığa erişemedi nasip olmadı şöyle bi 50 cm karın üzerinde teker çevirmek :p

Motorumdan çok memnundum halende memnunum fakat geçtiğimiz sezon bi faaliyet gösteremedim :pale: vaziyete bakılırsa önümüzdeki sezondada aynı durum tekrar edecek :pale: bende dedimki Meriç kardeşim bari bu sezonu dolu dolu yaşasın :cat: sağdan soldan isteyen oldu onlarada kardeşime gönderdim Manisaya o binecek dedim geçtim :cat:

Meriç iyi bak karakıza gelecek 2 sezon sonra yapacağı uzun kmlerde bana dert açmasın bakalım :wiinkk:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Soğuk moğuk demedim bugün yıkadım motoru :p


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

[/COLOR]
oYd7O9.jpg
[/url][/IMG]
12pdEN.jpg
[/url][/IMG][COLOR="Silver"[COLOR="Silver"]
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
47
Merhaba ben bu forumun gizli takipçilerindenim motorlarınız çok güzel maşallah.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Adil abi maşallah egsozun boyası bile solmamış.senin km kaç ? Yoksa boyadın mı egsozu ? Benimki tamamen pas rengine döndü :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adil abi maşallah egsozun boyası bile solmamış.senin km kaç ? Yoksa boyadın mı egsozu ? Benimki tamamen pas rengine döndü :)

Tahsin benim egzozun silindir çıkışı alt kısmında başladı,egzozdaki paslanmaya hiçbirşey para etmiyor fakat sık sık yağlayarak biraz geciktiriyorum.Wd 40 ve çıkma motor yağı kullanıyorum.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Sayfa şenlenmiş :) ben wolfü eşşek niyetine kullanıyorum arkadaşlar. Minimum masraf, minimum yakıt, minimum vergi. 31 tl :santa:inazuma yı arada zevk için gezmek için. 125 CC de wolf iyi motor. 3 yıl oldu alalı. Hala üstüne eski aküsü var. 5 yıllık falan zaar :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Soğuk moğuk demedim bugün yıkadım motoru :p


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

[/COLOR][url=http://hizliresim.com/oYd7O9][url]http://i.hizliresim.com/oYd7O9.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/12pdEN][url]http://i.hizliresim.com/12pdEN.jpg[/url][/url][COLOR="Silver"[COLOR="Silver"]



Heyt beeeeeaaaa.... Adil abim yine motorunu çiçek gibi yapmış.. Koyma abi böyle fotoğraflar nazar değecek... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

Sorunun olan parçalar sarf malzemeleri.Kullanıma baglı olarak kullanım ömrü değişebilir.
Anladığım kadarıyla biraz hor kullanıyorsun.Bu kadar kısa gitmesini ancak bu şekilde açıklayabilirim.

Fren performansı balata malzemesine bağlı olarak değişir.Balata kampanaya sürtünür ve aşınır.Bu sürtünme kuvvetine göre de yavaşlama performansın değişir.Balatanın toz yapması sürtünme kuvvetini etkilediğinden fren performansınıda değiştirir.Bu noktada balata malzemesi etkeni devreye giriyor.Malzeme çok yumuşak olursa çabuk aşınır,çabuk toz yapar iyi yavaşlama sağlar.Balata çok sert olursa çok aşınmaz az toz yapar buna bağlı olarakta az yavaşlatır.Tam 2 sinin arasını bulman senin sorununu çözebilir.
Bu tozlanma olayında kullanımda etkili abi.Frenlerken tüm yük arka frene bindiriyorsan kaliteli bir balatada kullansan aynı sorunla karşılaşabilirsin.Ufak bir kullanım tavsiyesi vereyim abi sana.Yavaşlamak istediğinde motoru vitesten çıkarma komprasör yapsın motor belli bir oranda motor yavaşlıyacaktır.Aynı anda ön freni hafif hafif sıkarsan ve kaycağını hissettiğin anda arka frenide kullanırsan bu süreyi 2 veya 3 kat uzatabilirsin.

2. Soruna gelelim.Zincir uzamasında kullanım ve yük etkili abi.Aşırı yüklü kullanıyorsan veya ani hareketler yapıyorsan dediğin sorun olabilir.Çin malı zincir dişli normal kullanımda 15-20 bin km götürür diye düşünüyorum.Kullanırken özellikle kalkışta ve yavaşlarken vites düşürürken debrajı ani salmadan kaçın abi.Yük konusunuda şöyle açıklıyayim.Zincire en fazla ilk hareket anında yük biniyor.100 kg lık bir kütleye hareket kazandırmak için uygulanacak kuvvetle 200 kg lık bir kütleye hareket kazandırmak için uygulanacak kuvvet farklıdır.Bu kuvveti zincir aracılığı ile aktarıldığını düşünürsek zincirin uzamasını normal.Kaliteli bir malzemeden yapılan zincir veya oringli kaliteli bir zincir bu sorunu en aza indirebilir ama dediğim kullanım hatalarını ne kadar kaliteli malzeme kullanırsan kullan sarf malzemelerinin deforme olmasına neden olacaktır.Fiyat olarak birine 1 kerede verecegin para ile diğerinden 3-4 tane alırbilirsin.

Önemli parçaları kaliteli kullanmanı tavsiye ederim abi.Hepsini toparlarsak herşeyden önce kullanım alışkanlıklarını değiştirmen lazım abi :queen: :queen: :queen: Kal sağlıcakla.


Meriç kardeş bu yazısında.. Tahsin kardeşime birazcık yüklenmiş gibi.. :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

Tahminim 1,5-2 aya kadar Ankara da motosiklete binilecek hava olur gibi.. Tabi bu söylediğim benim açımdan geçerli bir durum, +15 derece altı sıcaklıklar bana göre değil.. :) Yoksa -5 derece havada bile Motor sürenleri görüyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst