Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Söylediğin dogru olabilir ben sadece fikir almak istedim.birde bugün motora birşey oldu 110km hızı gördü herhalde yavaş yavaş açılıyor motor
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen::queen: 12-13 mü abi o vida :queen:

Bulabildin mi başka uygun yer? Ben kaskımı delmem :thumleft:

Bende kaskımı delmem Murat o eski kaskım deneme için kullandım.Motora gidona monte edicem ,montajdan sonra fotosunu atarım.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
slm arkadaşlar benim salcano wolf 125i sattım yerine tvs apache rtr 150 aldım 2013 model

---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:11 ----------

sizce tvs apache nasıl ???
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
niye hero veya bajaj ı beklemedin? Ben hero düşünüyorum mesela. Çinli hondalardan daha kaliteli, daha az yakıyor, hero 5 yıl garantili.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaşlar benim salcano wolf 125i sattım yerine tvs apache rtr 150 aldım 2013 model



---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:11 ----------

sizce tvs apache nasıl ???

Hayırlı olsun Murat.Forumdan bir kardeşimde var,iyi olduğunu 250cc yi aratmadığını söylüyor...
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
8
s.a abi bende wolf var 13000 km suanda kuryelık yaptım memnunum apache tıtresım cok hızı yakıtı ıyıdır ama tıtresım cok bırde parca wolf e gore pahalı keske wolf u satmasaydın sorunsuz motor.bınerdın hayırlı olsun yınede kazasız belasız bınersın ınsaallah..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------

en doğru olcumu navıgasyon cıhazıyla saglarsınız .arabaların ve ozellıkle cınlı motorların hız ıbresı fazla gosterıyo ben wolf u olctum gps le wolf 80 dedıgınde gps 79 gosterıyo. dogru yanı arkadaslar
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2704-picture11227.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2704-picture11228.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------

slm abilerim arkadaşlarım yeni yılınız kutlu olsun ALLAH hepimizi kazadan beladan korusun kara şahinimi sattım ve şimdi tvs apache sahibiyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

a.s kardeşim bu motoru 3 ay önce kardeşime almıştık düğün yapacağı için ben devraldım onu satacağımıza salcanoyu satalım dedim 2013 tvs apachede yani yeni kasalarda pek öyle ahım şahım titreşim yok eski kasalarda çok titreşim var

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------

teşekkürler abi sağolun motoru evet gerçekten çok kuvvetli salcanoya göre
 
Katılım
27 Ara 2013
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar salcano wolf s alacağım anadolu yakasında iyi ve uygun bir bayi önerirmisiniz. Bide kredi kartı olmadan taksit yaparlar mı?
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Arkadaşlar hava soğutmalı motor su sohutmaliya dönüştürülüyor mu böyle bi imkan varmi
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Söylediğin dogru olabilir ben sadece fikir almak istedim.birde bugün motora birşey oldu 110km hızı gördü herhalde yavaş yavaş açılıyor motor

Eğer kilon 90 altında ise ön dişliyi bir numara büyütebilirsin.

slm arkadaşlar benim salcano wolf 125i sattım yerine tvs apache rtr 150 aldım 2013 model


---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:11 ----------

sizce tvs apache nasıl ???

hayırlı olsun, eğer eski kasaya göre titreşim yoksa gücü yerinde bir motor.

Hoş Geldin 2014

Wolf 3150 TL
Attack 3390 TL olmuş....

Fiyatlar maalesef yılbaşı zamları ile tüm motosikletlerde arttı.Bu rakamlar hakettiği değer değil yine de.Nisan ayından beri 22 000 e dayandım güzel gidiyoruz.

bu ay yine 2000 km yi doldurdum, bakımlar geldi.Arka tekerde başta rulmanlar ile başlayan sıkıntılarım büyüdü, sanırım 2 şişko bozuk rulmanlar ile çukurlarda jantı da yamulttum.Bu yüzden arka jantı, dişlileri, zinciri, aküyü değiştireceğim.Sizce bu 2 linkteki ürünler iş görür mü? var mı öneriniz?

http://www.rialli.com/urunler/9174__aku-12n5l-bs-gel-12v-5-amper-jelli-aku-cupybr/

http://www.rialli.com/urunler/9548__zincirdisliarka-seti-ybr-125cc-45t-14t-118l/
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Komple zincir+öndişli+arka dişli = 35TL bizim motorların gözünü seveyim tam halk tipi :cat:

Adamların sadece zinciri 250 TL :farao:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
salcanonun bu attack modeli beni baya bi cezbediyor..
Wolf teki dayanıklılığı gösterir mi acaba..
Sıfır alacağım için attack mı alsam diye düşünüyorum.. pek fazla bi fiyat farkı yok.. Yoksa kendini ispatlamış wolf iyi midir..

ne dersiniz?
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Arkadaşlar motorbisiklet için yağ radyatöru almak istiyorum ama nette bulamadım sipariş verebileceğim bi site varsa yardımcı. Olabilirsiniz
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Merhaba arkadaşlar,

Sorumlarımı pek kaale alan olmamış :mrgreen: .Akü ye baktım 12V 5Amper.Dün ön dişlinin ömrünü tamamladığını gördüm, orjinali olan 14T takılı şuan, fakat 15T takacağım en kısa sürede beğenmedim orjinali.Bu arada ön teker göbeğine bağlı Km parçasından vik vik bir ses geldiğini tespit ettik.Yağlayarak sesi kestik bakalım ne kadar daha ses vermeyecek.Sonuç olarak sürekli kurye gibi bindiğimden motora hakettiği temizlikte bakamadığım kanaatini getirdim.


Komple zincir+öndişli+arka dişli = 35TL bizim motorların gözünü seveyim tam halk tipi :cat:

Adamların sadece zinciri 250 TL :farao:

Gerçekten ucuz, ama Ybr ile uyumlu olmasa ne yapardık bilmem, Orjinal parçalarını bulmak biraz sıkıntı olabiliyor.En azından internette yok.

salcanonun bu attack modeli beni baya bi cezbediyor..
Wolf teki dayanıklılığı gösterir mi acaba..
Sıfır alacağım için attack mı alsam diye düşünüyorum.. pek fazla bi fiyat farkı yok.. Yoksa kendini ispatlamış wolf iyi midir..

ne dersiniz?

Eğer atak motor bakımından aynı ise 150 cc elbette farkedecektir.

Arkadaşlar motorbisiklet için yağ radyatöru almak istiyorum ama nette bulamadım sipariş verebileceğim bi site varsa yardımcı. Olabilirsiniz

Nasıl bir şey düşünüyorsun resim var mı kafanda?

niye yapmayı düşünüyosun böyle şeyi bence gereksiz 125 cc için ve artısı yok boşa masraf edersin

Fatih haklı, bence lastik ve ön dişli büyütme işi bile hızı maximuma çıkartır.

Herkese iyi hafta sonları

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------

Atak için orjinal model şu sanırım

http://www.jianshetrade.com/wm/en/products_content.aspx?pid=11&id=34
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
selam millet.
ne yapıyorsunuz neediyorsunuz. giremiyorum foruma. internet yok.
cafeden yazıyorum.
motor 20.500km oldu. idare ediyoruz şimdilik.

18.000km gibi jipe arkadan çarptım. kazada orta sehpaya kaldırma demiri sol bacağıma girdi. kan kaybından gidiyorduk yav. damar patlamış.
neyseki hastaneye yetiştim. 3 dikiş attılar. yırttık bakalım.
19.000km de motor zincir kopardı. e5 te arka teker kitledi. verilmiş sadakamız varmış çektik sağa. zaten 15.000km yapmıştım zincirle. değiştirmedim. oda verdi hakkını :)
en son ön amortisör keçeleri ve rulmanlar değişti birde sibop ayarı yaptırdım. 90tl aldı tamirci. sağlam girdi yani :)

murat o viyk viyk sesi km okuyucudan geliyor. benimde olmuştu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst