Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
selam millet.
ne yapıyorsunuz neediyorsunuz. giremiyorum foruma. internet yok.
cafeden yazıyorum.
motor 20.500km oldu. idare ediyoruz şimdilik.

18.000km gibi jipe arkadan çarptım. kazada orta sehpaya kaldırma demiri sol bacağıma girdi. kan kaybından gidiyorduk yav. damar patlamış.
neyseki hastaneye yetiştim. 3 dikiş attılar. yırttık bakalım.
19.000km de motor zincir kopardı. e5 te arka teker kitledi. verilmiş sadakamız varmış çektik sağa. zaten 15.000km yapmıştım zincirle. değiştirmedim. oda verdi hakkını :)
en son ön amortisör keçeleri ve rulmanlar değişti birde sibop ayarı yaptırdım. 90tl aldı tamirci. sağlam girdi yani :)

murat o viyk viyk sesi km okuyucudan geliyor. benimde olmuştu.

Abi çok geçmiş olsun, 3 dikişlik yerden o kadar kan akması çok kötü, çok üzüldüm gerçekten.Dikkat etmek gerek bizim burada da magandalar başladı çoğalmaya sezon ile.Geçende birileri kırmızı ışıkta geçen minübüsün altında yoktan yere telef oldu.Bu arada aynen o okuyucudan geliyor gress yoktu zincir yağı ile yağladık sustu şimdi, sen nasıl kesmiştin?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
selam millet.
ne yapıyorsunuz neediyorsunuz. giremiyorum foruma. internet yok.
cafeden yazıyorum.
motor 20.500km oldu. idare ediyoruz şimdilik.

18.000km gibi jipe arkadan çarptım. kazada orta sehpaya kaldırma demiri sol bacağıma girdi. kan kaybından gidiyorduk yav. damar patlamış.
neyseki hastaneye yetiştim. 3 dikiş attılar. yırttık bakalım.
19.000km de motor zincir kopardı. e5 te arka teker kitledi. verilmiş sadakamız varmış çektik sağa. zaten 15.000km yapmıştım zincirle. değiştirmedim. oda verdi hakkını :)
en son ön amortisör keçeleri ve rulmanlar değişti birde sibop ayarı yaptırdım. 90tl aldı tamirci. sağlam girdi yani :)

murat o viyk viyk sesi km okuyucudan geliyor. benimde olmuştu.

tahsin abi geçmiş olsun büyük kazalar atlatmışsın allah korumuş Allah beterinden saklasın inş. bir daha göstermesin
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Eğer atak motor bakımından aynı ise 150 cc elbette farkedecektir.
valla hiç bilmiyorum satıcıya sorsak harika der de.. gerçeği nedir onu öğrenmek lazım.. ama anladığım kadarı ile jianse kalitesiz motosiklet yapmıyo.. eğer maddi durumumda müsait olursa attack alırım gibi.. tip olrak daha çok hoşuma gitti..bakıcaz artık nasip kısmet..

selam millet.
ne yapıyorsunuz neediyorsunuz. giremiyorum foruma. internet yok.
cafeden yazıyorum.
motor 20.500km oldu. idare ediyoruz şimdilik.

18.000km gibi jipe arkadan çarptım. kazada orta sehpaya kaldırma demiri sol bacağıma girdi. kan kaybından gidiyorduk yav. damar patlamış.
neyseki hastaneye yetiştim. 3 dikiş attılar. yırttık bakalım.
19.000km de motor zincir kopardı. e5 te arka teker kitledi. verilmiş sadakamız varmış çektik sağa. zaten 15.000km yapmıştım zincirle. değiştirmedim. oda verdi hakkını :)
en son ön amortisör keçeleri ve rulmanlar değişti birde sibop ayarı yaptırdım. 90tl aldı tamirci. sağlam girdi yani :)

murat o viyk viyk sesi km okuyucudan geliyor. benimde olmuştu.

Kardeş çok geçmiş olsun.. Verilmiş sadakan varmış.. Maddi hasar önemli değil de sana bişey olmasın..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tahsin geçmiş olsun.Herkesin kandilini kutlarım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
enteresan. Ben 100 artı hızlarla dipgaz rampa aşa dahil motorun canını çıkartarak çok gezilere çıktım. Hep artçılıydım. Murat şahit. Ne yağ yakması var nede kitledi. Motor 44 bin km de.
Herkesin kandili mübarek olsun.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Selam veren herkese selam olsun.

valla hiç bilmiyorum satıcıya sorsak harika der de.. gerçeği nedir onu öğrenmek lazım.. ama anladığım kadarı ile jianse kalitesiz motosiklet yapmıyo.. eğer maddi durumumda müsait olursa attack alırım gibi.. tip olrak daha çok hoşuma gitti..bakıcaz artık nasip kısmet..

Malesef kimse malına çamur atamıyor bu bir gerçek.jianse bir japon kalitesinde yapamıyor burası bir gerçek, ama motor bloğu için sağlamlıkta aşağı kalır yanı yok.Çinle Japon arasında biryerde parasını sonuna kadar hakeden motor bu Wolf.

Bugün benim motor arza yaptı motor kitlendi inşallah fazla masraf çıkarmaz bana

Nazım yanlış anlamada sen bir haftadır birçok cg modifiyesi için kullanılan şeyleri sordun, içimden bir ses yeni bir şey denerken istediğin sonucu alamadın diyor.

Herkesin kandili mübarek olsun.
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Modifiye tarzı hiçbirşey yapmadım.sorunun nedeni arza yapmadan 1 gün evvel vites değişirken 5 atacam diye dalginlikla 3. E atmıştım motor kizaklama yaptı o anda sibop da zayıflama olmuş zaten sonrası mahlum kitleme yaptı piston diye bişey kalmamis silindir kapahida gitmiş.bende ybr nin orjinal silindir kapahi ve silindir alıp taktirdim çok muhteşem oldu.motorun sesi bile değişti.tabi bu olay benim 730 tl mi yedi.
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
54
Geçmiş olsun Tahsin abi yanlış hatırlamıyosam şu bagaj yerinde ekmek kasası olan senin motor muydu ? :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Abi çok geçmiş olsun, 3 dikişlik yerden o kadar kan akması çok kötü, çok üzüldüm gerçekten.Dikkat etmek gerek bizim burada da magandalar başladı çoğalmaya sezon ile.Geçende birileri kırmızı ışıkta geçen minübüsün altında yoktan yere telef oldu.Bu arada aynen o okuyucudan geliyor gress yoktu zincir yağı ile yağladık sustu şimdi, sen nasıl kesmiştin?

teşekkürler murat. zaten çarptığım jipin sürücüsü ehliyetsizmiş. söyleyip hemen kaçtı namıssız :)
bende gitsin dedim. çünkü arkadan çarptığımdan %100 suçluyum. bide bizim sigortayı bozmayalım dedim. zaten elemanda kaçtı gitti neyseki.
okuyucuyu değiştirdim. 15tl verdim. scooter okuyucusu uyuyor. sıkıntı yok.
yanlız gene ötmeye başladı. dandik çıktı yada bunları boyna yağlamak gerekiyor.

Tahsin geçmiş olsun. Biri bakımmı dedi? :)
abi 15.000km yi geçmiyormuş zincir onu anladım :) çek malı 35 tllik kaliteli bir zincirdi ama. maalesef 15.000km yi geçiremedim.

tahsin abi geçmiş olsun büyük kazalar atlatmışsın allah korumuş Allah beterinden saklasın inş. bir daha göstermesin
amin. teşekkürler.

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2704-picture11277.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

slm arkaşlar nasılsınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------

tahsin hoca büyük geçmiş olsun
teşekkürler


Bugün benim motor arza yaptı motor kitlendi inşallah fazla masraf çıkarmaz bana
yağsız bırakmadan motor kitlemen çok anormal birşey gerektirir dostum. şahsen motora yapmadığım psikopatlık kalmadı. motor aksamı bukadar sağlam bir motor olamaz.

Tahsin geçmiş olsun.Herkesin kandilini kutlarım.
sağol abi.

Geçmiş olsun Tahsin abi yanlış hatırlamıyosam şu bagaj yerinde ekmek kasası olan senin motor muydu ? :)

aynen öyle :) ekmek sepeti var arkada. :)
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Modifiye tarzı hiçbirşey yapmadım.sorunun nedeni arza yapmadan 1 gün evvel vites değişirken 5 atacam diye dalginlikla 3. E atmıştım motor kizaklama yaptı o anda sibop da zayıflama olmuş zaten sonrası mahlum kitleme yaptı piston diye bişey kalmamis silindir kapahida gitmiş.bende ybr nin orjinal silindir kapahi ve silindir alıp taktirdim çok muhteşem oldu.motorun sesi bile değişti.tabi bu olay benim 730 tl mi yedi.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Bugün Ankarada bi bayide salcano nun attack 150 modelini inceleme fırsatım oldu. Görebildiğim farklar şöyle;
1-Motor 150cc üzerinde ybf150 yazıyor. rengi sarımtırak bişey,
2-Sinyaller Led.
3-Kuyruk kısmını biraz sivri yapmışlar, stop lambası led değil.
4-koltuğu biraz daha ince gibi geldi.üzeri pojet kaplı be biraz kirli idi..
5-dijital gösterge mevcut, söylediğine göre bu göstergede vites durumuda gösteriliyormuş, malum acemiyim lazım olacak.
6-Lastikler tubeles, arka lastikte 3.25/18 yazıyordu, marka kenda,
7-benzin deposu mondial mcx si anımsattı, üstten ve karşıdan daha hacimli görünüyor, diz kısımları oyuntulu yapılmış,rüzgarı kesmesi için galiba, totalde daha küçük gibi, listede öyle yazıyor.
8-jantları 5 kollu, füme renk, 3 kollu jantla kıyaslayınca kolları biraz ince gibi,
9-sağ elcikte motoru çalıştırma ve stop için ekstra düğme var,
10-sol elciktede jikleyi eklemişler.
11-ön kafa wolfe nazaran daha küçük,
12-eksoz, gidon frenler aynı, arka janttaki fren aksamı wolfteki gibi parlak alüminyum görünüm değil, sarı renkte.

fiyat olarak attack 150 için 3.550, wolf için 3.400 dediler.. Şubattan sonra 9 taksit olabiliyormuş. Ellerinde sadece 2013 modeller vardı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

Bu arada ilk motosiklette tecrübe kazanıp. sonrası hyo gv250 ye talibim... internette gezerken cruiser yakın mondialin yeni getirdiği 150 lik kt150 gözüme ilişki fiyat olarak ta 2.884 yazılmış.. Sizce alınabilir mi? yoksa gerek yok maceraya wolf mü dersiniz?
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
bajaj ve hero modellerini bekle. Pişman olmazsın.

Bekliyorum zaten.. hem alsamda binemem.. hem maddiyat şu an uygun değil...

Gelecek bajaj ve hero ların fiyatları uygun olur umarım.. yada en azından piyasadaki motorların fiyatlarını aşağı çeker biraz..

Bütün markalar zam yapıyor sağolsunlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst