:queen::queen::queen: 12-13 mü abi o vida :queen:
Bulabildin mi başka uygun yer? Ben kaskımı delmem :thumleft:
slm arkadaşlar benim salcano wolf 125i sattım yerine tvs apache rtr 150 aldım 2013 model
---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:11 ----------
sizce tvs apache nasıl ???
Arkadaşlar hava soğutmalı motor su sohutmaliya dönüştürülüyor mu böyle bi imkan varmi
Söylediğin dogru olabilir ben sadece fikir almak istedim.birde bugün motora birşey oldu 110km hızı gördü herhalde yavaş yavaş açılıyor motor
slm arkadaşlar benim salcano wolf 125i sattım yerine tvs apache rtr 150 aldım 2013 model
---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:11 ----------
sizce tvs apache nasıl ???
Hoş Geldin 2014
Wolf 3150 TL
Attack 3390 TL olmuş....
Arkadaşlar motorbisiklet için yağ radyatöru almak istiyorum ama nette bulamadım sipariş verebileceğim bi site varsa yardımcı. Olabilirsiniz
Komple zincir+öndişli+arka dişli = 35TL bizim motorların gözünü seveyim tam halk tipi :cat:
Adamların sadece zinciri 250 TL :farao:
salcanonun bu attack modeli beni baya bi cezbediyor..
Wolf teki dayanıklılığı gösterir mi acaba..
Sıfır alacağım için attack mı alsam diye düşünüyorum.. pek fazla bi fiyat farkı yok.. Yoksa kendini ispatlamış wolf iyi midir..
ne dersiniz?
Arkadaşlar motorbisiklet için yağ radyatöru almak istiyorum ama nette bulamadım sipariş verebileceğim bi site varsa yardımcı. Olabilirsiniz
niye yapmayı düşünüyosun böyle şeyi bence gereksiz 125 cc için ve artısı yok boşa masraf edersin