Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hepinizin Kurban bayramı mübarek olsun arkadaşlar :rendeer:

Günün anlam ve önemini anlatan bi fotoyla kutlayalım dedim herkesin bayramını :cherry:

ia3j.jpg
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Rahmetliden Son kalan Fotomu Agam :)


(Göbek Simiden Büyümüş,Etleri yiyince ne olur acaba :queen:)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet İzzetçim dün ufak bi kavurma yapıp etleri dinlenmeye aldık bu günden sonra gelişmeleri takip edebilirsin artıkın :p
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Bayram falan millet geziyor :) Benim için bayram yatmak dinlenmek demektir :)

Burada cok yagmur yagdı dün Öglen 4 te basladı Ta bu sabah 11 e kadar
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
Turizm sektör unde olduğum için bayramda durmadan calistim hafta içi iznimde 618 km de uyuyan wolfumu uyandircam:)inannin binmeye zamanim yok ama bu tutkudan vazgecemem..
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
slm arkadaşlar benim wolfun yakıtı mükkemmelden öte süper ALLAH nazardan saklasın 5 litre benzinle 270 km yol yaptım 9 kuruşa bile gelmedi 5 litre benzini 23.80 e almıştım motor resmen kokluyo benzini
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
yakıt nasıl hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

slm arkadaşlar benim wolfun yakıtı mükkemmelden öte süper ALLAH nazardan saklasın 5 litre benzinle 270 km yol yaptım 9 kuruşa bile gelmedi 5 litre benzini 23.80 e almıştım motor resmen kokluyo benzini
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
100 kmde 2.4-2.6 lt arası :cat: ş.içi 5000-7500 devir uzun yolda stabil 90-100 km arası hızla gitmek koşuluyla :cat:
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
benim motor km 9 kuruş anca yakıyo yakıtı çok güzel hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture10877.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst