Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet aynen. Ön disk biri yepyeni duruyor, diğeri yarıdan çok bitmiş benimki. Niyekine? :sunny: bodrum yaptım geldim demin. 40 km. Yolda bazen 3 cü viteste kendi kendine boşa geçip 2 ci vitese düşüyor. :sunny: :santa: 40 km de 3 kere filan yaptı. Varmı böyle bı sorunla karşılaşan?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok bişey izzet. O kadar titandada vardı. Bi problem yok. Ufak tefek şeyler.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
yok adem ben hiç böyle bi sorunla karşılaşmadım.

tornacıya söküp götürdüm diski.
bizim ön disk krom imiş. taşlaması daha zor. tornada diskten tozpaso alıp atıklığını aldı. 15 tl verdim tornacıya ama ayna gibi oldu.

7.5 tl yede kare scooter ön fren balatası aldım. birazdan takacağım.
bakalım frene basınca titreme , ötme ve balatayı yamuk yeme sorunumuz gidecekmi :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Adem abi motorun km fazla o yüzden böyle şeyler olur arada kafaya takma :) Vitesi tam geçirmiyor olabilirmisin? Birde fazlamı zorluyorsun motoru?

Tahsin abi sana birşey demiyorum artık.Disk 15 lira etmez sen gidip 15 liraya taşlatmışsın.Hayırlısı olsun.

Tsubasa dostum izzet motor falan alamaz bu kafa ile.Araba ehliyetide yok onada binemiyor.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
zorluyomusun derken? 110 nu pek geçmedim. Bide wolf kullanıcıları arasında en seri vites değiştiren ben :) olduğumdan dolayı olabilir.
Tsubasa izzet kendine 3 tekerlekli pisiklet alacak abisi :queen: hemide bu testere saw ın sürdüğünden :santa:
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
@adem80;

Hocam o sorun benim lanet CB'de de vardı! 5.ci vites'ten, 3.cü vites'e geçiyordu! Bayii de test ettirdim bi sefer onlarda da yaptı. Ama iade almadılar! ''Daha yeni hele bir 1000 km olsun, alışır bir daha atmaz.'' deyip salladılar. Güya büyük marka. Bu zaman'da marka'ya güvenipte mal alanlara şaşıyorum.

Adem bey senin sorun senkromeç problemi gibi geliyor. Debriyaj'sız, ani gaz kesme sırasında vites yükseltme ile senkromeçlerde aşırı aşınma yaşanıyor. Sonuçta'da böyle keyfi vites'ten boş'a geçmeler yaşanabiliyor. Her daim debriyaj ile vites yükseltip düşürmenizi tavsiye ederim.

:)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Abi hızlı değiştirdin mi tam geçmiyor vites düşüyor basınca.Sakin at tam geçtiğinden emin ol problem olmaz.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
beter böcek meriçin dediği doğru. Çok seri vites atıyorum. Tam geçtiğinden emin olmadan basmaya devam. Yani belkide tam vitese oturmadan gazı köklediğim için oluyor. Yani büyük ihtimal sorun motorda değil bende :)
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
beter böcek meriçin dediği doğru. Çok seri vites atıyorum. Tam geçtiğinden emin olmadan basmaya devam. Yani belkide tam vitese oturmadan gazı köklediğim için oluyor. Yani büyük ihtimal sorun motorda değil bende :)

Aynen katılıyorum. O hışım ile vites'i tam attığımızı zannedebiliyoruz. Bana genelde öyle oluyor maalesef.
Yoksa Wolf'lerde böyle bir şey olmaz. Hatta test ettiğimde bilerek yarım atmıştım vitesleri
Ama hiç kendini atmamıştı...

:)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Aynen abi.Birde tayfur "Her daim debriyaj ile vites yükseltip düşürmenizi tavsiye ederim." demiş.Uygun devirde debriyaj kullanmadan vites değiştirmek daha iyi diye biliyorum ben.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
titandan sonra alışma çabasındayım. Yolda kendimi kaybedip wolf u titan zandediveriyom. :pr: problem yok yani.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
Aynen abi.Birde tayfur "Her daim debriyaj ile vites yükseltip düşürmenizi tavsiye ederim." demiş.Uygun devirde debriyaj kullanmadan vites değiştirmek daha iyi diye biliyorum ben.

En azından yarım debriyaj ile atmayı deneyin. Senkromenç'lere ani ve şok yük gerilimini düşürmüş olursunuz. Sırtınıza birisi aniden 30 kg'luk un çuvalı attığını düşünün! Yumuşak kullanmak her zaman iyidir. :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet ama ben sert adamım. Alırkende demiştim ben bu motoru sert kullanırım diye. Neyse allahtan arıza vermiyor. Sağlam motor yani :cat:
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
evet ama ben sert adamım. Alırkende demiştim ben bu motoru sert kullanırım diye. Neyse allahtan arıza vermiyor. Sağlam motor yani :cat:

Orası öyle yeri geldimi kullanacaksın. Hırpalıyacaksın. Vereceksin gaz'ın dibine. Sende ki durum tam geçirememe gibi geliyor bana. Sırf boş'a atacak mı diye, gıdım gıdım atıyordum vitesleri, inadına gaz verip bırakıyordum, hop'lıya zıp'lıya geziyordum boş'a geçmiyordu. Wolf'ler gönlümü çaldı desem yeridir. Sonuçta ''Jianshe-Yamaha'' :mrgreen:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Neyse uzun uzun anlatmak isterdimde bugün pek havamda değilim :) Tayfur sonra hatırlat sana detaylı acıklama yazacam
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
evet. Ybr ye parası yetmeyene wolf var.

2'sini de kullandım. Wolf daha bi atik geldi. ESD'lerde devir kesici mi vardır, ne vardır yoktur çözemedim. Sınırlandırılmış gibi geliyor, öyle hissediyorum. Ama wolf; fena fena. Yarı fiyatına aynısı gibi. Pek fazla fark yok. Wolf'te artı olarak vites göstergeside var. Daha ne olsun. Yeme de yanında yat. :cherry:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Dostum tüm wolflerde yok vites göstergesi.Devir kesici 10.500 de bizimde.Son devirleri görmüyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst