Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ahmet abi selamlar
satıyorum yaza benim eşegi :D
hyosung gt250r alıcam
benimkini de bi el atarız demi az yaksın diye :D
Valla o işlere Fat 280 namı diğer "ayarcı Fatih usta" bakıyor tsubusa yaza teskere alıyor sanada çeker bi ayar o zamana zannımca :p

ahmet abi az yakıp az kaçan wolf seninki, çok yakıp çok kaçan wolf benimkisi. 100 km de 2.8 litre, fatihteyken 100 km de 2.1-2.2 litre :santa:
Aman az yaksında az kaçsın Adem 20 km fazla gidecek deye benzinin fazlası bana kaçmasın yeterki :cat:

adem abi benim ki 2.3 litre yakıyor :D
senin yarım litre neden kaçıyor sana
:queen::queen::queen: işte bu iyiydi tsubusa :queen:

Sağolun. Hayatımda ki en acı verici hatan nedir diye sorsalar. Vereceğim cevap; CB'yi hiç denemeden, yazılanlara kanarak almam. Derim. Olan oldu, papatya gibi açıldı!.. :cherry: Mart-Nisan gelsinde, Allah kerim... Gri Wolf gerçekten de çok alımlı ve de bir o kadar da değerli görünüyor. Zaten kullandığımda gri bir Wolf'tü :mrgreen:
Tayfur kardeş inş. yeni sezonda sanada gönlünde yatan aslanı nasip eder yaradan :rendeer: geçen sene bu zamanlar neler çekiyodum ben :pale: 2004 model kız gibi YBR yi hiç sebep yokken satmıştım :pr: ne alacağıma karar veremiyordum bi gün YBR ESD almaya karar veriyordum,bi gün CBF 150, bi gün TVS Apache,:pr: sonra CB çıktı geldi piyasaya hiç unutmam tam bir hafta araştırıp soruşturdum hatta deneme sürüşü için Bursa Honda bayisi Duran kardeşlerden randevu formu bile doldurmuştum netten :sunny: ama bir hafta sonunda yaptığım istihbaratların hiç biri olumlu gelmedi cb için :bounce: vayy be zaman ne çabuk geçiyor geçen yıl bu zamanlar hangi moturu alcam diye düşünerekten wc de azmı cigara içiyodum :p:queen:
Bu arada doldurduğum ve ş.içi yüksek devir jikleli çalıştırmayla kullandığım bir depo dolusu benzinim 649 kmde bitti :cat: bin kere maşallah hesapladım bahsettiğim şartlarda 100 kmde 2.2 lt yakmış ::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Ahmet abi bu ara rekora koşuyorsunuz.2.1 in altına düşünde fatihin az yakma rekorunuda kırın :) Yedek dahil kaç litre alıyor depo?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allaha şükür.Abi rahatsızlığım şuan için pek sorun teşkil etmiyor.İlerlerse problem.Normalde omurga düz olması gerekirken benimki hafif eğik.oturma şekli bundaki en önemli etki.Motorun üstünde günlük 12 saat çalıştığım düşünülürse motosiklet benim için sorun oluyor.Diyorum satmıyayim şehiriçi binerim falan ama ben kendimi biliyorum ipimi kopardımmı vururum kendimi yollara.Bu yüzden satıyorum.
Bir motorcu olarak motordan vazgeçmenin ne kadar zor olduğunu bilerekten hiç olmazsa sağlığın düzelene kadar motora binmezsin...Şimdilik herkese hayırlı geceler.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
@egelim 43

İşte benim hatam iyi analiz edememem. Bir de Honda'nın bu kadar da aşağılara düşeceğini kestiremedim. Ama olsun, sağlık olsun gerisi bir şekilde telafi edilir. Ben acı tecrübe diyorum bu duruma. :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evde 20 tl lik benzinim var Meriç serçedes için almıştım bir ara 5 lt lik pette öylece duruyor yarın onu koyacam benim kara kıza o benzinde beni sezona çıkarır herhalde :) ama yeni sezonda ilk depoyu fullediğimde bu sefer 2,1 in altına inip Fatihin rekoru egale etmeyi düşünüyorum bu sefer :cat::p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi senin motorun maşallahı var. Benımki senınkinden 100 km de yarım litre fazla içiyor. Fatih ne yaptıysa artık. Karburatörü falan değiştirmiş, biton ayar çekmiş ama nafile. Bana bi depoyla 650 km yaptığını söylüyodu. Ben yedek hariç 450 km den yukarı çıkamadım. Ha uzun yolda hiç denemedim.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
@egelim 43

İşte benim hatam iyi analiz edememem. Bir de Honda'nın bu kadar da aşağılara düşeceğini kestiremedim. Ama olsun, sağlık olsun gerisi bir şekilde telafi edilir. Ben acı tecrübe diyorum bu duruma. :mrgreen:
Boşver kardeş yeterki böyle bi konuyla tecrübe sahibi olmuş ol :cat: en azından sağlığın yerinde ve iyide olsa kötüde olsa motorun altında ve evet maalesef "tecrübe yenen kazıkların bileşkesidir" :bounce: yaşım 36 ve bendede çoooooooooooooookkkkkkkkk tecrübe var Allah sağlık versin boşver gerisini :rendeer:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Adem abi yedekle 100 km üstünde gidiyor.Kullanımdanda çok fark ediyor yakıt işi.100 km de 0.4lt falan fark ettiriyor benim motorda.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ahmet abi senin motorun maşallahı var. Benımki senınkinden 100 km de yarım litre fazla içiyor. Fatih ne yaptıysa artık. Karburatörü falan değiştirmiş, biton ayar çekmiş ama nafile. Bana bi depoyla 650 km yaptığını söylüyodu. Ben yedek hariç 450 km den yukarı çıkamadım. Ha uzun yolda hiç denemedim.
Bu daha uzun yol değil Adem hepsi ş.içi,yüksek devir ve her çalıştırma (sabahları demiyorum bak) jikleli (çünkü havalar çok soğuk olduğu için motora biniyosun ısınıyor ısınmıyor varacağın yere varıyorsun 20-25 dk yada yarım saat sonra çalıştırırken gene jikle istiyor :pr: Uzun yolda 700 i geçer sanırım :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih 100 km de nasıl 2.1 yaktırmış hayret. Bende benzini içiyo mübarek :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Adem abi yedekle 100 km üstünde gidiyor.Kullanımdanda çok fark ediyor yakıt işi.100 km de 0.4lt falan fark ettiriyor benim motorda.

Yedekte 130 km gidiyor benim motor tecrübeyle sabittir :cat: ama tek kişi ve normal kullanımda Alanyadan dönüşte hanımla ben iki kişi ve 7-9000 devir aralığnda geldik Afyon girişinde yedeğe geçti dedimki 99 km yolumuz kaldı benzin almayayım :pr: 95. kmde eve 5 km kala bitti benzinimiz :queen: Allahtan motor dostu bi Mercedes vitocu kardeşimiz biz motoru iterken bizi görmüş halimize acımış durduda vitonun arkasına attık salcoyu evin karşısındaki benzinliğe kadar getirmişti bizi :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hile yaptı yani? Yol düzgünse rampa aşa hep tam gaz. Hız denemesi. Niye çok yaktığı şimdi ortaya çıktı bende :queen:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Ahmet abi senin hep ufak bir şişe benzinin olurdu arka çantada o gün sanırım hazırlıksız yakalandın :) :) İyi adam getirmiş benzinliğe kadar.Allah razı olsun o arkadaştan.


Fatih her 100 kmde motordan inip stop edip 20 km elinde götürüyormuş Adem sölemişti bana :queen: sende bir dene istersen hem azıcık spor yapmış olursun göbekte gider :queen:

Adem abideki göbek değil 20 km 120 km yürüse gene gitmez :queen: :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ahmet abi senin hep ufak bir şişe benzinin olurdu arka çantada o gün sanırım hazırlıksız yakalandın :) :) İyi adam getirmiş benzinliğe kadar.Allah razı olsun o arkadaştan.




Adem abideki göbek değil 20 km 120 km yürüse gene gitmez :(
Yok gene vardı da Alanyada fatih ayar yaptıktan sonra dedim sıcak yer havalarda sıcak arkada tutuşur yanarız diye depoya döktümdü :mrgreen: yola çıkarkende nasılsa full depo benzinimiz var yeter diyede almamıştım :pr: ama bereket versin vitocu dostumuz yetişti imdada kendiside F 650 BMW sahibiymiş Bursa enduroya üyeymiş sanırım tekrar hayır dualarımı yolluyorum buradan ona Allah gani gani razı olsun işi gücü rast gelsin inş. :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Fatih her 100 kmde motordan inip stop edip 20 km elinde götürüyormuş Adem sölemişti bana :queen: sende bir dene istersen hem azıcık spor yapmış olursun göbekte gider :queen:

sen kendi göbeene bak :queen: motoruma laf yok üleeen. Benzini fulleyip tekrar km yi yazdım. Gene şehir içi. 1,2 ci vitesi çok kullanıyorum. Dağlara çıkıyorum bol bol. Altı takır tukur sürtüp duruyo. Yani yollar o kadar bozuk. Siz şehir içi denilince kendi şehriniz geliyo aklınıza. Her yer beton, her yer asfalt. Gel depoları fulleyıp beraber çıkalım yola. O zaman belli olur hangisi az yakıyo :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
sen kendi göbeene bak :queen: motoruma laf yok üleeen. Benzini fulleyip tekrar km yi yazdım. Gene şehir içi. 1,2 ci vitesi çok kullanıyorum. Dağlara çıkıyorum bol bol. Altı takır tukur sürtüp duruyo. Yani yollar o kadar bozuk. Siz şehir içi denilince kendi şehriniz geliyo aklınıza. Her yer beton, her yer asfalt. Gel depoları fulleyıp beraber çıkalım yola. O zaman belli olur hangisi az yakıyo :)
:queen::queen: hahahahaa pardon apaçi Adem everestte oturuyodun değilmi sen :flower: Fatihle bir olduk çok yakan wolfü gazladık ya sana haberin yok senin :queen::queen::pl:
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
Yok gene vardı da Alanyada fatih ayar yaptıktan sonra dedim sıcak yer havalarda sıcak arkada tutuşur yanarız diye depoya döktümdü :mrgreen: yola çıkarkende nasılsa full depo benzinimiz var yeter diyede almamıştım :pr: ama bereket versin vitocu dostumuz yetişti imdada kendiside F 650 BMW sahibiymiş Bursa enduroya üyeymiş sanırım tekrar hayır dualarımı yolluyorum buradan ona Allah gani gani razı olsun işi gücü rast gelsin inş. :rendeer:

Bu yorumu okuduktan sonra yolda giden, gidemeyen bütün motorcuları istedikleri yere bırakasım geldi!..

:cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bu yorumu okuduktan sonra yolda giden, gidemeyen bütün motorcuları istedikleri yere bırakasım geldi!..

:cherry: :cherry: :cherry:
Valla 24 senedir motor binerim 4 sefer yolda kaldım ömrüm boyunca 4ündede hep yardım gördüm :cat: bu yüzden arabayla,motorla yada kamyonla şehirler arası yollarda ne zaman yolun sağında durmuş bi motor ve motorcu görsem hemen durur ve sorarım yardıma ihtiyaç varmı diye ama hep işemek için duranlara rast geldim :p hiç sorunu olana rast gelmedim henüz :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst