- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
evet aynen. Ön disk biri yepyeni duruyor, diğeri yarıdan çok bitmiş benimki. Niyekine? :sunny: bodrum yaptım geldim demin. 40 km. Yolda bazen 3 cü viteste kendi kendine boşa geçip 2 ci vitese düşüyor. :sunny: :santa: 40 km de 3 kere filan yaptı. Varmı böyle bı sorunla karşılaşan?