Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
En iyisini yapıyorsun.Ben yazmaya değer bir mesaj görürsem heryere yazıyorum :) :) Kaç gündür yağmur yoktu burada motoru çıkardık yağmur yağıyor.Sana aynen katılıyorum motosiklet üstünde çalışınca bir süre sonra işkence gibi geliyor :) :)

---------- Post added at 01:38 ---------- Previous post was at 01:35 ----------

@Tsubasa
Aynı sorun kısmen bende de mevcut.
Artık CB topiği ile işim yok!..
Ne varsa burada var; çılgın Wolf'cüler
Diğer tüm topikler nedense inandırıcı gelmiyor,
Yapay, göstermelik, kibir paçalarından akıyor!..

:cherry: :cherry: :cherry:


Dostum bizim kadro iyi.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
''İyi'' ne demek Meriç bey. Mükemmel mükemmel. Hani derler ya; ''Un'unu elemiş, eleğini asmış...'' işte aynı bu hesap, fevkalade insanlar topluluğu bu topik'te toplanmış. Maşaallah subhanallah diyeyimde ''nazar''lara gelmeyelim... :thumleft:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
cb grubunda cok sevdiğim biri var
istanbulda bi yerde denk gelirse mutluluktan ayagını yerden kesicem..
inşallah denk gelir..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
teşekürler arkadaşlar. Hepinizi seviyorum :rendeer: dün mutlu beni yanlış anlamış ama olsun. Art niyet olmadığını kendi anlamıştır. Tsubasa ve beterböcek herzaman bekleriz bu sayfaya.:)
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
Sağolun varolun ''Adem'' bey. :cat: Umarım daimi üyesi olurum. Mart-Nisan gelsin, yeni yeni model'ler hele bir serpilsinler piyasaya. Beğenmezsem yeni model'leri. İstikamet belli; Wolf :cherry:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) Dostum hiç wolf kullandın mı? birde isim ney onuda de hele bakam :)

---------- Post added at 01:56 ---------- Previous post was at 01:53 ----------

sadece 1 kişi..
o da buluşmaya ben geliyorum dersem gelmez döt korkusundan ..
klavyede iyi konuşuyor. yüzüme sölesin bi de onu istiyorm :D

Tsubasa boşver keskin sirke küpüne zarar.Bu kadar sinir stress yapma
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
beter böcek bak honda yamaha yıl başından sonra zamlanır. Yaz başı bidaha zamlanır. En ucuz bu zamandır. Kışın motor az satıldığından en ucuz kışın olur. Yaza 300-500 daha pahalı olur. Benden söylemesi.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
:) :) Dostum hiç wolf kullandın mı? birde isim ney onuda de hele bakam :)

Bana dediğinizi farz ederekten. Kullandım. Aynı eski model YBR. Yeni kasa YBR ESD'de kullandım. Son hız olarak Wolf; gidiyor... Allah ne verdiyse sonuna kadar gidiyor. Ama aynısını YBR ESD için diyemiyeceğim. Ama o da 110-120 km/h'lara rahat çıkıyor. Ve en önemliside stabil kalabiliyor. Motor dediğin; gaz'ı açtın mı gidecek, uzuyacak. Titreşim, depinme, aksırma, öksürme yapmıyacak. Bu sorunların hiç birisi ne Wolf'te var ne de YBR'lerde. CB hayal kırıklığı yarattı. Paramı emdi içti bitirdi. Şimdi herşeyimden kısıp, yeniden biriktirme safhasındayım.

:mrgreen:

@adem80; herşey paraya bağlı. Olsa 1 dk dururmuyum. Hem bir model var aklımda sana daha önce de belirtmiştim onu da bi görüp denemek istiyorum. Hem o zaman'a kadar da birşeyler biriktiririm. CB incir ağacı dikti. Çok uzun zamandır biriktirdiğim birikimim telef oldu desem yeridir.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
geçmiş olsun cb mağduru. :) gri wolf en iyi gözüken model. Sonra siyah ve kırmızı. Meriçin motor çok güzel. Keşke zamanında bana satsaydı.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar nasılsınız,Beter böcek Tayfur arkadaşım Cb den zarar ettiğine üzüldüm ben artık Hondaya Çinli gözüyle bile bakmıyorum :)
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
Sağolun. Hayatımda ki en acı verici hatan nedir diye sorsalar. Vereceğim cevap; CB'yi hiç denemeden, yazılanlara kanarak almam. Derim. Olan oldu, papatya gibi açıldı!.. :cherry: Mart-Nisan gelsinde, Allah kerim... Gri Wolf gerçekten de çok alımlı ve de bir o kadar da değerli görünüyor. Zaten kullandığımda gri bir Wolf'tü :mrgreen:
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
@gezginmotor;

Çin'de 2002 yılında kurulmuş bir firma; Sundiro. Ne kadar iddalı olabilirler ki. CB bana kanıt olarak geliyor. Daha çook yol almaları gerekiyor. Oysaki Jianshe 1889 yılından itibaren bilfiil motorsiklet üretmekle meşgul. Sadece motosiklet'te üretmiyorlar; elektrikli bisiklet, arabaların klima sistemlerinin ana elemanı olan klima pompası, sadece motosikletlerin motor kısımları; 80 cm3'den yukarıya doğru bir sürü güç üniteleri mevcut... Uzmanlar yani bir çok konuda. Wolf ve YBR ve Crypton bunun kanıtı...
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağolun. Hayatımda ki en acı verici hatan nedir diye sorsalar. Vereceğim cevap; CB'yi hiç denemeden, yazılanlara kanarak almam. Derim. Olan oldu, papatya gibi açıldı!.. :cherry: Mart-Nisan gelsinde, Allah kerim... Gri Wolf gerçekten de çok alımlı ve de bir o kadar da değerli görünüyor. Zaten kullandığımda gri bir Wolf'tü :mrgreen:
Dilerim gönlünüzdeki motora tez zamanda kavuşursunuz...
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Ah adem abi.Senin motor aldığın zaman aklımın ucundan bile geçmiyordu satmak.Halada satasım gelmiyorda şartlar öyle gerektiyor.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada Meriç kardeşim sen nasılsın iyimisin ...
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Allaha şükür.Abi rahatsızlığım şuan için pek sorun teşkil etmiyor.İlerlerse problem.Normalde omurga düz olması gerekirken benimki hafif eğik.oturma şekli bundaki en önemli etki.Motorun üstünde günlük 12 saat çalıştığım düşünülürse motosiklet benim için sorun oluyor.Diyorum satmıyayim şehiriçi binerim falan ama ben kendimi biliyorum ipimi kopardımmı vururum kendimi yollara.Bu yüzden satıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst