- Katılım
- 6 May 2010
- Mesajlar
- 1,685
En iyisini yapıyorsun.Ben yazmaya değer bir mesaj görürsem heryere yazıyorum
Kaç gündür yağmur yoktu burada motoru çıkardık yağmur yağıyor.Sana aynen katılıyorum motosiklet üstünde çalışınca bir süre sonra işkence gibi geliyor

---------- Post added at 01:38 ---------- Previous post was at 01:35 ----------
Dostum bizim kadro iyi.
---------- Post added at 01:38 ---------- Previous post was at 01:35 ----------
@Tsubasa
Aynı sorun kısmen bende de mevcut.
Artık CB topiği ile işim yok!..
Ne varsa burada var; çılgın Wolf'cüler
Diğer tüm topikler nedense inandırıcı gelmiyor,
Yapay, göstermelik, kibir paçalarından akıyor!..
:cherry: :cherry: :cherry:
Dostum bizim kadro iyi.