Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tabi Ademcim senin wolfün yanında benimki ne ki :santa: depoyu doldurduk 630 larda km daha hala bitiremedi garibim :mrgreen: seninki olsa ohoooooo çoktan içmiş silip süpürmüştü benzini 480 -500 lerde :queen:
Dur birde istasyon yapıp geleyim ben karakızımla :cat:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
benimde wolfun en hayran olduğum olduğum özelliği sabah marşa basınca anında çalışması.

ya bide bu ön tekeri nasıl sökücez. benim ön diskde atıklık var. onu tornacıda taşlatayım.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Tabi Ademcim senin wolfün yanında benimki ne ki :santa: depoyu doldurduk 630 larda km daha hala bitiremedi garibim :mrgreen: seninki olsa ohoooooo çoktan içmiş silip süpürmüştü benzini 480 -500 lerde :queen:
Dur birde istasyon yapıp geleyim ben karakızımla :cat:
ahmet abi selamlar
satıyorum yaza benim eşegi :D
hyosung gt250r alıcam
benimkini de bi el atarız demi az yaksın diye :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi az yakıp az kaçan wolf seninki, çok yakıp çok kaçan wolf benimkisi. 100 km de 2.8 litre, fatihteyken 100 km de 2.1-2.2 litre :santa:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
vallaha tsubasa şehiriçi yakıt bu 100 km de 2.8 litre. Uzun yolda denemedim hiç. Karburatörüde orjinal değil. Fatih yan sanayi mikuni karburatör takmış.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
vallaha tsubasa şehiriçi yakıt bu 100 km de 2.8 litre. Uzun yolda denemedim hiç. Karburatörüde orjinal değil. Fatih yan sanayi mikuni karburatör takmış.
abi mikuni orjinali 110 lira filan geçenlerde bizim motorların tekinin değiştirdik oradan biliyorum..
bence değiştir uzun vadede farkeder..
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Mikuni karbüratör bizim motorlarda randuman vermiyor.Fatih çok uğraştı tutturabilmek için.senin dediğin 110 liralık karbüratörle adem abinin motordaki karbüratör aynı.Fatihte o civarda birşeye almıştı.Orjinal karbüratörü gayet güzel.Jikleyi acınca kendi gaz veriyor ybr gibi elin gazda beklemene gerek yok :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
iyide meriç bende jikleyi kaldırınca kendi gaz veriyo zaten. Bu nasıl mikuni karburatör? :silent:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Benim dediğim şu.Rölenti 1500 devirde jikleyi açıyorum 4000 lerde falan çalışıyor gaz ver sal deviri düşürmüyor.Seninkide böyle mi?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
1200-1300 rolanti, sabah çok soğuk diyelim jikleyi kaldırdım, çalıştırdım, 3000-3200 filan devire çıkıyor, 2 dk sonra jikleyi kapatıyorum normal rolanti devrine düşüyor.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Bizimde öyle abi.Ben yanlış biliyorum yada ybr topiğinde yazılanları yanlış anladım.Gerci senin motor farklı fatih çok kurcaları onu :) Özellikle karbüratörü
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
valla jikleyi kaldır, gazı ellemeden bas marşa 3 bin 2 yüz civarında sayar. Isınınca kapat, normale döner. Ben aldı alalı 3-4 defa jikle kullandım. Şu sıralar istemiyo. Tek marşta alıyo. +5 dereceden aşa düştümü sıcaklık o zaman istiyo. Ybr yi tam bilmiyorum jikle açıkken kendiliğinden gaz veriyomu?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
yav bu ön tekeri nasıl sökeceğiz. nelere dikkat etmek lazım söküp takarken ?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Tahsin abi gene yanlıs birsey yaparsın diye yazasım geldiyo :) hayirdir neden sokcen on tekeri ? Lastik falan mi patladi?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
disk atık meriç. söküp diski tornada taşlatayım. balata ötme yapıyor.
durmaya yakın tren gibi ötüyor.
sert basınca ötmüyor. normal basınca sadece.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
koskoca forumda bir tek bende şu zıkkım ..
bir dertleşecek arkadaşım yok burada takılıyorum ya...
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
vidayi sok cıkar abi problem olacak birşey yok takarken disk kismina ve km telinin bağli oldugu yere dikkat et.
Tsubasa dostum bendede var ayni dert yasadigim sehiri değistirdim bırak dertlesecek birini tanidik kimse yok evden haftada bir anca cikiyorum.kafa dagitmak icin yaziyorum iste.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
vidayi sok cıkar abi problem olacak birşey yok takarken disk kismina ve km telinin bağli oldugu yere dikkat et.
Tsubasa dostum bendede var ayni dert yasadigim sehiri değistirdim bırak dertlesecek birini tanidik kimse yok evden haftada bir anca cikiyorum.kafa dagitmak icin yaziyorum iste.
forumda borası olan yok :D ybrcilerle takılıyorum meriç..
wolfcülerle takılıyorm
adem abiyle takılıyorm :D
haftanın hergünü cbf üstündeyim
cbf görünce kaçıyorm öögh geldi artık ondan
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
@Tsubasa
Aynı sorun kısmen bende de mevcut.
Artık CB topiği ile işim yok!..
Ne varsa burada var; çılgın Wolf'cüler
Diğer tüm topikler nedense inandırıcı gelmiyor,
Yapay, göstermelik, kibir paçalarından akıyor!..

:cherry: :cherry: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst