- Katılım
- 4 Ara 2007
- Mesajlar
- 206
O film'i izlerken az bezlemediler beni! :cherry: Mezar'dan çıkıp sinek'i çukulata ile avlayan adam mesela... Nick'i o film'e hitapen aldım. 
seni anlıyorum ama şuradaki farkı bi göstereyim jianshe hiç duymadın değil mi ?Hepsi ''Çin'' malı sonuçta ama. ''Jianshe'' diye ''Çin''li bir üretici var. Akıllara zarar. Bütün ''Sundiro''cular (Honda yani) hayran ve de şaşkın. ''adem80''in de dediği gibi; insan'ın yanından 1.700 TL'lik ne üdüğü belirsiz ''Cup''lar vızır vızır geçip. Sonra yavaşlayıp, yanına gelip de ''baba bu CB 100 km/h yapıyor mu?!'' gibi sinir bozucu ve de alaycı bir soru sorup. Gaz'ı açıp gitmesi. Ve de o sırada CB'nin dip gaz olması!.. Hani TV'lerde millet yırtınır ya; ''ben ettim, siz etmeyin''; heh işte benimki de o hesap. Ben aldım, siz alırken kullanmadan almayın. Hele hele forumda övüldüklerine benim gibi kanmayın. 4.000 TL'niz telef olur durup dururken!
O film'i izlerken az bezlemediler beni! :cherry: Mezar'dan çıkıp sinek'i çukulata ile avlayan adam mesela... Nick'i o film'e hitapen aldım.![]()
Jianshe'yi duymam olurmu. Jianshe; 1889 yılından itibaren motorsiklet üreten bir firma. 1980 yılından itibarende Yamaha Motor Corp. ile birlikte üretim yapıyor. Sadece motor mu? Hayır. Otomobillerin klima pompası, sadece motosikleti motor'u, ATV, elektrikli bisiklet. Ve 11.000 çalışanı var! Gelelim Sundiro'ya; 2002 yılında kurulmuş bir firma sadece motosiklet üretmekle meşgul, üretiyormu tartışılır. Ve 3.000 çalışanı var. Yani Jianshe'yi duyan bir insan'ın 30 sefer düşünmesi lazım. Biri 1889 yılından beri, diğeri (Sundiro) 2002 yılından beri... Zaten bu gidişlede Salcano Wolf alacağım. Eski nesil YBR... :mrgreen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------
Acayip bir film. Gençlerin izlemesini şiddetle tavsiye ediyorum. Her türlü atraksiyon vardı filmde. Masada şarkı söylemeler felan. Sandalyeler birden canlanıyor. İzlemek lazım![]()
eweeettt arkadaslar.bugun hatta az once ewe gelırken karsıdan gelen arabaya uzun-kısa yaptıktan sonra benım salco kısa farı kestı.sadece park ve uzun devresı yanıyor.ne yapmalıyım.salcocular uygulamalı anlatın bakalım.
Ben daha aldığım 70.ci km'sinde motor'u (CB'yi) satılığa çıkardım. Anca 4.000 km'den sonra, o da artık depinmeye, gitmemesine, şasesinde boya atmaya ve de 5.ci vites'te iken boşa atmasına! Dayanamadığımdan 3.000 TL'nin altına salladım. Ne güzel senin adına sevindim. Umarım istediğin fiyat'a satarsın![]()
arkadaşlar derdimizi anlattık ;; laf arasında denk geldi dikkat çekmedi galiba, Salcano wolf bilgi paylaşım başlığı değil mi burası , muhabbetin yanında sorunlarımızı da paylaşıp tartışmamız gerektiği kanısındayım ...
herkese hayırlı geceler
estağfurullah kardeş ,farkettim laf arasında kaldığını ...Beyler 2 hafta olmustu motoru çalıştımamıştım...malum havalar soğuk ,vaktim de yoktu ...Geçen gün motoru çalıştırdım 3-5 dk ısıttım berbere gittim ,berberden çıktım baktım motorun altına yağ damlıyo PIT PIT ...bebeden sonra bi işim vardı acil ..dedim garanti bozulmasın servise götüeyim ,belki ciddi bi sıkıntı vardır dedim...gittim servise motorun zinciri çeviren kısımdaki Keçe yıtılmış ,usta dedi ki garanti için beklersin ...altı üstü 2 liralık keçe (çük kadar bişey ) neyini bekliyceksem ...acil işim de vardı ,usta keçeyi değiştidi sonra 20 TL hesap çıkardı bana ... Acil işim olunca verdim 20 tl yi çıktım ... GARANTİSİ de batsınn SERVİSİ de ...bundan sonra adam akıllı bi usta bulcam , garantiye de sokmayacam motoru ,Allah belasını versin garantinin ,ne boka yarıyosa ...
neyse Arkadaşlar Değerli yorumlarınızı bekliyorum ...
....Ersin senin olayda aynı sekilde.Hep diyorum ben servis işi yalan.Ben kasadan çıkardım motoru dedim sen hele geç kenara bana alet edevat getir ben toplarım motoru sen işine bak müşterilerini bekletme![]()
İyi bir usta bulman veya el becerin varsa neyin nasıl yapıldığını araştırıp aynı şekilde uygulamak yeterli.Teknolojik bir alet değil bizim motorlar.