en iyi kask çelik düdüklü tenceredir. Kafan kırılır, düdüklü tencereye bişey olmaz :queen: yazmıştım oraya. 2 tane ls2 var bende. İdare eder işte. Ne iyi ne kötü. Tsubasa sana bitane honda cb 125 alak :sunny:
ne mal adamlar var ya

hala gülüyorm



kask konusuna yazıyor bak

herkes prof. bu forumda abi ya

Honda cb alırım.. titremeye başlarsa iner yakarım

benim motorda bi ara cınlama geliyordu.. sana demiştim.. hafifte bir titreme vardı.. önceden hiç yapmıyordu..
honda servise götürdüm dedim elamana bindi baktı yok bişi dedi
beraber binelim dedim.. bindik sesi dinlettim
farkedemedim abi dedi..
abi koruma demiri gevşemiş hep zırıltı yapıyordu hem hafif titriyordu.. usta anlayamadı ben anladım..
abi sen cok pinpiriklisin dedi..
velakin..
bindiğim motor titriyorsa iniyorum ben..
çalıştıgım yerde apaçi verdiler 2 gün
abi gerçekten beni rahatsız ediyor titreşim olayı..
2 gün bana cbf verin yoksa istifa dedim

cbf verdiler rahat ettim...
cb gelince adem abi cok motor sürdüm . 50 bin km devirmişimdir..
sen de en az benim kadar kullandın ..
isme para verip kanat amblem bir markaya 3700 tl verir misin?