Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
iyi akşamlar millet. Hakket sigorta kutusu nerde? Büyük ihtimal akünün orlarda. Fena yağmura yakalandım yav.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Arkadaşlar bizim motorda sigorta kutusu diye birşey yok :) Tek sigorta var 15A lik herşey onun üstünden geçiyor.Oda Akünün yanında marş rölesinin üstünde hemen.Sinyal rölesi işinide 3 lüyü 2 liye çevirebilirsinde onu sen yapamazsn abi boşver git 2 kablolu ile değiştir.Bu ara motor çalışıyorsa sigorta sağlamdır adem abi boşuna kurcalama
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
meriç henibıll izliyodum ara verdim. Kimsenin yazdığı yok. Bende yamyam filmi izliyorum :queen: ahmet abide yok yav? Neyse ben filmi bitirem geliyom. :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Abi sıkıntı o değil paylaşım olmuyor muhabbet olmuyor girip bakıyorum yardımcı olabilceğim konu olursa yazıyorum.Onun dışında yazcak birşey olmuyor.Sıkılıyorum artık.Böyle olursa foruma yazmıcam salcano hakkında sorusu olan özelden mesaj atsın cevaplarım dicem :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben sorem o zaman. Full depoyu doldurduğun zaman yedeğe kaç km de düşüyor? Şehir içi, uzun yol?ibrende en fazla kaç gördün?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
450-500 arası gidiyor abi.Ben bu hesabı rodajda iken yaptım son zamanlarda hiç denemedim.Ortalama 2.7 falan yakıyordu benim motor.Şehir içi şehir dışı hemen hemen aynı yakıyor.Benim sürüşümden olsa gerek
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
2.8 artçılı en son :) uzun yolda düşer bu. Daha çok gider. 90 na sabitlersen tabi.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben gidemiyom:pr: 440 larda kalıyor. Ben hep artçılı biniyorum %90 artçılı. Bizim buralarda düz biyerde yok. Hep rampa viraj. Ondandır.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Kış şartları jikleli + devirli kullanım (7-9000 rpm vites değişimi) %30 iki kişi -ben + hanım ortalama 170 kg- %70 tek kişi -ben 97 kg- 570 km de yedeğe geçti son tahlilde :cat:duyurulur :bounce: (maşallah deyin) :wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Pardon 530 muş Meriç :p sayfa 195 ede yazmıştım ordan baktım şimdi 570 de onla karışmış aklımda :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi amma sallıyon haa :queen: dur ben zorluyemde 550 yi bulsun :) ama benim karburatör orjinal karburatörü değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst