Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
SalcanoSalcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Arkadaşlar bizim motorda sigorta kutusu diye birşey yok Tek sigorta var 15A lik herşey onun üstünden geçiyor.Oda Akünün yanında marş rölesinin üstünde hemen.Sinyal rölesi işinide 3 lüyü 2 liye çevirebilirsinde onu sen yapamazsn abi boşver git 2 kablolu ile değiştir.Bu ara motor çalışıyorsa sigorta sağlamdır adem abi boşuna kurcalama
Abi sıkıntı o değil paylaşım olmuyor muhabbet olmuyor girip bakıyorum yardımcı olabilceğim konu olursa yazıyorum.Onun dışında yazcak birşey olmuyor.Sıkılıyorum artık.Böyle olursa foruma yazmıcam salcano hakkında sorusu olan özelden mesaj atsın cevaplarım dicem
450-500 arası gidiyor abi.Ben bu hesabı rodajda iken yaptım son zamanlarda hiç denemedim.Ortalama 2.7 falan yakıyordu benim motor.Şehir içi şehir dışı hemen hemen aynı yakıyor.Benim sürüşümden olsa gerek
Kış şartları jikleli + devirli kullanım (7-9000 rpm vites değişimi) %30 iki kişi -ben + hanım ortalama 170 kg- %70 tek kişi -ben 97 kg- 570 km de yedeğe geçti son tahlilde :cat:duyurulur :bounce: (maşallah deyin) :wiinkk: