Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
2004 kapak takmak yerine üstündekini iptal etsen olmaz mı abi?

CG serisinde iptal edeni çok gördüm abi.şöyle birşey yapabilirsin silindirde metal bağlantı yeri varya ondan 1 tane alırsın ucunu kestirir kaynakla kapattırırsın.Üstündekini söküp onu takarsın.Diğer yerlerdeki bağlantılarınıda o boyutta hortum alıp ısıtıp yağıştırırsın.Orjinallerini çıkarıp kör bağlantıları takarsın denersin :)

abi ole pek birşey gelmez gibi geliyor.Gel dediğim gibi kör tıpa ile kapat geç

abi oynucagin 2 - 3 hortum dene ne olacak o kadar çok kafaya takma test edersn begenmezsen orjinale çevirirsin

15 dişli iyidir abi.Sana bir tiyo daha verim.Bu hava filtresinin takılı kutu varya o koltuğun altından bir yerden hava alıyor.Orada L şeklinde bir parça var Onu sök :) Daha iyi hava alır motorun.

tahsin abi bu keçe neredeki keçe onu çözemedim.Bu kadar düşük km de böyle sorunlar yaşamanı acayip karşılıyorum.Kaç defa dedim salcano oynamaya gelmiyor orjinal hali ile bineceksin kurçalarsan sıkıntı çıkarır :) :)
Tabi tabi :p:cherry::queen:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Ahmet abi vallaha hep nasıl yapılacağı ile ilgili yazdığım yerleri almışsın.Arkadaşlara bilgi vermek için yazdım.Aralarda yazdıklarımı atlamıssın.Tahsin abi iptal ettiğinde demiştim abi yanlış yerle oynadın diye :) Şimdi oynanacak sey var oynanmıcak şey var demi :)Bende biraz oynadım motorla ne inkar edeyim 15 dişli takılı daha iyi hava alsın diye hava filtresinin oradaki parçayıda söktüm (bunu fatih söylemişti kendi motorundada yapmıs)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
:queen::p övünmek gibi olmasın cımbız kullanmakta üstüme yoktur Meriç aynı Türk medyası gibiyimdir :wiinkk::cherry:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Aynen abi fark ettim :) :) Bende o zaman açıklama yapıyorum.Motor tamircileri ile herhangi bir bağlantım yok komisyonda almıyorum "Sadece arkadaşız" :cherry: :cherry:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
garantiden yapılacak bu taktak sesi.
ilginç olan motorun performansı aynı. gene 90 gidiyor. duman atma falan yok. hızlanması aynı.
okadar yağsız gezen motor sadece bir taktak sesiyle kurtardıysa bence gayet sağlamdır :)

ha bide sanayide eksozcu tanıdık bir abimiz vardı. bugün yanına uğradım.
abi dedim katalitik konverterü iptal edicez. oda getir eksozu hemen iptal ederiz sıkıntı yok dedi.
pazartesi götüreceğim eksozu.
çarşamba günüde motoru indirip parçalayacağız. bakalım piston nereye vuruyor ?
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
boylece tahsınde 1 ayda motor ındırten salcanocu olarak tarıhe gecıyor arkadaslar.tahsın 4 ocakta duguncuyuz kardesım.kayıncomun dugunu var.m.ali paşada buyur beklerım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tahsin krank kolu boşluk yapmıştır.yada ekzantrik dişlisi-zinciri gurubunda bi sıkıntı vardır. Bunlardan olabilir o ses. Sökülmüşken segman takımında yenilenecek. Zaten yenilenmezse o motoru yapan usta, usta değildir.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
aynen adem
bizim burda bir tane daha salco servisi varmış. az önce ona götürdüm motoru. vay be adamlar bu saatte açık. neyse
usta motoru görür görmez "ekzantrik piyano krank ve birkaç şey değişecek" dedi.
en az 3 günlük işi varmış.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
aynen adem
bizim burda bir tane daha salco servisi varmış. az önce ona götürdüm motoru. vay be adamlar bu saatte açık. neyse
usta motoru görür görmez "ekzantrik piyano krank ve birkaç şey değişecek" dedi.
en az 3 günlük işi varmış.

tekraradan geçmiş olsun sana tavsiyem garantiden değiştirelim yapalım dedilerse bence vakit kaybetmeden yaptır motorunu ve bir daha oynama :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
banada dün gittiğim servis "valvoline koyma o yağı yakar, git magnatec araba yağı koy, hiçbişey olmaz" dedi.
sabah baktım, hakkaten motor yağ eksiltmiş. yağı koyalı 300km oldu daha.

bunu diyen yamaha , salcano , kymco yetkili servisinde çalışan eskiden beri tanıdığım bir usta.

fatih bu yazımı 3 aralıkta yazmışım. yani ben motoru yemeden 5 gün önce.
motor ben o boruyu kapatmadanda fazlasıyla yağ eksiltiyordu zaten.
ben koyduğum valvoline marka yağ kalitesiz dedim. ve sonraki gün castrol power1 yağ koydum.
buda 4 aralıktaki yazım.

vay arkadaş 100ler 135ler nası gidiyor bu sizin wolfler.
ben 25tl verdim, gittim castrol 10-40 power1 koydum. motorda hiçbişey değişmedi. gene 95te kalakalıyor.
kilomdan sanırım.:( yağları aldırsam. gene 100 kiloya düşeriz.. off off

bide bu motorda ister 10tllik yağ koy ister 25tllik yağ koy son hız adına hiçbişey değişmiyor. onu anladım.

5-6-7 aralıktada magnatec var diye yağı kontrol etmedim. ama yağ kokusundan rahatsız oldum.

buda 7 aralıktaki yazım.
merhabalar
deneme amaçlı karterden hava filtresine giden hortumu çıkarttım. hava filtresi ve karterdeki çıkışları kör tıpa ile kapattım. 20-30km kadar motoru sıkıştırarak gezdim.
sonraki kullanımlarımda motordan yağ kokusu gelince hemen boruyu geri taktım. ama yağ kokusu halen var.
neyi bozmuş olabilirim. ?
saygılar

yani motor keçeden yağ kaçırdığı için 3 gün boyunca yağsız gezdi.
8 aralıktada yağsızlıktan motor hararet yapıp stop etti. ve taktaktak vurma sesi yapmaya başladı.

benim hatam castrol power1 koyduktan sonra hergün yağı kontrol etmemem. 1000km de motor yağ kaçırabileceğini akıl edemedim.

görüldüğü gibi fabrikasyon keçeden kaynaklı yağ kaçağına bağlı motoru yememle sonuçlanan bir motor arızası.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
İnş. serviste senle aynı fikirde olurda garantiden yapılır arıza geçmiş olsun tekrar
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hava geceden beri aralıksız yağmurlu. Motor dışarda yatıyor, ben içerde :pr:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
garantiden yapılacak bu taktak sesi.
ilginç olan motorun performansı aynı. gene 90 gidiyor. duman atma falan yok. hızlanması aynı.
okadar yağsız gezen motor sadece bir taktak sesiyle kurtardıysa bence gayet sağlamdır :)

ha bide sanayide eksozcu tanıdık bir abimiz vardı. bugün yanına uğradım.
abi dedim katalitik konverterü iptal edicez. oda getir eksozu hemen iptal ederiz sıkıntı yok dedi.
pazartesi götüreceğim eksozu.
çarşamba günüde motoru indirip parçalayacağız. bakalım piston nereye vuruyor ?

abi resimli videolu ayrıntılı mesaj isteriz.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
İnş. serviste senle aynı fikirde olurda garantiden yapılır arıza geçmiş olsun tekrar

inşallah abi
yapılmasada bu rolantideki taktak sesiyle bile şahane gidiyo su motorum.
sabah bi çıktım gezmeye. 80km gezmişim. indiğimde de bindiğim gibiydim.
güzelce yıkattım. zincirini yağladım.
günlerce yağsız gezen motorum arızası giderilip yağı konunca bile eskisi gibi gidiyorsa harbi sağlamdır. keşke hergün yağına baksaydım.
neyse cana bişey gelnesin.

burdada hava şahane. rüzgar var ama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

abi resimli videolu ayrıntılı mesaj isteriz.

maxi eksozu sökecektim. ama hava güzel dışarda. biraz dolanayım. akşam eksozu sökerim. yarın eksozcudayım.
işim olmazsa başında durup video resim çekerim.
performans artar ama egsoz muayenesinde sorun çıkar dedi. sesde artış olmaz dedi. görecez bakalım.
neyseki bize muayene yok şimdilik.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Egzos işi şüpheli galiba, motor çıkış basıncını düşürüp bazı arızalara sebep verebilir diyorlardı.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
eksozu söktüm. hepi topu 3 civata tutuyomuş. koruma demirini çıkarmadan çıkmadı eksoz.

adem direk 105 e mi çıkıyo ? yoksa yavaş yavaşmı. benimki direk 85 yapıyo. yavaş yavaş 90 a çıkıyor. yokuş aşağı 100 gidiyo.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
nası yokuş aşa 100 diyo? Düzde demiyomu? Zank diye 105 e çıkmıyo tabi. Hız arttıkça ivleme azalıyor. Ben artcımla düzde 100-110 arası.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst