Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Sorma abi,bu havaları hiç sevmiyorum.
Yazın inşallah tadını çıkarırsın abi bol bol.
Motor çok yer keşfettiriyor insana :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
10 aralıkta belli olacaktı nereye gideceği.12 sindede teslim olacaktı.Haberleşirsek yazarım buraya
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam ben bi arayayım kertayı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

aradım görüştüm herkese selamı var fatihin. Pazartesi nereye gideceği belli olacakmış, salı akşamı yola çıkıp çarşamba teslim olacakmış.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
benim istediğim hız 100-110.
ki ybr motoru bunu çok rahat yapabilecek kapasitede.

düzde
1. vites 40 ok
2. vites 60 ok
3.vites 80 ok
4.vites 100 ?? aha bunu yemiyor. 8000 devirde 90-95kmde kalıyor motor.
5.vites desen yok gibi. uzun yol için yapılmış. ekonomi modunda.

7-8 saniyede 80e çıkabilen bi motor. bence 100-110 sabit gidebilir.

ben bi performans hava filtresini bide ön dişli deneyeceğim. bide şu katalitik konvertör iptalini soruşturacağım.
belki eksoz değişirim bide.

zaten limitlerinde bi motor. anca motoru yoran şeylerin iptaliyle performansı bi nebze artar. düzde 110 bu motorun hakkıdır.
Tahsin benim motor 19470 km de yani tam olarak açılmış ve alışmış
1. vites 40-(zorlarsan 50-55)
2. vites 60-(65-70)
3.vites 80-(85-90)
4.vites 90(100-105)
5.vites 90-(100-110)
eğer tekrar 4 e çeker kesiciye kadar uzatır sonra 5 yaparsan (115)
5. vites6000 rp-m 80 km 6500 rpm-90 km 7500 rpm devirde 100 km ile sabit gidiyor :cat:
Yani demem o ki hele bi motorun 10binli kmlere gelsin bu hızlara zaten kendiliğinden çıkacaktır unutmaki
yürümeyi yeni öğrenmiş bebeği hemen koşturmaya çalışmamalısın düşer sakatlanır mazallah :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi bugünlerde hiç pas verdiğin yok. Tokatlıcam muhabbetinemi kızdın yoksa? Takılıyoz yahu. Muhabbet olsun. :rendeer: havalar soğukmu? Kar yağdımı?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Yok efem pas vermediğimi nerden çıkardın sadece sen 6 pas a girmiyorsun o kadar yoksa ben şahsi oynamam yani :p tokatlıcaksan yeterki sen tokatla efem senin canın sağolsun zaten motorun ardına yazdırcam "baba yorgun" deye :) havalar ayaza çekmeye başladı artık yavaş yavaş karla karışık yağmur var ama kar yağmadı henüz :farao:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ne tokatlaması abi bu aralar tın tın sürüyorum. Yerler yaş. Yaşta korkarım ben basmam. Yol dümdüz ve boş olsa bile max 60-80 yaparım. Zaten seni tokatlamak değil maksat. Muhabbet olsun.:)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
demekki karter havalandırmasını kapatmak iyi bişey değilmiş.

bu sabah yokuş çıkarken motordan tırrrrrrrr diye ses gelmeye başladı ve stop etti. bastım marşa çalıştı. ama tırrrrrrr sesi devam ediyor.
neyse ev yakın gittim hemen. bide baktım motorun altı komple yağ içinde. yağ kalmamış. bir litre kadar yağ koydum. gene kaçırıyor.
hemen servise götürdüm. gene alttan yağ damlatıyodu. koyduğum yağıda atmış motor.
bakalım uğrayacağım akşama. patlattık motoru herhal :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
yanlız 150 cc pistonu krank kaldırmaz benden söylemesi. Max 135 cc rektefe ile. Bak buraya yazıyorum 150 cc yaptırırsan kitler yada krank kırar. Büyük masraf açar. Komple motor yaptırırsın. O yağ buhar olmamıştır. Niye bizimki 3 bin km de 50 gr bile buhar etmiyor? Rektefe ile biraz büyük piston attır. Max 135 cc olsun. Elektriğinide yükselt tamamdır. Karburatör memesinide oynama. Gene pişman olursun. Bak maxi demedi deme sonra.

abi yağlama yetersiz diye kitliyor. ben yağ radyatörü koyacağım. kafadan 2 litre yağ dolaşacak. ayrıca hem girişe hem çıkışa hararet müşürü, musluk ve yağ tıpası da koyacağım. sıcaklığı takip edip fazla zorlamazsam sıkıntı olmaz. zaten 5-6 bin devir civarı sürüyorum.

---------- Post added at 12:35 ---------- Previous post was at 12:32 ----------

demekki karter havalandırmasını kapatmak iyi bişey değilmiş.

bu sabah yokuş çıkarken motordan tırrrrrrrr diye ses gelmeye başladı ve stop etti. bastım marşa çalıştı. ama tırrrrrrr sesi devam ediyor.
neyse ev yakın gittim hemen. bide baktım motorun altı komple yağ içinde. yağ kalmamış. bir litre kadar yağ koydum. gene kaçırıyor.
hemen servise götürdüm. gene alttan yağ damlatıyodu. koyduğum yağıda atmış motor.
bakalım uğrayacağım akşama. patlattık motoru herhal :)

contalar değişir sanırım... çok geçmiş olsun :(.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
herkese slm arkadaşlar internet yok evde nerde bulursam artık anca öğle girerim pazartyesi size haber edeceğim i,nş. nere çıkarsa askerlik

demekki karter havalandırmasını kapatmak iyi bişey değilmiş.

bu sabah yokuş çıkarken motordan tırrrrrrrr diye ses gelmeye başladı ve stop etti. bastım marşa çalıştı. ama tırrrrrrr sesi devam ediyor.
neyse ev yakın gittim hemen. bide baktım motorun altı komple yağ içinde. yağ kalmamış. bir litre kadar yağ koydum. gene kaçırıyor.
hemen servise götürdüm. gene alttan yağ damlatıyodu. koyduğum yağıda atmış motor.
bakalım uğrayacağım akşama. patlattık motoru herhal :)

tahsin geçmiş olsun sana demiştim kapatma orjinalini yap motorun hava alan yeri o delik sen onu kapatınca bu sefer motor başka yerden kendine hava alcak yer aradı ve contaları patrlattı büyük ihtimal altdan geliyorsa işin baya zor gibi allah yardımcın olsun motorun suçu yok bunda suç senin şimdiden deyem
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tahsin geçmiş olsun. Ama o yüzdende olsa küçük ihtimal, büyük ihtimal başka sebeblerde olabilir. Neden olmuş öğrenince bi yaz bakam.
Maxi bugüne kadar 150 cc ye çıkartıp randıman alan birini görmedim hiç.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

herkese slm arkadaşlar internet yok evde nerde bulursam artık anca öğle girerim pazartyesi size haber edeceğim i,nş. nere çıkarsa askerlik



tahsin geçmiş olsun sana demiştim kapatma orjinalini yap motorun hava alan yeri o delik sen onu kapatınca bu sefer motor başka yerden kendine hava alcak yer aradı ve contaları patrlattı büyük ihtimal altdan geliyorsa işin baya zor gibi allah yardımcın olsun motorun suçu yok bunda suç senin şimdiden deyem

hoşgeldin fatih :rendeer: ben bile merak ediyom fatih askere nere gitçek acaba? Bu taraflara çıkarsa yanındayım fırsat buldukça.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
tahsin geçmiş olsun. Ama o yüzdende olsa küçük ihtimal, büyük ihtimal başka sebeblerde olabilir. Neden olmuş öğrenince bi yaz bakam.
Maxi bugüne kadar 150 cc ye çıkartıp randıman alan birini görmedim hiç.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------



hoşgeldin fatih :rendeer: ben bile merak ediyom fatih askere nere gitçek acaba? Bu taraflara çıkarsa yanındayım fırsat buldukça.

inş. abi muğla tarafları çıkarsa beklerim her daim hafta sonu izinlerinde :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
keçe patlatmış. 1-2 gündür yağ sızdırıyodu. bu sabah koyverdi.

10tl keçe parası ve 20 tl yağ parasıyla yırttık bakalım.
ya karter havalandırmasını kapattığımdan
ya devamlı kesiciye sokarak gittiğimden
yada koruma demirine muşamba gerdiğimde.(ortası açık muşamba,hava alsın diye)

neyse ucuz yırttık. gene son gaz devam :)
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
Tahsin benim motor 19470 km de yani tam olarak açılmış ve alışmış
1. vites 40-(zorlarsan 50-55)
2. vites 60-(65-70)
3.vites 80-(85-90)
4.vites 90(100-105)
5.vites 90-(100-110)
eğer tekrar 4 e çeker kesiciye kadar uzatır sonra 5 yaparsan (115)
5. vites6000 rp-m 80 km 6500 rpm-90 km 7500 rpm devirde 100 km ile sabit gidiyor :cat:
Yani demem o ki hele bi motorun 10binli kmlere gelsin bu hızlara zaten kendiliğinden çıkacaktır unutmaki
yürümeyi yeni öğrenmiş bebeği hemen koşturmaya çalışmamalısın düşer sakatlanır mazallah :bounce:
ahmet abımın yazdıklarına katılıyor ve şu özlü sözü yınelıyorum....TEŞBİHTE HATA OLMAZ....
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
az önce motoru servisten aldım. yağ kaçağı giderilmiş.
ama taktaktaktak vurma sesi halen devam ediyor.
herhangi bir duman atma ve yağ kaçağı yok.
servisin demesi "piston yatağa vuruyor" yada piston biyerlere vuruyor oldu.siboplar sağlammış.
"biraz gez eğer ses kesilmezse garantiden motor inip dağıtılacak" dendi.
uzun zamandır yağ eksiliyordu. demek keçeden sızdırıyomuş. bugün motor yağsız kalınca yolda bıraktı.
5 km servise gidinceye kadar koyduğum 1litre yağı keçeden kaçırıp motor yağsız çalıştı .

ilginç olan usta kendi wolfununda şanzıman keçesini yağ kaçağı nedeniyle değişmiş. oda devamlı dipgaz giden biri.

anlıyacağınız keçeden kaynaklı bir arıza. benim motoru sıkıştırmamda bu olayı tetiklemiş.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
tahsin abi bu keçe neredeki keçe onu çözemedim.Bu kadar düşük km de böyle sorunlar yaşamanı acayip karşılıyorum.Kaç defa dedim salcano oynamaya gelmiyor orjinal hali ile bineceksin kurçalarsan sıkıntı çıkarır :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst