Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
En gısa zamanda gelivecem efem de uygun zamanı gollayıp durun işte :cherry: en kötü ihtimal yaza geliveriz :wiinkk:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Hakikaten şirkete sorsana bi Rapsy ile beraber bende alayım yan çantalardan Meriç aynı benim kafadansın adamım ilgiyle takip edeceğim yapacağın değişiklikleri :cat:

Ahmet abi öyle bir dünya varsa güzel olur.Zaten trafikle uğraşmamak için çantayı işleteyim diyorum.Yan çantalarla beraber birde topcase gelirse tadından yenmez.Şuanda beklemedeyim bakalım.Tsubasa ayarlayabilirse süper olur.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
410 km cıvarı dun benzın bıter gıbı yaptı ama ıcınde hala benzın vardı pompacının yanına gıdene kadar 4/5 kere motoru soluna yatırdım calışıyor 1/2 km gıdıyor sonra zırtttttttttttt...
60 tl benzın aldım depo fullendı... bayakı yakmış gıbı gorunuyor tabıkı bunda gecenkı 3/4 gunluk benzın kacmasıda var ... depoyu fulleyınce vıdaların uzurıne tekrar benzın kacırmaya başladı... bende dun dolu depoyu tekrar boşaltım. tekrar musluk contası dıctan ıcınede iç teker contası yaptım tekrar kapadım delı gıbı sıktım bakalım bu seferde kacma yapacakmı... cok dandı yapılmış benzın muslugu bunun her tarafta delık var depoya böyle bır baglantı sacma oncekı motorlarımda bır tek yerden baglantı vardı depoya onuda anahtarla sıkardın bununkınlerı tornavıda ıle sıkıntı buyuk anlayacagınız
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
100 KM de 3 litre falan yakmış senin motor.Karbüratör iğnesini 1 diş uzatırdan 2.5-2.6 ya falan düşer.Ama sabah jikle cekmek zorunda kalırsın.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
410 km cıvarı dun benzın bıter gıbı yaptı ama ıcınde hala benzın vardı pompacının yanına gıdene kadar 4/5 kere motoru soluna yatırdım calışıyor 1/2 km gıdıyor sonra zırtttttttttttt...
60 tl benzın aldım depo fullendı... bayakı yakmış gıbı gorunuyor tabıkı bunda gecenkı 3/4 gunluk benzın kacmasıda var ... depoyu fulleyınce vıdaların uzurıne tekrar benzın kacırmaya başladı... bende dun dolu depoyu tekrar boşaltım. tekrar musluk contası dıctan ıcınede iç teker contası yaptım tekrar kapadım delı gıbı sıktım bakalım bu seferde kacma yapacakmı... cok dandı yapılmış benzın muslugu bunun her tarafta delık var depoya böyle bır baglantı sacma oncekı motorlarımda bır tek yerden baglantı vardı depoya onuda anahtarla sıkardın bununkınlerı tornavıda ıle sıkıntı buyuk anlayacagınız

abi görünen çok yakmış tabi unun sebepleri çok ama karuratörü içindeki iğnei bir diş uzatırsan az daha yakıt düşer hava ayarını hiç elleme musluğa gelirsek onada iyi bir ayar çekmek şart sızdırması sakıncalı dış lastik koysak araya sert kaçırır mı ki :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben şehir içi artçılı 100 km de 2.8 litre yaktım. Artı olarak iğnesi kısık olduğu halde aldı alalı hiç jikle kullanmadım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ne zamandır aklımda yazayım bari. Motorun yan ayaklık çok dik. Yan ayaklığa bıraktığımda rüzgar üf dese düşecek sanki. Motor dimdik duruyor. Yan ayaklığı biraz yatırmam lazım gibi. Gelelim orta ayaklığa. Okadar uzunki, ayaklığa kaldırırken nerdeyse gaz çıkartacağım yüklenmekten :sunny: yani fatih kızacak gene ama titan es le aynı kilo, biri sanki 100, diğer motor 200 kg gibi. Buna etken orta ayağında çok yüksek olması. Sizinkilerde aynımı?
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
HEMIDE TIPKISI ADEM..AMA BEN YAN AYAKLIGI YERINDEN SOKUP MENGENEDE HAFIF YAMULTTUM.SIKINTI KALKTI ORTADAN
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
demekki hepsi öyle. Yan ayaklığı biraz yatıracam. Orta ayaklık dursun öyle. Ona gerek yok.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Benim yan ayaklık bana göre iyi orta ayaklık ta o kadar yüksek değil ideal :) birde bugün ön disk balata çok sürtüyordu uzun zamandır değiştirdim 20 TL sıkışmış :)

Sanada merhaba Meriç :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst