a.s. Arkadaşlar.
Hakikaten şirkete sorsana bi Rapsy ile beraber bende alayım yan çantalardan Meriç aynı benim kafadansın adamım ilgiyle takip edeceğim yapacağın değişiklikleri :cat:
410 km cıvarı dun benzın bıter gıbı yaptı ama ıcınde hala benzın vardı pompacının yanına gıdene kadar 4/5 kere motoru soluna yatırdım calışıyor 1/2 km gıdıyor sonra zırtttttttttttt...
60 tl benzın aldım depo fullendı... bayakı yakmış gıbı gorunuyor tabıkı bunda gecenkı 3/4 gunluk benzın kacmasıda var ... depoyu fulleyınce vıdaların uzurıne tekrar benzın kacırmaya başladı... bende dun dolu depoyu tekrar boşaltım. tekrar musluk contası dıctan ıcınede iç teker contası yaptım tekrar kapadım delı gıbı sıktım bakalım bu seferde kacma yapacakmı... cok dandı yapılmış benzın muslugu bunun her tarafta delık var depoya böyle bır baglantı sacma oncekı motorlarımda bır tek yerden baglantı vardı depoya onuda anahtarla sıkardın bununkınlerı tornavıda ıle sıkıntı buyuk anlayacagınız