- Katılım
- 6 May 2010
- Mesajlar
- 1,685
Peki ney mantıklı olann![]()
motor al bak keyfine
Peki ney mantıklı olann![]()
motor al bak keyfineSenden başka kullanan olmucak sonuçta sana özel olcak istediğini yapabilirsin
Arabada öyle![]()
ben gidiom ya
50 kiloyum ohh rahatım
yokus yukarım bile 120 vurdururum
![]()
alda gör abim ne diyem.alınca dersin dediler bana o kadar gittim salak gibi araba aldım diye.
sendedemi titan varrr![]()
yaw istemezler...ehliyetleri yohhh![]()
meriç bi tatlıyı tavlayamadın la motor alması için![]()