Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
titanı 1500 a veririk tatlı hatta pazarlıkta yaparız.Manisaya getirmesi benden :) :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
fatihin motor benim motor benim motor fatihin motor sıkıntı değil satarız yani
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
tatlı 2005 olan cg idi onlar 5 para etmez.Sekli seni yanıltmasın :) Gel titanı verek işte uygun fiyata
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
bende motor istiom ama ihtiyac o yüzden subatta B ye giricemm haziranda sınav var..
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
la gel söz dinle.Bak araba alcan egzozunu değiştircen annen baban dicek bizde biniyoz ne bu böle.Alçaltcan altını sürttürcek baban dicek neden kestirsin.Al 1000-2000 liralık motor bin kafan rahat etsin motora senden başka binen olmucak oyna istediğin kadar.Bide şu olcak sen arkadaşlarınla gezmeye gitcen annen baban gezmeye gitcek olcak arabayı isticekler.Vermemde diyemicen pişman olcan sonra.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
yaw istemezler...ehliyetleri yohhh :)

La motor ehliyeti bi sende var demi evde.Bi konuda evdekilerde B ehliyet var falan yazdıydın ondan ddm bn

---------- Post added at 15:14 ---------- Previous post was at 15:12 ----------

meriç bi tatlıyı tavlayamadın la motor alması için :)

kanka tavlamak falan değil ya benzin 5 lira doğan şahin tüpte 30 krs yakıyo km de alcak gezemicek öyle koycak evin önüne.1500 liraya çalışıyordum ıspartada alsam alırdım bir araba ama yakıt mevzusundan almadım.CC büyütcem gezemem evi bekler diye değiştirmiyom.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst