Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
istiyor tabi salcano candır benim en çok beğendiğim motordur bir gri rengi olsa çok iyi olurdu :p



abi sadece buji için demedim ki motor gitmiyor tork yok yakıt cg esle aynı üst kaspağı değiştirsek gücü artarmı abi böyle şeyler işte çok şey bekleme demek istiyorum sonuçda 125cc lik bir motor ş.içi binmelik yapılmış hız için değil güç için değil :)
fatih benım motor grı ıste vereyım sana...senın ıcın dusurdum fıyatıda hadı.2000 tl + 46 tl temmuz pulunu ode al benım motoru
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
aldı alalı bi bujisini değiştirdim, bide zincirini yağladım. Daha ne olsun? Koy benzini gez işte. Yağıda şehir içi 3 binde, uzun yol yaparsam 2 binde değiştircem. Fatih yağ ne koycem? İllaki motosiklet yağı yazması şartmı?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) titanı verek abi üste ne istersin ?

---------- Post added at 23:58 ---------- Previous post was at 23:56 ----------

aldı alalı bi bujisini değiştirdim, bide zincirini yağladım. Daha ne olsun? Koy benzini gez işte. Yağıda şehir içi 3 binde, uzun yol yaparsam 2 binde değiştircem. Fatih yağ ne koycem? İllaki motosiklet yağı yazması şartmı?

yok abi ya normal 3-4 litre araba yağı al bin 3 bin km sonra değiştir bişey olmaz.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih benım motor grı ıste vereyım sana...senın ıcın dusurdum fıyatıda hadı.2000 tl + 46 tl temmuz pulunu ode al benım motoru

mutlu abi askere gidecem aslında ama titanda var elimde işte önce onu satmama gerek sana dediydim satarsam olur deye takas edecek birini bulursamda takas edecem işte hangisi olursa artık

aldı alalı bi bujisini değiştirdim, bide zincirini yağladım. Daha ne olsun? Koy benzini gez işte. Yağıda şehir içi 3 binde, uzun yol yaparsam 2 binde değiştircem. Fatih yağ ne koycem? İllaki motosiklet yağı yazması şartmı?

abi ben araba yağıda koydum motosiklet yağıda araba yağı koyarsan işte dediğin gibi 2-3 binde bi değiştir motors,iklet yağı koyarsan iyisinden 4 binden aşya değiştirme
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
aktıf motorculuga son verıyorum takas lazım degıl fıyatı ondan ındırdım.yoksa durdukca bınerım.bayramda 300 kusur km yaptım gıtmıcem demıyokı makına.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
tatlı gel sana fatihin cg yi satak :) 200 lük yap 300 lük yap yarıştır manisada :) :) Hem hondaya biniyom diye hava aratsın
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
tatlı gel sana fatihin cg yi satak :) 200 lük yap 300 lük yap yarıştır manisada :) :) Hem hondaya biniyom diye hava aratsın


Yapmadıgımızı kim dedi :D Ah gel gel 200 cc breton var ybr lerle kalkıo :D hihihi teker yapıoz..neler neler ama ilk öncelik araba oldu benim için bi sahin bi bbs,anfi ses sistemi wuuuu :D
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) araba alırsan istediğini yapaman demedi deme.Şimdi o mantıklı geliyor ama aslında mantıklı olan araba alman değil
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
aktıf motorculuga son verıyorum takas lazım degıl fıyatı ondan ındırdım.yoksa durdukca bınerım.bayramda 300 kusur km yaptım gıtmıcem demıyokı makına.

mutlu abi zaten titanı satarsam peşin o zaman gelir senin motora talip olurum satılmazsa ama şuan için elimde motor var öncelikel onu satmam gerek satamasamda takas etmem gerek biriyle :)

10w40 olacak değilmi?

adem abi ben en son 4 litrelik 10/40 likoil almıştım kışın onu koyuyordum ama 3 bin km anca gidiyordu 35 tl ye almıştım 4 litresini yarı sentetik araba yağı bulursan al ancak ısınıca vites geçişleri sert oluyordu yazında 15/50 koy derim mericin dediği gibi yarı sentetik olsun ama :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst