Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
buji çok küçük. Fiyat bujisi bile uyuyodu titana. Buna 100 cc cub bujisi var. Tez biter o buji. Ömrü kısa olur. 10 binde bir değişecek diye boşuna dememişler.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
bu ybr, salcano bujileri ne kadar ufak yahu? Titan bujisinin yarısı kadar :sunny: tevekkeli torku düşük. 100 cc cub bujisi kadar.

buji çok küçük. Fiyat bujisi bile uyuyodu titana. Buna 100 cc cub bujisi var. Tez biter o buji. Ömrü kısa olur. 10 binde bir değişecek diye boşuna dememişler.

abi motoru aldın alalı hep bir laf her bir laf böyle yapcağını bilsem değişmezdim :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih kötülemiyorum. Bujinin ufak olması seni bağlamaz. Kaldıki daha büyüğünü takamazsın. Eksi ve artılarını paylaşmazsam paylaşım olmaz. Buji ufak demekle kötümü ettik yahu? 5 tl buji zaten.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih seninde canın salcano istiyor kanımca :) :)

istiyor tabi salcano candır benim en çok beğendiğim motordur bir gri rengi olsa çok iyi olurdu :p

fatih kötülemiyorum. Bujinin ufak olması seni bağlamaz. Kaldıki daha büyüğünü takamazsın. Eksi ve artılarını paylaşmazsam paylaşım olmaz. Buji ufak demekle kötümü ettik yahu? 5 tl buji zaten.

abi sadece buji için demedim ki motor gitmiyor tork yok yakıt cg esle aynı üst kaspağı değiştirsek gücü artarmı abi böyle şeyler işte çok şey bekleme demek istiyorum sonuçda 125cc lik bir motor ş.içi binmelik yapılmış hız için değil güç için değil :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
motor gitmiyor demedim. İki kişi 105 110 yapıyo düzde dedim.
Tork yok ve yakıtı cg ile karşılaştırma yaptım. İlk aldığımda soranlar vardı. Karşılaştırma babında. Torku ybr kadar, hatta daha iyi diyebilirim.
Üst kapak parlak kendi fikrimdi. Kim istemezki 125 cc, 12.5 hp?
Kızdırdık galiba seni fatih. Kusura bakma. :rendeer:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
abi snin titan 11 liktenmiydi 12.5 liktenmiydi fatihe verdiğin

---------- Post added at 23:12 ---------- Previous post was at 23:10 ----------

Abi görüsem bi gün o zman.. senle :D telin neti az kaldıda ondan ne zaman geldin..

3-4 gün oldu işte resmi dairelerdeki işleri halletceğim zaman sorcak kimseyi bulamadım.Başlarım öle nete ben
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
abi snin titan 11 liktenmiydi 12.5 liktenmiydi fatihe verdiğin

---------- Post added at 23:12 ---------- Previous post was at 23:10 ----------



3-4 gün oldu işte resmi dairelerdeki işleri halletceğim zaman sorcak kimseyi bulamadım.Başlarım öle nete ben


Aaa öyle bi durumda özelden pm at pkt 50 mb var ondna girip cıkıom :D dönmemmi yoksamm :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
:) :) iyisini kendime sakladım desene abi

o motor kayınçonun üstünde. İstesemde satamam. İyi bakıyorum ona. Mayısa kadar bende. Belki kayınçomun askerde kalma durumu var uzman cvş olarak. O zaman kendi üstüme alabilirim. Ama kayınçoya sorsan motor eniştemin der. Ondan çok ben biniyorum.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
motor gitmiyor demedim. İki kişi 105 110 yapıyo düzde dedim.
Tork yok ve yakıtı cg ile karşılaştırma yaptım. İlk aldığımda soranlar vardı. Karşılaştırma babında. Torku ybr kadar, hatta daha iyi diyebilirim.
Üst kapak parlak kendi fikrimdi. Kim istemezki 125 cc, 12.5 hp?
Kızdırdık galiba seni fatih. Kusura bakma. :rendeer:

yok abi kızma değilde çok şey bekliyorsunda o manada dedim :) sizlere kızarmıyım hiç :p

11 hp idi. 12.5 luk bende.

neye 12,5 olanı vermedin abi :queen:

:) :) iyisini kendime sakladım desene abi

meriç kandırmış bizi baksana 11 hp olanı kakalamış bize 12,5 olanı kendine saklamış :p :p :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
12.5 luk üstümde değiiil.yukarda yazdımya? Salcanoya lafım yok. Beni taşısın gezdirsin yeter. Bi şikayetimde yok. Yani fatih kızıyo ama ne yazamki buraya? Aklımdan ne geçiyosa yazıyom. Maksat muhabbet. :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
12.5 luk üstümde değiiil.yukarda yazdımya? Salcanoya lafım yok. Beni taşısın gezdirsin yeter. Bi şikayetimde yok. Yani fatih kızıyo ama ne yazamki buraya? Aklımdan ne geçiyosa yazıyom. Maksat muhabbet. :)

işte bizde maksat muhabbet di,yoruz zaten abi biliyorum senin olmadığını ama sen merak etme ben onu 15 hp bile yaparım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst