selam arkadaşlar. Akşam fatihle demin bi bodrum yaptık. Benimki galiba fatihin motoru hızlanana kadar öbür ışıkları buluyo. Şehir ici hızlanmalarda ybr zayıf kalıyor. Şehir içi fatihe iyi duman yutturuyom :queen: fatih diyoki hep böylemi sürüyosun? Eveeeett

l:
bodruma salcano bayine gittik. Bu ne yav? :sunny: 1 tane cup var gerisi bisiklet

r: yok kart verdiler falan. Bu numarayı ararsanız belki gibisinden falan.

r: salcano alacaktık yok. Galiba titana devam gibi gözüküyor. Başka motor aklımda yok. Tvs apache var ama pahalı. Napsam acaba? Karar veremiyorum. Ybr alacağıma salcano alalım dedik, bulamadık.

r: ybr yede o kadar para vereceğime tvs apacheye veririm o parayı. Fikir verin bana yahu?