Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hmm anladım ersin :)



adem abi buradan alalım sana salcanoyu :p hem alanyayı görmüş olursun otobüse biner götürürsün yada plakayı çıkartır gelirsin binerek gidersin rodajıda yapmış olursun yolda
Fatih parlak fikirlerin var dostum :cat: patronlar ayın 10 undan sonra gidecek. Olmazsa neyse parası yollarım, sen bana evrakları postalarsın. Bende plakayla gelir alırım. ama bi bekleyelim bakalım şimdilik.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adem senin motorgercekkten guzel gidiyor rampa. Da kalkista super ama duzde de 120 yetse ama yetmiyor ac gözlù adem
Kalkar kalkmaz direk 110 na dayanıyo ibre. Ybr arkadan ıkınırken :queen: cbf nin rampada beni tutamadığı doğru.düzde sabit 110-120 arası gidiyor. Tek sikayetim yağ yakıyor. Gerçi cbf lerde yakıyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Kalkar kalkmaz direk 110 na dayanýyo ibre. Ybr arkadan ýkýnýrken :queen: cbf nin rampada beni tutamadýðý doðru.düzde sabit 110-120 arasý gidiyor. Tek sikayetim yað yakýyor. Gerçi cbf lerde yakýyor.
beyler adem in motor 2 zamanlu gibi 10 lt benzin 300 gr yag

---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:12 ----------

28 civarý galiba. Tam bende bilmiyom :)
adem tsk ederim beni 2 yaş genç goordugun icin
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
selam arkadaşlar. Akşam fatihle demin bi bodrum yaptık. Benimki galiba fatihin motoru hızlanana kadar öbür ışıkları buluyo. Şehir ici hızlanmalarda ybr zayıf kalıyor. Şehir içi fatihe iyi duman yutturuyom :queen: fatih diyoki hep böylemi sürüyosun? Eveeeett :pl:

bodruma salcano bayine gittik. Bu ne yav? :sunny: 1 tane cup var gerisi bisiklet:pr: yok kart verdiler falan. Bu numarayı ararsanız belki gibisinden falan. :pr: salcano alacaktık yok. Galiba titana devam gibi gözüküyor. Başka motor aklımda yok. Tvs apache var ama pahalı. Napsam acaba? Karar veremiyorum. Ybr alacağıma salcano alalım dedik, bulamadık. :pr: ybr yede o kadar para vereceğime tvs apacheye veririm o parayı. Fikir verin bana yahu?

Tamam Adem buluşuruz. Milasta salcano bayii var salcano motorlarda vardı geçenlerde isterseniz bi uğrarım varmı diye:silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

ccelal buralar cok guzel iiyiki gelmisim tatil on numara geciyor cok guzel yerller gordum super yani

Evet ege çok güzel yerlerle dolu Fatih , zaten vatanımın her yeri ayrı bir güzellik:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Beyler siz bu adem in cbr 250 gectim dedigine bakmayin yalan yani bu gun osman diye bi adam geldi. Adem in akrabasi bunu cinli sukutir. La geciyorum ben dedi :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
len oğlum benim nasıl motor sürdüğümü gördün. Ama intihar edercesinede sürmem. Osman intihar edercesine sürüyor sıkışık trafikte. Alim (birader) de vardı orda ogün. Kırmızı titanıyla. Benim motor kırmızı titanı rahat solluyor. Arkamda hanım vardı. Baktım adam ölümüne basıyor yahu sıkışık trafikte. Kendimi ve hanımı o kadar tehlikeye atamam. Canımı sokakta bulmadım. Dip gaz giderim. Işılardan kalkarken bütün arabalara motorlara fark atarım. Bodrum içinde zaten seriliğinden dolayı beni geçecek ybr yok. Uzun yolda sonradan açılıp düzde geçen tek ybr zaten fatihinki. Ama seri değil. Sehir içi ani hızlanmalarda cbr 125 e kalkışta fark atarım. Eksozumu koklatırım. Fatih biliyo benim motorun kalkışını ve rampalardaki gücünü :pl:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

adres bu dostum

Muğla / MİLAS
ÜNVAN : KARYA BİSİKLET / M.BAKİ ÇORBACIOĞLU
ADRES : İSMET PAŞA MAH.KAZIM KARABEKİR CAD.NO:17 MİLAS / Muğla
TEL : 0252 513 80 26

teşekür ederim. Not alıcam. Veya bi ara gelir bakarım.:cat:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
hmm anladım ersin :)



adem abi buradan alalım sana salcanoyu :p hem alanyayı görmüş olursun otobüse biner götürürsün yada plakayı çıkartır gelirsin binerek gidersin rodajıda yapmış olursun yolda

Fatih Alanya'daki Salcano bayide ne kadar Wolf S ?
Ulem Anamurda bayisi yok bi gideyim göreyim inceleyeyim dedim. Üstüne üstlük 5 saatlik uzakta bağlı olduğumuz Mersinde de bayisi yok. En yakını Alanya :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
adem senin motorgercekkten guzel gidiyor rampa. Da kalkista super ama duzde de 120 yetse ama yetmiyor ac gözlù adem

fatih abi adem abinin motorunda tork var o yüzden kalkışta yokuşda iyi ama son hızda düşük o kadarda olacak eğer son hızı iyi olursa bu seferde çekmez kalkışta hantal kalır :)

Fatih parlak fikirlerin var dostum :cat: patronlar ayın 10 undan sonra gidecek. Olmazsa neyse parası yollarım, sen bana evrakları postalarsın. Bende plakayla gelir alırım. ama bi bekleyelim bakalım şimdilik.

abi bulamassan oralarda o manada dedim birde bazı yerlerde pek satılmadığından pahalı veriyorlar oda var burada plaka ruhsat dahil 3 tü en son sorduğumda eğer uyarsa peşin alırsan indirim flan yaptırırız iyi kötü

len fatih bu adem e uyma sen adam her daim son gaz gidiiyor motoru aldim 1 yil oldu ademle 1 gun gezdkik motoru hic bu kadar uzun zorlamistim 450 km yaptik 350 si hep son gaz yani

abi sende uydun demek adem abi ye devamlı dip gaz ha ben olsam gitmem abi ya acırım motora bir basarım iki basarım sonra tıntın giderim işim olmaz dip gazla :)

Fatih Alanya'daki Salcano bayide ne kadar Wolf S ?
Ulem Anamurda bayisi yok bi gideyim göreyim inceleyeyim dedim. Üstüne üstlük 5 saatlik uzakta bağlı olduğumuz Mersinde de bayisi yok. En yakını Alanya :)

en son sorduğumda 3 dediler herşey dahil üstelik 10 taksit flandı galiba kredi kartına ama peşin alırsan plaka hariç indirim yaptırırız 2600 e flan alınır her hal plakasız
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
bzm burda kartsız 10 a boluomus cok ıyı geldı stajdan 220 alcam 1500 den sonra 10 boldurcem aylı 260 gelcek ama 3 ay para brıktırcem kenara koyam 3ayı apache daha ıyı valla ybr den alcak.yatıom yarın ıs varrr.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
senin gibi gencleri pistlerde gormek isteriz mayk
ybr dumani yutmayan ademi anlayamaz yegen
Genç olan sensin ben değilim :wiinkk: gel o zaman burada pistte var :p doğru söylüyon hiç ybr dumanı yutmadım anlayamıyorum Ademi :) ama bi kaç YBR ye ş.içinde ışıklarda mesela :p Salco dumanı yutturdum :bounce: hatta biri siyahdı 81 plakaydı sanırsam :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben acımam fatih. Allah ne verdiyse hep.devri 130 larda bitmiyor. Zaten imkansız. Çünkü 4 te 125 e rahat çıkıyom rampa aşa kesıciye girmeden. 5 e sallıyom artık fazla devirlenmiyo 130-135 arası kalıyo. Eskiden 140 tan aşa düşer giderdi. zopa istiyo bu motur. :pl:
salcano işi biraz askıda kalacak gibi. Belki fikrimde değişir.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Aman yavaş Adem :p 125-140 arası gidiyosun 120 yapan YBR yi geçemiyosun nasıl oluyo bu iş :silent::queen:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ben acımam fatih. Allah ne verdiyse hep.devri 130 larda bitmiyor. Zaten imkansız. Çünkü 4 te 125 e rahat çıkıyom rampa aşa kesıciye girmeden. 5 e sallıyom artık fazla devirlenmiyo 130-135 arası kalıyo. Eskiden 140 tan aşa düşer giderdi. zopa istiyo bu motur. :pl:
salcano işi biraz askıda kalacak gibi. Belki fikrimde değişir.

hayırlısı olsun abi allah gönlüne göre versin

Aman yavaş Adem :p 125-140 arası gidiyosun 120 yapan YBR yi geçemiyosun nasıl oluyo bu iş :silent::queen:

aynen ahmet abi 125-130 yapıyor diyor ama ybrye yeniliyor düzde nasıl iş ise :p

abi o rampa aşa hızım. :queen: düzde sabit 110, arada duruma göre 120. Fatih şahit.

adem abi sende atma ya inişle düz arasında 20-25 km fark olur mu :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
len oğlum rampa aşa diyorum o hızları. Düzdeki hızıni yazdım yukarı. Huhhh :santa:
vallahi okadar fark var fatih? Eski randımanı yok.inişte şu an max 135, düzde max 120. 15 km fark var. 20, 25 değil fatih.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst