evet arkadaşlar 2005 i biradere verdim fatihle gezdiler.düzje hemen hemen aynı sabit 120 ile gidiyolar ama benim 2005 arada gene ybr nin arkaya düşmüş. :santa: rampada durum belli. Fatıhin yağını değiştirdik bugün.durumlar iyi yani ::gazla::
ARKADAŞLAR malum benim motor 17 yaşında. Sabit 110 la rahat gidiyor. Tek kisi veya artçılı farketmiyor. Torklu makine. Rektefeden ilk çıktığında 140 ları deviriyodu. Artık okadar gitmiyor. Max 130-135 arası. Gene bişeyler istiyo gibi geldi bana? :sunny: şimdi ben bu motora masrafmı edeyim, satıp başka motormu alayım? Bide yağ yakıyo standart hondalar gibı.rampalarda mükemmel. Düzde 110-115 arası sabit. Eğerki satarsam aklımda salcano wolf s veya tvs apache var. Ama aklımda tek renk var, gri. Apachi 4 bin kusur lira. Salco 2650 lira civarlarında. İyi Açılmış bi salcano düzde rahat 110 la gidiyomu, gidermi? Egelim ahmet abi ve fatihten özellikle cvp bekliyorum.
Egelim akil verme adama gel sen gec
Sanada bi duman yuttuurayim
hadi len dicem ama abimsin ahmet abi :queen: titanla geçemedim yahu. :sunny: rampalarda arkamdan kayboluyor ama düzde benim motordan 5-8 km daha hızlı. Abi titanı satıp salcano mu alsam acep? Senin motur düzde sabit kaç km hızla gidebiliyor? Rampalarda nasıl, yağ yakma varmı (yoktur ama sordum) yağını kaç bin km de değiştiriyosun? Grenajları ybr ye göre gerçekten incemi? Veya kötümü? Cevap yazıverirsen sevinirim. Düzde 2 kişi 100 110 gidermi? Toplam 150 kg ile?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
hondada standarttır hepsi yağ yakar fatih :queen:
ülen fatih senin km düşük olsaydı senin salco yu alırdım. Sıfır alıp kendim açmam daha iyi galiba. Yahu ben 96 yı nasıl satçam? Çok sevmiştim keratayı.140 ları devirıp mutlu ediyodu beni. Artık 130 dan yukarı pek çıkası gelmiyor. :queen: yarın patronlar geliyor. Önümüzdeki ayın 10 na kadar burdalar. Ondan sonra boş vaktim olur . Alırsam o zaman falan alırım. Ben fatihin ybr sinide sürdüm. Her şeyi çok güzel, gidonu ağır geldi bana? Ben kendi gidonumu hissetmem bile. Birazcık kıpraşır okadar. Sizin gidonlarda sertlik varmı?
Hahahaha İzmitte ş.içinde yuttuğun dumanın etkisi anca geçti herhaldeEgelim akil verme adama gel sen gec
Sanada bi duman yuttuurayim
hadi len dicem ama abimsin ahmet abi :queen: titanla geçemedim yahu. :sunny: rampalarda arkamdan kayboluyor ama düzde benim motordan 5-8 km daha hızlı. Abi titanı satıp salcano mu alsam acep? Senin motur düzde sabit kaç km hızla gidebiliyor? Rampalarda nasıl, yağ yakma varmı (yoktur ama sordum) yağını kaç bin km de değiştiriyosun? Grenajları ybr ye göre gerçekten incemi? Veya kötümü? Cevap yazıverirsen sevinirim. Düzde 2 kişi 100 110 gidermi? Toplam 150 kg ile?
Arko sürdünmü dudağının kenarına Ademuçuklamadın değilmi YBR yi görünce :queen: titanı satabilirsen Salcano al tabi tavsiye ederim düzde Kuşadasından gelirken 125 i gördüm Erdeğe giderken gece Bursa otobanında motor kesiciye girdi ibreye baktım 125ide geçmişti :cat: tek kişi olduktan rampalarda falan mükemmel tek kişi uzun yolda neredeyse 5 ten hiç düşmüyor :cat: iki kişide yengenle beraber Alanyaya gidip geldik malum en dik rampalarda en fazla 3 e düştü :cat: yağ yakma sıfır tam sentetik 10/50 castrol power 1 racing koyuyorum yağ olarak 5000 km de bir değiştiriyorum koyduğum yağı aynen geri alıyorum :cat: grenajlar YBR kadar kaliteli değil fakat çokda kötü değil idare eder yani düzde iki kişi çok rahat 90-hatta yerine göre 100 le sabit gidebiliyosun Toplam 200 kg ile :cat: ahanda yazıvedim gali :bounce:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
hondada standarttır hepsi yağ yakar fatih :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------
96 sabit 110, 2005 120 sabit gidiyor ama 2005 kayınçonun. Askerliği bitince geri teslim edeceğim. Bana gene 96 kalacak. Dötünü çıkara çıkara gittiğimde 10 lt ile 2 kişi tek kişi farketmiyo 340 km civarında gidiyo. Fatihin ybr aynı zorlamayla 375, 2005 titan 380 km yol gıdiyo. Gene en çok yakan benımkisi. Taş gibi bozulmaz, arıza vermez, yolda komaz ama artık 17 yaşında. Pekala tekrar sorayım. 2005, 2006 temiz kasa titan es mi, sıfır salco wolf s mi?