Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Gider tabiki Ademcim iyi açılmış bi Salcanoyla F54ü bile geçebilirsin hatta ::gazla::::gazla::::gazla::
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
evet arkadaşlar 2005 i biradere verdim fatihle gezdiler.düzje hemen hemen aynı sabit 120 ile gidiyolar ama benim 2005 arada gene ybr nin arkaya düşmüş. :santa: rampada durum belli. Fatıhin yağını değiştirdik bugün.durumlar iyi yani ::gazla::

ARKADAŞLAR malum benim motor 17 yaşında. Sabit 110 la rahat gidiyor. Tek kisi veya artçılı farketmiyor. Torklu makine. Rektefeden ilk çıktığında 140 ları deviriyodu. Artık okadar gitmiyor. Max 130-135 arası. Gene bişeyler istiyo gibi geldi bana? :sunny: şimdi ben bu motora masrafmı edeyim, satıp başka motormu alayım? Bide yağ yakıyo standart hondalar gibı.rampalarda mükemmel. Düzde 110-115 arası sabit. Eğerki satarsam aklımda salcano wolf s veya tvs apache var. Ama aklımda tek renk var, gri. Apachi 4 bin kusur lira. Salco 2650 lira civarlarında. İyi Açılmış bi salcano düzde rahat 110 la gidiyomu, gidermi? Egelim ahmet abi ve fatihten özellikle cvp bekliyorum.

adem abi iyi açılmış bir salcano rahat 110 yapar düzde inişte 120-125 e çıkar ama daha üstü nasıl olur bilmem internetde 120 yapan varmış rahat salcano kullananlar dedi ama bilmiyorum

adem abi bu arada titan titan diyordun hayırdır neden bırakıyon yaptır bin işte ne güzel birde bu yağ yakma olayı yeni yapıldığı andan itibarende eksiltiyormu cgler

Egelim akil verme adama gel sen gec
Sanada bi duman yuttuurayim

o fatih abi gelmiş ahmet abi ne diyon toz yutturum diyor sana :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hadi len dicem ama abimsin ahmet abi :queen: titanla geçemedim yahu. :sunny: rampalarda arkamdan kayboluyor ama düzde benim motordan 5-8 km daha hızlı. Abi titanı satıp salcano mu alsam acep? Senin motur düzde sabit kaç km hızla gidebiliyor? Rampalarda nasıl, yağ yakma varmı (yoktur ama sordum) yağını kaç bin km de değiştiriyosun? Grenajları ybr ye göre gerçekten incemi? Veya kötümü? Cevap yazıverirsen sevinirim. Düzde 2 kişi 100 110 gidermi? Toplam 150 kg ile?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

hondada standarttır hepsi yağ yakar fatih :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

96 sabit 110, 2005 120 sabit gidiyor ama 2005 kayınçonun. Askerliği bitince geri teslim edeceğim. Bana gene 96 kalacak. Dötünü çıkara çıkara gittiğimde 10 lt ile 2 kişi tek kişi farketmiyo 340 km civarında gidiyo. Fatihin ybr aynı zorlamayla 375, 2005 titan 380 km yol gıdiyo. Gene en çok yakan benımkisi. Taş gibi bozulmaz, arıza vermez, yolda komaz ama artık 17 yaşında. Pekala tekrar sorayım. 2005, 2006 temiz kasa titan es mi, sıfır salco wolf s mi?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hadi len dicem ama abimsin ahmet abi :queen: titanla geçemedim yahu. :sunny: rampalarda arkamdan kayboluyor ama düzde benim motordan 5-8 km daha hızlı. Abi titanı satıp salcano mu alsam acep? Senin motur düzde sabit kaç km hızla gidebiliyor? Rampalarda nasıl, yağ yakma varmı (yoktur ama sordum) yağını kaç bin km de değiştiriyosun? Grenajları ybr ye göre gerçekten incemi? Veya kötümü? Cevap yazıverirsen sevinirim. Düzde 2 kişi 100 110 gidermi? Toplam 150 kg ile?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

hondada standarttır hepsi yağ yakar fatih :queen:

desene honda yağ yakma onda :p

adem abi grenajlar bence çok iyi sağlam ampulleri hep phılıps kaliteli kolay kolay patlamıyor 2 kişi 90 rahat yaparda üstü hava yol durumuna göre değişir tabi bu açılmaya göre de değişir yağ yakma olmaz benimkisi 32 binde allah a şükür bomba gibi ben daha yağını değiştirmedim 5 bin km oldu değiştirmeyeli 6 binde değiştireceğim inş. yani honda gibi 1,5-2 binde değiştirmezsin :)

abi titan es flan almam ben bu 2005 cg yi sürdükten sonra salcano bunun yanında mercedes bence ama sen daha iyi bilin
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ülen fatih senin km düşük olsaydı senin salco yu alırdım. Sıfır alıp kendim açmam daha iyi galiba. Yahu ben 96 yı nasıl satçam? Çok sevmiştim keratayı.140 ları devirıp mutlu ediyodu beni. Artık 130 dan yukarı pek çıkası gelmiyor. :queen: yarın patronlar geliyor. Önümüzdeki ayın 10 na kadar burdalar. Ondan sonra boş vaktim olur . Alırsam o zaman falan alırım. Ben fatihin ybr sinide sürdüm. Her şeyi çok güzel, gidonu ağır geldi bana? Ben kendi gidonumu hissetmem bile. Birazcık kıpraşır okadar. Sizin gidonlarda sertlik varmı?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ülen fatih senin km düşük olsaydı senin salco yu alırdım. Sıfır alıp kendim açmam daha iyi galiba. Yahu ben 96 yı nasıl satçam? Çok sevmiştim keratayı.140 ları devirıp mutlu ediyodu beni. Artık 130 dan yukarı pek çıkası gelmiyor. :queen: yarın patronlar geliyor. Önümüzdeki ayın 10 na kadar burdalar. Ondan sonra boş vaktim olur . Alırsam o zaman falan alırım. Ben fatihin ybr sinide sürdüm. Her şeyi çok güzel, gidonu ağır geldi bana? Ben kendi gidonumu hissetmem bile. Birazcık kıpraşır okadar. Sizin gidonlarda sertlik varmı?

valla sertrlik flan ben pek anlamıyorum bu arada abi sıfır alırsan aklında soru işareti kalmaz en azından iyi açıldı mı nasıl kullanıldı manasında karar senin artık ne alırsan hayırlı olsun şimdiden bu arada titanı satmadan mı alacaksın motoru ve titana kaç istiyon
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Egelim akil verme adama gel sen gec
Sanada bi duman yuttuurayim
Hahahaha İzmitte ş.içinde yuttuğun dumanın etkisi anca geçti herhalde :p bulmuşsun hurda bi titan almışsın adamın aklını başından atıyosun havanı :mrgreen: yenilen pehlivan oyuna doymazmış bi ybr tokatlıcam deye taa oralara gadar gelemem ben şimci heç kusura galma aga he ben doymadım ille de salco dumanı deyosan dönüşte uğrarsın veririm eline (bi çini tabak) :p gidersin tın tın Sakaryaya :bounce:

hadi len dicem ama abimsin ahmet abi :queen: titanla geçemedim yahu. :sunny: rampalarda arkamdan kayboluyor ama düzde benim motordan 5-8 km daha hızlı. Abi titanı satıp salcano mu alsam acep? Senin motur düzde sabit kaç km hızla gidebiliyor? Rampalarda nasıl, yağ yakma varmı (yoktur ama sordum) yağını kaç bin km de değiştiriyosun? Grenajları ybr ye göre gerçekten incemi? Veya kötümü? Cevap yazıverirsen sevinirim. Düzde 2 kişi 100 110 gidermi? Toplam 150 kg ile?
Arko sürdünmü dudağının kenarına Adem :p uçuklamadın değilmi YBR yi görünce :queen: titanı satabilirsen Salcano al tabi tavsiye ederim düzde Kuşadasından gelirken 125 i gördüm Erdeğe giderken gece Bursa otobanında motor kesiciye girdi ibreye baktım 125ide geçmişti :cat: tek kişi olduktan rampalarda falan mükemmel tek kişi uzun yolda neredeyse 5 ten hiç düşmüyor :cat: iki kişide yengenle beraber Alanyaya gidip geldik malum en dik rampalarda en fazla 3 e düştü :cat: yağ yakma sıfır tam sentetik 10/50 castrol power 1 racing koyuyorum yağ olarak 5000 km de bir değiştiriyorum koyduğum yağı aynen geri alıyorum :cat: grenajlar YBR kadar kaliteli değil fakat çokda kötü değil idare eder yani düzde iki kişi çok rahat 90-hatta yerine göre 100 le sabit gidebiliyosun Toplam 200 kg ile :cat: ahanda yazıvedim gali :bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

hondada standarttır hepsi yağ yakar fatih :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

96 sabit 110, 2005 120 sabit gidiyor ama 2005 kayınçonun. Askerliği bitince geri teslim edeceğim. Bana gene 96 kalacak. Dötünü çıkara çıkara gittiğimde 10 lt ile 2 kişi tek kişi farketmiyo 340 km civarında gidiyo. Fatihin ybr aynı zorlamayla 375, 2005 titan 380 km yol gıdiyo. Gene en çok yakan benımkisi. Taş gibi bozulmaz, arıza vermez, yolda komaz ama artık 17 yaşında. Pekala tekrar sorayım. 2005, 2006 temiz kasa titan es mi, sıfır salco wolf s mi?


---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:18 ----------

Arko sürdünmü dudağının kenarına Adem uçuklamadın değilmi YBR yi görünce titanı satabilirsen Salcano al tabi tavsiye ederim düzde Kuşadasından gelirken 125 i gördüm Erdeğe giderken gece Bursa otobanında motor kesiciye girdi ibreye baktım 125ide geçmişti tek kişi olduktan rampalarda falan mükemmel tek kişi uzun yolda neredeyse 5 ten hiç düşmüyor iki kişide yengenle beraber Alanyaya gidip geldik malum en dik rampalarda en fazla 3 e düştü yağ yakma sıfır tam sentetik 10/50 castrol power 1 racing koyuyorum yağ olarak 5000 km de bir değiştiriyorum koyduğum yağı aynen geri alıyorum grenajlar YBR kadar kaliteli değil fakat çokda kötü değil idare eder yani düzde iki kişi çok rahat 90-hatta yerine göre 100 le sabit gidebiliyosun Toplam 200 kg ile ahanda yazıvedim gali
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok abi arko sürmedim. Uçuklamadı yani :cat: abi burda yüzlerce ybr gördüm. Daha fazlasınıda gördüm. Hatta kayınçomun kanında biraz apaçilik var. Titanına laf ettirmez. Ybr li arkadaşıda çoktur. Titan motormu len? Lafına çok kızar. Hemen çık yola der. Oynanmış, oynanmamış ybrlerin hepsinin tozunu attırdı titanla. Fatihinki okunmuş motor galiba. Düzde uçuyo, rampada düşüyo. Tabiki diğer ybr ler kadar düşmüyor.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Allah nasip ederse ekim ayı içerisinde gelmeyi düşünüyorum oralara geleyimde uçan YBR nin ardından birde kaybolan Salcano gör bakalım :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi uçan ybr gördük, uçan salcano da görmek isteriz :queen: bu sefer 2005 i alayımda gözün uçan titan görsün :queen: o rampa aşa 140 ı devirir, rampa yukarı senin salcoyu bağlar çekeriz. Düzde sabit 120. Fatihe sor bakam benim ehtiyarı düzde geçmiş olsada motor sürüşüm nasıl? Canına okuyorum. Gaz kolunu kökledimmi rampa aşa, rampa yukarı, viraj vız gelır. Rampalarda kamyon, araba sollarken ybr ye göre öyle iyi hızlanıyoki, ybr yi beklemek için çeyrek gazla gidiyorum. :santa: yanlız ybr düzde uçarak gidiyo. Uçan ybr. Abi kapımız açık. İstediğin vakit gel gezeriz. Sollama yarış bahane yahu. Maksat muhabbet çıksın.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
:queen::queen: hahahaha bunları bana değil F54 e yazcadın Ademcim :queen: işte seni o düzde geçen YBR var ya onuda geçiom ben nası olcak şimdi :p motor sürüşü falan eyvallahta kendin dion adam geçmiş işte seni naparsın :p
Tabiki Ademcim maksat muhabbet olsun yarışcak olsak R6 alırdık değilmi :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet abi. Zaten düzde fatihten tokadı yiyince bu yarış sevdasından vazgeçip az yakan sorun çıkarmayan konforlu bi motor almaya karar verdim. Salco alsam belki çekişi düşük olacak falan ama konforla aradaki farkı kapatırız. 2 ci el ybr istemem. Fatih satarsa onunkini alırım ayrı mesele. Sıfır salco wolf s alacam demiyorum ama alabilirım. Apache düşündüm ama sıfırı çok pahalı. 1800 e yakın fark var arada.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
:mrgreen: iyiki Fatih gelmiş o zaman yanına :cat: Apache alırsan yabancılık çekmezsin tork ve titreşim olayından dolayı :p ama Salco alırsanda rahat edersin şiddetle tavsiye ederim :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tavsiyelerine uyacağım abi. Ama titreşimden dolayı değil, fiyatından dolayı :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam alırsak bayisine sorarız. 10 yılı geçti abi sıkıldım artık hep aynı motor. Sorunsuz (yağ yakma hariç) bi motor. Eski teknoloji ama sağlam hani. Sıkıldım artık. Yeni model bişeyler binelim artık.
PEŞİN PARA VEREN OLURSA 1500 E BIRAKACAM MOTORU. Borcu harcı yoktur. Vizesi 2013 ocak ayına kadardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst