- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inşallah :rendeer: motorunun performansı gayet güzel maşallah :rendeer:motorumla dün gece saat 12:30 saatlerinde arkadaş ile ilk denemeyi yaptık tabi ben artçı henüz vitesli kullanamadığımdan dolayıarkaşla beraber 100 km yi gördük gerçektwn motor kaçıyor bu kadar performans beklemiyordum açıkcası arkadaş 75 kilo ben 80 iyimi sizlere göre yapılan km hızı ?
Benimde bi kaç gündür vites kolunun altından yağ sızıyordu

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us