Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
motorumla dün gece saat 12:30 saatlerinde arkadaş ile ilk denemeyi yaptık tabi ben artçı henüz vitesli kullanamadığımdan dolayı:) arkaşla beraber 100 km yi gördük gerçektwn motor kaçıyor bu kadar performans beklemiyordum açıkcası arkadaş 75 kilo ben 80 iyimi sizlere göre yapılan km hızı ?
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inşallah :rendeer: motorunun performansı gayet güzel maşallah :rendeer:
Benimde bi kaç gündür vites kolunun altından yağ sızıyordu :pale: geçen hafta pikniğe gitmiştik oğlumla arkada o varken bi tümseğe çıkalım dedik o sırada altı sürtmüştü :pr: sanırım o zaman oldu :pale: bu gün götürdüm ustama vaktim yoktu bıraktım halletmiş akşama aldım "şanzuman oringli contamı ne dedi bi parçası değişmiş 30 TL ye mal oldu bana işçilik dahil :cat: ahanda değişen parça bu
goruntu2320.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inşallah :rendeer: motorunun performansı gayet güzel maşallah :rendeer:
Benimde bi kaç gündür vites kolunun altından yağ sızıyordu :pale: geçen hafta pikniğe gitmiştik oğlumla arkada o varken bi tümseğe çıkalım dedik o sırada altı sürtmüştü :pr: sanırım o zaman oldu :pale: bu gün götürdüm ustama vaktim yoktu bıraktım halletmiş akşama aldım "şanzuman oringli contamı ne dedi bi parçası değişmiş 30 TL ye mal oldu bana işçilik dahil :cat: ahanda değişen parça bu
[URL=http://imageshack.us/photo/my-...826.imageshack.us/img826/2797/goruntu2320.jpg[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/url]
[url]http://img24.imageshack.us/img24/6505/goruntu2323.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img267.imageshack.us/img267/4186/goruntu2322.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

abi benimde o conta değişti abi ama bana maliyeti 3-5 tl idi senden 30 tl çok almışlar abi malzeme 5 tl olsa işçilikte 10 eder 15 tl bence 30 tl çok
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
10
benimde 1520 km oldu baya bi limitöre sokarak kullandım motoru ama sıkıntı yaşamadım bundan sonra da sıkıntı vermez gibime geliyor gerçekten sağlam motormuş
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
abi benimde o conta değişti abi ama bana maliyeti 3-5 tl idi senden 30 tl çok almışlar abi malzeme 5 tl olsa işçilikte 10 eder 15 tl bence 30 tl çok
Biliyorum Fatih tabiri caizse acık keklendik ama napalım :pale: hiç vaktim yoktu başında duramadım motorun conta 15 TL dedi çıktı bizim usta 15 de işçilik dedi sesimi çıkaramadım işte verdim gitti :pr: Allah kimseyi sanayiye düşürmesin Allahtan masrafsız motora biniyozda her zaman gelmiyo böyle şeyler başımıza :king:
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
26
kardeş bende ybr tarzında bi makine alacağım ama çok değişik rivayetler var... kimi diyo kadırga da ybr ile aynı kimi arkadaşlar wolf125 al diyo.. bi türlü karar veremiyorum..kadırga ya da baktım aynı ybr. hatta ybr de ki titreşim yok.. wolf ile ilgili ne dersin acaba ? ha bu arada kadırga 2800 falan. plaka ruhsat ws..3200 ü buluyor.. ya da 2013 bekleyip marttaki fuardan sonra mı alsam.. mondıaldenn bıktım artık !!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------

slm arkadaşlar salcano wolf 125 alan yok galiba bu sitede sadece ben varım vay be tek olmak çok kötü :(
kardeş bende ybr tarzında bi makine alacağım ama çok değişik rivayetler var... kimi diyo kadırga da ybr ile aynı kimi arkadaşlar wolf125 al diyo.. bi türlü karar veremiyorum..kadırga ya da baktım aynı ybr. hatta ybr de ki titreşim yok.. wolf ile ilgili ne dersin acaba ? ha bu arada kadırga 2800 falan. plaka ruhsat ws..3200 ü buluyor.. ya da 2013 bekleyip marttaki fuardan sonra mı alsam.. mondıaldenn bıktım artık !!!
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Kadırgayı bilmemde Salcano wolf 125 in motor aksamı tamamen YBR 125 ile aynı hatta aynı fabrikada üretiliyorlar Jıanshe Motor Co. isimli çinli bi firma üretiyor iki motoruda :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
salcano wolf al diyen bendim. 2600 tl sıfırı. Ybr ile aynı fabrikadan çıkmış, motor kısımları aynı. Diğer parçalarıda hemen hemen aynı. Sadece salcanonun deposu biraz büyük. 17 litre. Kadırga önermememin sebebi salcano bayilerinin kadırgaya göre daha çok olması. Mesela bodrumda 2 tane salcano bayisi varken hiç kadırga servisi yok. Motor parçalarını ilerıde arıza yaparsa ybr parçası kullanabilirsin. Oda peynir ekmek gibi heryerde var. Salcano al, bak keyfine :cat:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Bence de Salcano wolf yada wolf s al keyfine bak bende yeni aldım 2. El şimdilik memnunuz çok şükür..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ozaman aynı malsa tabiki ucuzu nerdeyse ordan al. Ben ayrı ayrı 2 mal zandettim.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Biliyorum Fatih tabiri caizse acık keklendik ama napalım :pale: hiç vaktim yoktu başında duramadım motorun conta 15 TL dedi çıktı bizim usta 15 de işçilik dedi sesimi çıkaramadım işte verdim gitti :pr: Allah kimseyi sanayiye düşürmesin Allahtan masrafsız motora biniyozda her zaman gelmiyo böyle şeyler başımıza :king:

yapa yapa öğrenirsin abi o yüzden gitmiyorum ya ustalara :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
egelim, fatih. Özelden salcano soruyor arkadaşlar bana. Bildiğim kadar anlatıyorum. Sizde özelden soru yağmuruna tutuluyomusunuz? :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
galiba banada aynı arkadaş. 2 kişiydi ama. Elimden geldiğince yardım ettim.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
bende çok soru sormuştum motoskletimi alana kadar :) insallah pisman olmazlar
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Bende bugün ufaktan ara caddelere çıkmaya başladım hayırlısı ile :) 2. El aldım allaha şükür sorun çıkmadı daha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst