Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Zaten bundan sonra istesemde basamam ayarcı Fatih usta bi ayar çekti motor 90 ı geçmiyo ama yakıtı kokluyo maşallah :cherry: Rahatlıkla ayak uydurum yani size :mrgreen:

---------- Post added 13-08-2012 at 00:14 ---------- Previous post was 12-08-2012 at 23:59 ----------

La 15 gündür izindeyik altımdaki elemanlarıda yıllık izine cıkarmam lazım.Adam eksiğimiz olacağından izin almam zor
Meriç izindeysen Bayram sonu kampa gelsene bizle senle yavaş gitcem söz :p
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Kanka önemli olan gitmek değil yolda olmak.Araba ile olmaz o iş motörle giderik dersen bu bayram izine çıkmam kurbana izin alabilirim :) :)
or inş. gelecek yaza gideriz kısmetse ama başka bir yere gidebiliriz o zamanın durumuna göre

kanka o zaman allah kerim bir şey diyemem şimdiden ancak karadeniz turu olmaz ekim ayında hem hava soğuk olur akşam o bölgede üşürüz kampta hemide yağışlar olur gibime geliy

Zaten bundan sonra istesemde basamam ayarcı Fatih usta bi ayar çekti motor 90 ı geçmiyo ama yakıtı kokluyo maşallah :cherry: Rahatlıkla ayak uydurum yani size

ahmet abi sende bir yerden fayda sağlarken diğer yandan fire vermesi normal :) yakıt yaksın gitsin dersen geri orjinal yapabilirsin inş. beraber gideriz artık abi o ilk gezimizdi alıştırma idi
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hahahahhaaaaa :queen::queen::queen: resmen kapak olmuş Fatih helal olsun :cat:

abi kapak olsun diye demedim gerçekten mericin motoru fazla yakıyor sana yaptığımı yaptım manisadan geldi dün 400 km de yedeğe düşmüş 10 tl almış onlara 60 km gitmiş gerçekten bir şeylik var çözemedim gitti
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Konunun üstüne söyleyince sen hakketen kapak gibi olmuş Fatih :) şaka bi yanada buraya gelirken uğra Mericin yanına bi ayar daha çek bari Fatih usta yoksa sen varken bi Salcano nun çok yakması şanına yakışmaz yani :bounce:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
15 dişliyi takınca böle oldu normalde 10-11 krş yakıyordu :) Bide sibob ayarı zamanı geldi ondanda olabilir abi.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Konunun üstüne söyleyince sen hakketen kapak gibi olmuş Fatih :) şaka bi yanada buraya gelirken uğra Mericin yanına bi ayar daha çek bari Fatih usta yoksa sen varken bi Salcano nun çok yakması şanına yakışmaz yani :bounce:

abi sapacağımda benim elimden geleni yaptım daha ne yapabilirim bakacağız artık

15 dişliyi takınca böle oldu normalde 10-11 krş yakıyordu :) Bide sibob ayarı zamanı geldi ondanda olabilir abi.

orjinali ile iyi ise zaten ne hakka hizmet büyüttün dişliyi :p fırça atalım demi
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Aynen Fatih aga bas fırçayı :mrgreen: nede olsa sayfanın sahibi sensin :mrgreen: hakkındır:queen: Bu arada motorun çekişinde bi değişiklik oldumu Meriç ? Yada titreşim yapmaya başladımı:silent:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Aynen Fatih aga bas fırçayı :mrgreen: nede olsa sayfanın sahibi sensin :mrgreen: hakkındır:queen: Bu arada motorun çekişinde bi değişiklik oldumu Meriç ? Yada titreşim yapmaya başladımı:silent:

yok abi estağfurullah sayfanın sahibi bütün salcanocu arkadaşındır ben neyimki sizin gibi bir motorcu :) bu arada meriçle msnden konuştuk 15 likdeyken çekiş baya düştü dedi benim motorda sıkıntı yok ben çekişinden memnunum sizinle beraber gidiyordum işte erdeğe giderken :) ben 14 ü 15 yapmamdaki sebep çok bağırıyor 14 orjinal dişlide ve az yaksın diyeydi ve ben ikisini yakaladım şuan hem az bağırıyor hemde az yakıyor:)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Aynen Fatih aga bas fırçayı :mrgreen: nede olsa sayfanın sahibi sensin :mrgreen: hakkındır:queen: Bu arada motorun çekişinde bi değişiklik oldumu Meriç ? Yada titreşim yapmaya başladımı:silent:

Abi düzde çok güzel şehiriçindede aynen sürat olarak 10 km civarı fark ettiriyor da rampada tat vermiyor.Yada ben alıştım 14 dişli ile 80 le vuruyordum hiç düşüş olmadan hertürlü rampayı çıkıyordu.Zaten 6500rpm en iyi torku verdiği devir.Ama 16 ile 6000-6100 arası 80 gidiyor.Rampaya vurunca hız düşüyor.Vites küçültmek zorunda kalıyorsun.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Abi düzde çok güzel şehiriçindede aynen sürat olarak 10 km civarı fark ettiriyor da rampada tat vermiyor.Yada ben alıştım 14 dişli ile 80 le vuruyordum hiç düşüş olmadan hertürlü rampayı çıkıyordu.Zaten 6500rpm en iyi torku verdiği devir.Ama 16 ile 6000-6100 arası 80 gidiyor.Rampaya vurunca hız düşüyor.Vites küçültmek zorunda kalıyorsun.

kanka sen orjinal kullan boş ver zaten 15 i orjinal her zaman iyidir.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Merhaba salcanocular
Bi süredir giremiyordum sayfaya bikaç resim paylaşayım dedim. Arka lastiği irc yaptım dublex . Gerçekten fark hissediliyo.:cat: Nasipse ön tekeri de değiştiricem yakında.
img20120813174153.jpg


img20120813174210.jpg
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
arkadaşlar motora artçı aldığım zamanlar tıktıktık ses geliyo arada...arka amotrisör yayı sıkışınca zincir korumalığını hafif zincire yaklaştırıyor ,sesin oradan geldiğini düşünüyorum , ne yapablrm sizce ??
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
enes arka lastiği değiştirmen iyi olmuş gerçekten çok kötü orjinali motorununda maşallahı var bu arada nazar değmesin :)

ersin amortisör senin yumuşak olabilir bence az sertleştir ayarıyla bence ses gidecektir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst