- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
Zaten bundan sonra istesemde basamam ayarcı Fatih usta bi ayar çekti motor 90 ı geçmiyo ama yakıtı kokluyo maşallah :cherry: Rahatlıkla ayak uydurum yani size :mrgreen:
---------- Post added 13-08-2012 at 00:14 ---------- Previous post was 12-08-2012 at 23:59 ----------

---------- Post added 13-08-2012 at 00:14 ---------- Previous post was 12-08-2012 at 23:59 ----------
Meriç izindeysen Bayram sonu kampa gelsene bizle senle yavaş gitcem sözLa 15 gündür izindeyik altımdaki elemanlarıda yıllık izine cıkarmam lazım.Adam eksiğimiz olacağından izin almam zor