Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Yapar tabi aslında o sana tarif etti sanırsam ybr topiciğinde :sunny: karbüratörün hava ayarını kıs iğneyi çekmi ne bi şeyler yazmıştı bi irtibata geç Fatihle istersen :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Macera arama Ayarcı Fatih usta :p Meriç valla benim motorada bi ayar çekti 12 kuruştan 88-90 kuruşa indi motür :cat: Hazır Salcoyu hatim etmişken başka motorlarla maceraya değmez bence :cat: he böyütceksen o ayrı tabii :king:

ahmet abi öğlesine yazdım ya çakmacıyım ya ben anca çakma alırım flan manasında zaten satarsam büyükde alabilirim yada tekrar salcano yada hiç bir şey bakalım önce satılsında hayırlısı ile motor :)

benim ybrye bi ayar yapar mı :D nereye geleceğim? kmye 13 kuruştan aşağı yakmıyor malesef.

abi sana tarif ettim ben uygulamadın sen ellemem artık motoru dedin yoksa ybr topicine ityi bak 2-3 sefer anlattım yap benim dediğimi düşeceğini göreceksin bizimkilerde düştü çünkü
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Yapar tabi aslında o sana tarif etti sanırsam ybr topiciğinde :sunny: karbüratörün hava ayarını kıs iğneyi çekmi ne bi şeyler yazmıştı bi irtibata geç Fatihle istersen :cat:

İğneyi 1 diş uzatmış hava ayarını orjinalde bırakmış sanırım abi seninkinde.Benim motorda macera aradık havayı biraz daha büyüttük.Oda yetmedi dişliyi büyüttüm 1 diş :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
İğneyi 1 diş uzatmış hava ayarını orjinalde bırakmış sanırım abi seninkinde.Benim motorda macera aradık havayı biraz daha büyüttük.Oda yetmedi dişliyi büyüttüm 1 diş :)

kanka senin motorda yalan değil ilkine göre çok güzel oldu sen macera arıyon çok dip gaz basıyon basarsan her motor yakar sakin tın tın bin uzun yolda da 80-90 git yakıtın düşecektir kanka :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Sorma kanka :) :) Tek giderken sıkılıyorum 2 yada 3 motor giderkenki halimi biliyorsun
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Sorma kanka :) :) Tek giderken sıkılıyorum 2 yada 3 motor giderkenki halimi biliyorsun

aslında bende tam tersi biriyim tek giderken 80-90 gidiyorum rahat emme arkadaş olursa gaza geliyorum basıyorum ama erdek gezisinde iyi durdum basmadan kıymetini bil :p
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Toplu gitmek daha iyi kanka boşver sen.Eğirdir gezisindede 80-90 gittik hep.Erdek gezisindede bassanda beklerdin kanka ileride zaten ayar yapmayla uğrasıoduk kütahyadan sonrada deli rüzgar vardı istesende gidemiyordun :) :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Toplu gitmek daha iyi kanka boşver sen.Eğirdir gezisindede 80-90 gittik hep.Erdek gezisindede bassanda beklerdin kanka ileride zaten ayar yapmayla uğrasıoduk kütahyadan sonrada deli rüzgar vardı istesende gidemiyordun :) :)

evet toplu gitmek iyi gerçekten ama 3 motoru geçmeyecen :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) 2 motorda güzel kanki.Ahmet abiyle ayrı dünyaların insanları olduğumuzdan erdek yolunda pek 3 lü gidemedik.Hele bursadan sonra mutasyona uğradı ahmet abi.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
:) :) 2 motorda güzel kanki.Ahmet abiyle ayrı dünyaların insanları olduğumuzdan erdek yolunda pek 3 lü gidemedik.Hele bursadan sonra mutasyona uğradı ahmet abi.

öğle deme la ahmet abi de iyidir ilk gezimiz ve geç saatde çıktığımızdan biraz uyum olmadı o kadar
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
La 15 gündür izindeyik altımdaki elemanlarıda yıllık izine cıkarmam lazım.Adam eksiğimiz olacağından izin almam zor
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Seneye gezerik kanka onda sıkıtı yok :) Bu sene için konusuyorum ben.Son bir gezi yapsak bu sezon karadeniz falan iyi olurdu aslında :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
:) :) 2 motorda güzel kanki.Ahmet abiyle ayrı dünyaların insanları olduğumuzdan erdek yolunda pek 3 lü gidemedik.Hele bursadan sonra mutasyona uğradı ahmet abi.
Doğru söylüyosun Meriç ben gencim siz ihtiyarsınız :p Kuşak farkı oluyo aramızda ister istemez :) Bursadan sonra otobana girmişiz yol kaymak gibi dümdüz 80 -80 gidemem ben orada aga kimse kusura bakmasın :cat: Erdek girişinde tanımadığım bilmediğim yoldada üstelik gecenin bi vaktinde de macera arayıp basamam tın tın giderim :bounce:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Kanka önemli olan gitmek değil yolda olmak.Araba ile olmaz o iş motörle giderik dersen bu bayram izine çıkmam kurbana izin alabilirim :) :)

---------- Post added at 00:39 ---------- Previous post was at 00:35 ----------

Doğru söylüyosun Meriç ben gencim siz ihtiyarsınız :p Kuşak farkı oluyo aramızda ister istemez :) Bursadan sonra otobana girmişiz yol kaymak gibi dümdüz 80 -80 gidemem ben orada aga kimse kusura bakmasın :cat: Erdek girişinde tanımadığım bilmediğim yoldada üstelik gecenin bi vaktinde de macera arayıp basamam tın tın giderim :bounce:

Abi biz alışık değiliz kaymak gibi yollara otobana cıkınca sersemledik fatihle :) İhtiyarlık işte sürata gelemiyoz pek.Erdekte bende ağır ağır gitme taraftarıydımda saat 2 civarıydı bi yandan sabahtan beri motor kullanmanın verdiği yorgunluk bi yandan soğuk hadi yol çabuk bitsin diye bastım.Zaten gündüz farı+Xenon yeterince iyi aydınlatma sağlıyor tanımadık bilmedik yol olsada sıkıntı yok :mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst