- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
aynen abi ybr nin çakması olunca sorunsuz oluyor![]()
zuhahahahhahahahah
aynen abi ybr nin çakması olunca sorunsuz oluyor![]()
Yakıt son ayardan sonra gayet güzel fatihyada 4000 km yi gecince motör iyice oturdu herşey yerine
Vallaha salcano adına çalışıon sanırım fatih
Vallaha öle kanka.Salcanoyu sen dedin diye aldım ama iyikide almışım :thumleft:
Dua ediyorum kanka nie beddua edem
kanka dua etmemi istiyorsan Pirelli lastiklerini bana hediye edebilirsin.Bol bol dua ederim
![]()
Kanka dur aklıma sokma vallaha satar atarım motorsuz kaldım diye gezersin ortalarda
![]()
Ispartaya bi dönekte kanka ayarlark
fatih in bundan sonraki motorunu çok merak ediyorum acaba ne olacak....
Fatih rengini belli etti.Arora yebere alacak kanımca yeni kasanın cakmasını
hmmmmm...........
Macera arama Ayarcı Fatih ustaMeriç valla benim motorada bi ayar çekti 12 kuruştan 88-90 kuruşa indi motür :cat: Hazır Salcoyu hatim etmişken başka motorlarla maceraya değmez bence :cat: he böyütceksen o ayrı tabii :king: