Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Vallaha öle kanka.Salcanoyu sen dedin diye aldım ama iyikide almışım :thumleft:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
kanka dua etmemi istiyorsan Pirelli lastiklerini bana hediye edebilirsin.Bol bol dua ederim
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) Kanka dur aklıma sokma vallaha satar atarım motorsuz kaldım diye gezersin ortalarda
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
:) :) Kanka dur aklıma sokma vallaha satar atarım motorsuz kaldım diye gezersin ortalarda

valla kanka benim için farketmez sonuçda ben paramı alcam istersen sen parçala motoru benim ne edersen et satda lastiklerni al alarmını al nmerak etme babamın scooteriyle idare ederim ben
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
:) :) Ispartaya bi dönekte kanka ayarlark

zaten sen ve ahmet abi olmasa ayar çeken olmayacak :)

fatih in bundan sonraki motorunu çok merak ediyorum acaba ne olacak....

bu nasıl ramazan abi çakmacıyım ben ya buda fena değil orjinalden vites göstergeli sellektörlü elektrik kesme kırmızı düğmeli 137 cc :p

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-arora-ar125-48-yebere-93498555/detay

yada şu cb125 den bence daha iyi 170 cc titreşimsiz devir saatli

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...kartlara-0-faiz-ucretsiz-kargo-79352783/detay

:p:p:p
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Macera arama Ayarcı Fatih usta :p Meriç valla benim motorada bi ayar çekti 12 kuruştan 88-90 kuruşa indi motür :cat: Hazır Salcoyu hatim etmişken başka motorlarla maceraya değmez bence :cat: he böyütceksen o ayrı tabii :king:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Macera arama Ayarcı Fatih usta :p Meriç valla benim motorada bi ayar çekti 12 kuruştan 88-90 kuruşa indi motür :cat: Hazır Salcoyu hatim etmişken başka motorlarla maceraya değmez bence :cat: he böyütceksen o ayrı tabii :king:

benim ybrye bi ayar yapar mı :D nereye geleceğim? kmye 13 kuruştan aşağı yakmıyor malesef.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst