Adamlar niye geri zekalı, sinek kılıklı, cahil, idamlık, gebermeye layık? Zevk uğruna, heyecan uğruna riske giriyorlar diye mi? İyi de, hepimiz aynı şeyi yapmıyor muyuz? Onların aldığı risk bizimkinden biraz fazla diye mi bu salvolar? Kaldı ki, o da su götürür. Allah bilir İstanbul trafiğinde motor kullanmakla biz çok daha büyük risklere giriyoruzdur. Adamlar atletle mi biniyormuş? Aramızda düzenli motosiklet pantolonu kullananların oranı nedir acaba? Giydiğimiz kotlar atletten ne kadar üstündür dersiniz? Birinin yarım metrelik, ötekinin iki metrelik sürtünmeye dayanması mı aradaki fark?