Sakın ha özenmeyin.İbret alabilirsiniz.

Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
cahillikten başka bişi değil bunların yaptıkları yazık...
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Ben bu konu icin ilk ve son birsey diyecegim....Aci olacak ama kimse kusura bakmasin.


Bu adamlarin hayattan bir beklentisi yok...
kelebek etkisine yakalanmis gidiyolar.anlik yasam....
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
:) kıyak gidiyor ama eleman motorlarda gidiyor hani kendi çapında tabi yalnız adamlar motora yatıyor neden ? çünkü sıfır rüzgar olayı motorun hızını etkilemesin diye :) neticede tehlikeli ama bu tarz insanlara ufak çaptada olsa uygun yarış pisti yapmassan olacağı bu
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
:) kıyak gidiyor ama eleman motorlarda gidiyor hani kendi çapında tabi yalnız adamlar motora yatıyor neden ? çünkü sıfır rüzgar olayı motorun hızını etkilemesin diye :) neticede tehlikeli ama bu tarz insanlara ufak çaptada olsa uygun yarış pisti yapmassan olacağı bu

ben başka şey düşünmüştüm yatmalarina sebep ama:queen::queen: harbi makinalar iyi gidiyo o yarişte nasilda uzadi gitti öyle içimden dedim vay anasini be:queen::queen:
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
Adamlar niye geri zekalı, sinek kılıklı, cahil, idamlık, gebermeye layık? Zevk uğruna, heyecan uğruna riske giriyorlar diye mi? İyi de, hepimiz aynı şeyi yapmıyor muyuz? Onların aldığı risk bizimkinden biraz fazla diye mi bu salvolar? Kaldı ki, o da su götürür. Allah bilir İstanbul trafiğinde motor kullanmakla biz çok daha büyük risklere giriyoruzdur. Adamlar atletle mi biniyormuş? Aramızda düzenli motosiklet pantolonu kullananların oranı nedir acaba? Giydiğimiz kotlar atletten ne kadar üstündür dersiniz? Birinin yarım metrelik, ötekinin iki metrelik sürtünmeye dayanması mı aradaki fark?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
hiç kimse bu dangalakların yaptıgını onaylamasın,neticede otoban yada trafige açık alanda yapıyolar bu dangalaklıklarını ve kendilerinden başka bir sürü insanı tehlikeye atıyorlar..
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
97
motorlarla uğraşıp onlara modifiye yapmaya lafım yok. güzel bi hobi bana göre. ama otobanda motorun üzerine yatarak hem kendini hem diğerlerini tehlikeye atmak hiç akıl karı bişey değil.
motosikleti kurallarına göre sürelim:cat:
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
guzel laf katiliyorum tebrikler:cat:

kardeş 20 sene önce başlamıştı motor kültürüne ne oluyor diye tartışmalar :) eski cruiser ,chopper tipi motorların yerine japon asfalt canavarları yollara çıkmaya başlayınca motor kültürüde çok değişti, bu demek değil, çık yollara artistlik yap, ama ben, kendimde, arada dahil olmak üzere, yollarda nazik sakin ce kullanan bir ss görmedim veya buna benzer hızlı motorlar görmedim, kim ne derse desin,gazlayan gazlıyor , ben adamları onaylamıyorum, ama devlet yapacak pistini, maliyeti ucuz olucak ,girecek insanlar yarışacak, esrar, eroin, içmektense, insanları bu tarz spor faaliyetlerine yöneltmeli devlet, ben adamlara, şahsen çok da kızmıyorum ,hatasızlarda demiyorum ,,,
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
söyleyecek bişey yok Allah zaten onlara gerken cezayı yeterince vermiş
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
motorlarla uğraşıp onlara modifiye yapmaya lafım yok. güzel bi hobi bana göre. ama otobanda motorun üzerine yatarak hem kendini hem diğerlerini tehlikeye atmak hiç akıl karı bişey değil.
motosikleti kurallarına göre sürelim:cat:

ne yani otobanda degilde mahallede orda burda sokak aralarinda coıluk cocuk olan yerlerde yapsalar dahami iyyi olacak otoban bu konuda okadar riskli olmaz oluşan kazalarin cogu şehir için gidiş gelişli yollrda olan kazalar

çakma ss ciler. :cherry: Bunlar normal ss ci olduğunda jetlerle falan kapışır :mrgreen::mrgreen:
:farao::farao::farao::farao:

eminim bu arkadaslar cc ye binseler bu mobiletlerden aldigi zevkin yarisni almiyorlardir:wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst