bu dingiller bildiğimiz safkan gerizekalı cinsten, izleyince gülmemek elde değil... apaçiliği de geçmiş bu kazmalar, komançi falan olmuşlar artık bu ne ya hayatımda görmedim böyle salaklık ben... hadi beyin yok tamam da , azcık bişey de mi yok bi parçacık bi beyin de mi olmaz insanda... bunların hepsini yakalıycan gaz odalarına kapatıcan.... ooooooof of....