Olmaz olur mu :mrgreen: ondan başka da bişeyler yaparız bi balık partisiyle olmaz, koca kış :queen:
Bende de bir yoğunluk başladı ki sorma. Bi taraftan iş bi taraftan kurs, bi de en yakın arkadaşım haftaya askere gidiyo, onunla vakit geçirmeye çalışıyorum falan.. Uykuya hasretim valla.. :sunny: Motorumu da özlemeye başladım şimdiden. kış uykusu moduna geçti velet..