[Sakarya - MT]

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Kar tepelere yağmış aşağı inmesini bekliyelim öyleyse...
Deniz kızlarına haber verin tolgada gelcek haaaa

Bu Tolga palesinin senden çekeceği var abim yürü valla kim tutar seni ::nefes::

cihan balıklar zaten soğuk su da yüzüyor kar yağdığı zaman balık pahalı olur
(deniz de avlanmak zorlaştığında yani)

Olsun karı görmek lazım... :) :sunny: ::153::::xs06::
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Ben yılın 11. ayı her hafta denizde olan biriyim. Çok sağlam dalarım :p
Sen ille de karı görcem diyen cihanı düşün. Soğuk havada karda ne yapacaksa :queen:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Fotograf koyalımda millet bizi yanlış anlamasın. zaten ne yazarsak millet başka yere çekiyor
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
51
Motorcunun durakta ne işi var. Naylon motorcu musun sen :queen:[/QUOTE]

İş dönüşü abi, takım elbiseyle binilmiyor alete biliyorsun :)
 
Katılım
13 Kas 2012
Mesajlar
97
Motorcunun durakta ne işi var. Naylon motorcu musun sen :queen:

İş dönüşü abi, takım elbiseyle binilmiyor alete biliyorsun :)[/QUOTE]

takım elbise de olsa motorcu motorcudur abi takım elbisenin üzerine çekicen tulumu devam :) ben düğünşere öyle gidiyorum. Motorsuz dışarı çıkmam abi :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
bana uyar zaman mekan farketmez önemli olan balık yemek :)

Valla hava güzel olursa ortamda güzel olur. Orda bizim Crosscu arkadaşlarda olacak.
Ortam baya bi kalabalık olur. Gezici diğer takımıda oraya çekeriz. Ortalık ana bana günü olur.

İş dönüşü abi, takım elbiseyle binilmiyor alete biliyorsun :)

Bu seferlik motorcu toplumu olarak seni dışlamıyoruz. afettik. tekrarı olmasın.
Takım elbiseni askıya asıp iş yerinde bırakıyorsun. işden eve - evde işe boxer ile gidiyorsun. :cat:
 
Katılım
13 Kas 2012
Mesajlar
97
hasan abi ile biz rakı içeceğiz haberin olsun:cherry:

rakı yok beyler alkollü motor kullanırsınız sonra :farao:. Onun yerine semaver çayı yapacağız şöööyyle hali muhlis çaykur çayı demli demli tavşan kanı içtiğimiz zaman içimiz sıcaktan bayram edicek :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
ibrahim motorla gitmeyeceğiz araba ile gideceğiz şöför de cihan olacak başka araba olursa ona da alkol almayan bi şöför bulacağız
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Naylon motorcular işte biz de onu diyoduk :mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
ibrahim motorla gitmeyeceğiz araba ile gideceğiz şöför de cihan olacak başka araba olursa ona da alkol almayan bi şöför bulacağız

naylon motorcular sizi, sen yamahayı sat, bisan bisiklet al oğlum :queen:
Motorcu dediğin böyle sağnak yağışta bile motora biner.


Şaka bi yana rakı balık da ısrar ederseniz, geçerken beni de evden alın.
Bende rakı kardeşliğine dahil olmak isterim. Cihanı şöför yapmayın ama sadece kokudan kafayı bulup bizi şarampole yuvarlar :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
naylon motorcular sizi, sen yamahayı sat, bisan bisiklet al oğlum :queen:
Motorcu dediğin böyle sağnak yağışta bile motora biner.
[url]http://e1212.hizliresim.com/14/7/gnhr6.jpg[/url]

Şaka bi yana rakı balık da ısrar ederseniz, geçerken beni de evden alın.
Bende rakı kardeşliğine dahil olmak isterim. Cihanı şöför yapmayın ama sadece kokudan kafayı bulup bizi şarampole yuvarlar :p

O kadar değil len :mrgreen: Zamanında biz de kullanırdık olm. su bardağında rakıyı fondip yaptığım videom var.. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst