Sen çok yaşa e mi abim :mrgreen:
Geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın.
Yağmurlu havada Cross Lastikleri yere tutunuşta sıfır. % 80 Asfalt kullanıyorsanız. Asfalt yada enduro lastiğine geçiş yapmalısınız.
Gerçi Cross Lastikle bende düşüş yolunda ilerliyorum. Hep yağmurlu havada kullanıyorum. Araziye çıkana kadar lastikler eridi![]()
yaw bu hava durumcuları allah top etsin tv de hava yağmurlu diyor dışarda hava cam gibi tam motorla gezme hava sı:cherry:
Sağ ol kardeşim. Sende çok yaşa...
Düşüşün ardından Bide Fatih geldi bizi bi kafede tele asılı kururken gördü o daha egzantirikti :queen:
cihancım sahlep partisi var bana haber vermiyorsun. Neyse bu sefer görmezden geliyorum. İlkay abi geçmiş olsun ewn büyük kazan bu olsun. Kazayıda komediye çevirmişsiniz helal olsun.
![]()
cihancım sahlep partisi var bana haber vermiyorsun. Neyse bu sefer görmezden geliyorum. İlkay abi geçmiş olsun ewn büyük kazan bu olsun. Kazayıda komediye çevirmişsiniz helal olsun.
![]()
İbrahim,
Çok teşekkür ederim. Dramatize edecek bir yönü yoktu onun için böyle oldu şimdilik. Benim lastiklerin %80 asfalt tutmaması diğer %20 yağış olması napalım mukadderat diyelim. Adada böyle gezicem artık. :queen:sevgiyle kal
http://img823.imageshack.us/img823/1995/airbamotor.jpg
Cihan resim nasıl yükleniyodu bilmiyorum ben niye göremiyorum yüklediklerimi. Aman allahım ben ben yoksa kör mü oldum....:queen:
Yani şimdi sen benim gönderdiğim resmi gördün değilmi ve onada yorum yaptın değilmi. hımmmmm hafızamın kuvvetli olduğunu bilahare hatırlata cağım biliyorsun ki Aşure olayı gibi.... kahkaha yere yatan ikon
İbrahim,
Çok teşekkür ederim. Dramatize edecek bir yönü yoktu onun için böyle oldu şimdilik. Benim lastiklerin %80 asfalt tutmaması diğer %20 yağış olması napalım mukadderat diyelim. Adada böyle gezicem artık. :queen:sevgiyle kal
http://img823.imageshack.us/img823/1995/airbamotor.jpg
Hadi geçmiş olsun ortak.. Selamımı söyledin umarım![]()
Abi bu halde artık sen denizede motorla girersin
İbrahim,
yok yok denize giderken daha farklı gideceğim resmi bulunca paylaşırım.
Benden utanmasa para almıycak ya :mrgreen: