[Sakarya - MT]

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yaw bu hava durumcuları allah top etsin tv de hava yağmurlu diyor dışarda hava cam gibi tam motorla gezme hava sı:cherry:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın.
Yağmurlu havada Cross Lastikleri yere tutunuşta sıfır. % 80 Asfalt kullanıyorsanız. Asfalt yada enduro lastiğine geçiş yapmalısınız.
Gerçi Cross Lastikle bende düşüş yolunda ilerliyorum. Hep yağmurlu havada kullanıyorum. Araziye çıkana kadar lastikler eridi :p
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın.
Yağmurlu havada Cross Lastikleri yere tutunuşta sıfır. % 80 Asfalt kullanıyorsanız. Asfalt yada enduro lastiğine geçiş yapmalısınız.
Gerçi Cross Lastikle bende düşüş yolunda ilerliyorum. Hep yağmurlu havada kullanıyorum. Araziye çıkana kadar lastikler eridi :p

Tolgacım teşekkür ederim.
Zaten cross a tecrübe kazanana kadar dediğin gibi benimde lastikler enduro asfalt olacak :flower:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
yaw bu hava durumcuları allah top etsin tv de hava yağmurlu diyor dışarda hava cam gibi tam motorla gezme hava sı:cherry:

Sabah erkenden baya bi yağdı, şimdi dediğin gibi günlük güneşlik. ama bu hafta haftasonu da dahil yağmurlu gösteriyo. Motorun battaniyesini örtme zamanı gelmiştir :)

Sağ ol kardeşim. Sende çok yaşa...
Düşüşün ardından Bide Fatih geldi bizi bi kafede tele asılı kururken gördü o daha egzantirikti :queen:

O zaten ayrı bi enstantane :mrgreen: resmen sobanın etrafına üşüştük kuruma sevdasına :mrgreen:
 
Katılım
13 Kas 2012
Mesajlar
97
cihancım sahlep partisi var bana haber vermiyorsun. Neyse bu sefer görmezden geliyorum :). İlkay abi geçmiş olsun ewn büyük kazan bu olsun. Kazayıda komediye çevirmişsiniz helal olsun. :)
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
cihancım sahlep partisi var bana haber vermiyorsun. Neyse bu sefer görmezden geliyorum :). İlkay abi geçmiş olsun ewn büyük kazan bu olsun. Kazayıda komediye çevirmişsiniz helal olsun. :)

İbrahim,
Çok teşekkür ederim. Dramatize edecek bir yönü yoktu onun için böyle oldu şimdilik. Benim lastiklerin %80 asfalt tutmaması diğer %20 yağış olması napalım mukadderat diyelim. Adada böyle gezicem artık. :queen:sevgiyle kal

http://img823.imageshack.us/img823/1995/airbamotor.jpg
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
cihancım sahlep partisi var bana haber vermiyorsun. Neyse bu sefer görmezden geliyorum :). İlkay abi geçmiş olsun ewn büyük kazan bu olsun. Kazayıda komediye çevirmişsiniz helal olsun. :)

Sahlep olayında ben tek gidiyodum Sapancaya (Mahalleden bir arkadaşım artçımdı).. Oraya varmak üzereyken şansa İlkay abi aradı. O da katıldı bana eşlik etti, sahlepi beraber içtik. Sonra adaya gelelim dedik. Adaya girdiğimiz gibi bu ufak tecrübeyi yaşadık. Sonra Huban'a oturduk, İlkay abi şahidimdir, Huban'a oturduğumuz gibi 14 kişiye msj attım "müsait olan gelebilir, hubanda çay içiyoruz" diye. Hatta baya yağmur yağıyordu o sırada da. Ve 14 kişinin arasında sen de vardın kardeşim :wiinkk:

İbrahim,
Çok teşekkür ederim. Dramatize edecek bir yönü yoktu onun için böyle oldu şimdilik. Benim lastiklerin %80 asfalt tutmaması diğer %20 yağış olması napalım mukadderat diyelim. Adada böyle gezicem artık. :queen:sevgiyle kal

http://img823.imageshack.us/img823/1995/airbamotor.jpg


Hahah bu da iyimiş :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Cihan resim nasıl yükleniyodu bilmiyorum ben niye göremiyorum yüklediklerimi. Aman allahım ben ben yoksa kör mü oldum....:queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Cihan resim nasıl yükleniyodu bilmiyorum ben niye göremiyorum yüklediklerimi. Aman allahım ben ben yoksa kör mü oldum....:queen:

abi, cevap yazma panelinin cetvelinde (B I U diye giden cetvel) ağaç resmi olan renkli bi buton var "Resim Ekle" butonu (Fareyi üzerine getirdiğinde buton ismi çıkıyo zaten). O butona tıklayıp buraya yapıştırdığın o resim linkini yapıştır. Sonra ver coşkuyu :mrgreen:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Yani şimdi sen benim gönderdiğim resmi gördün değilmi ve onada yorum yaptın değilmi. hımmmmm hafızamın kuvvetli olduğunu bilahare hatırlata cağım biliyorsun ki Aşure olayı gibi.... kahkaha yere yatan ikon
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Yani şimdi sen benim gönderdiğim resmi gördün değilmi ve onada yorum yaptın değilmi. hımmmmm hafızamın kuvvetli olduğunu bilahare hatırlata cağım biliyorsun ki Aşure olayı gibi.... kahkaha yere yatan ikon

::koop:: o da güzel.. Taş çok uzaklardan geldi. NASA, tanımlanamayan taşın neden bir ybr kullanıcısının kafasına isabet ettiğini araştırıyor :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

(Ben resmi linke tıklayarak gördüm. Resim ekle butonu kullanıldığında resim direk forumda görünüyor. :cat:)
 
Katılım
13 Kas 2012
Mesajlar
97
İbrahim,
Çok teşekkür ederim. Dramatize edecek bir yönü yoktu onun için böyle oldu şimdilik. Benim lastiklerin %80 asfalt tutmaması diğer %20 yağış olması napalım mukadderat diyelim. Adada böyle gezicem artık. :queen:sevgiyle kal

http://img823.imageshack.us/img823/1995/airbamotor.jpg

Abi bu halde artık sen denizede motorla girersin :)

Cihancım kusura bakma mesajını aldım ama Huban diye yazınca anlamdım. Zaten gelemezdim biliyosun benim heyvan kör oldu. Reşat Ustadan cuma günü randevu almıştım bugüne birazdan gidip alıcam heyvanı
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hadi geçmiş olsun ortak.. Selamımı söyledin umarım :)
 
Katılım
13 Kas 2012
Mesajlar
97
Hadi geçmiş olsun ortak.. Selamımı söyledin umarım :)

Söyledim dostum onunda sana selamı var. Bütün işlemlerim sadece 75 TL tutunca Reşat Ustayı bir daha sevdim :) çok muhabbetli ve iyi bir usta. Yaptığı işlemler :
Motor Yağı değişimi
Buji Değişimi
Varyatör Bakımı
Uzun Kısa far bakımı (adam bayağı bi uğraştı burda)
Far Ayarı
Motor Komple Bakım
Filtre Temizliği

Motora bir bindim sanki ilk günkü gibi olmuş adam işinde harbiden 1 numara derim yani
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Ve aleykümselam..::sm_smile

Sevindim dostum, durum gayet güzel.. :cat:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Reşat Usta hakikaten usta yani, pahalı iş yapıyor diyenler var her ne kadar ama çok bir masraf çıkarttığını görmedim şimdiye kadar; bütün sorunları da halletti, başka kimseye gidilmez bence.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Benden utanmasa para almıycak ya :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst