[Sakarya - MT]

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
:mrgreen: Ooo abim lafı neresinden tuttun yaa, halbuki muhabbet çok naif ilerliyodu ::huuuh::
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Tam ortasından desem.
Nasılsın iyimisin artık görüşemiyoruz. Kar yağınca bi balık partisi düzenleyelim. Göl Parkta uyarmı...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Olmaz olur mu :mrgreen: ondan başka da bişeyler yaparız bi balık partisiyle olmaz, koca kış :queen:

Bende de bir yoğunluk başladı ki sorma. Bi taraftan iş bi taraftan kurs, bi de en yakın arkadaşım haftaya askere gidiyo, onunla vakit geçirmeye çalışıyorum falan.. Uykuya hasretim valla.. :sunny: Motorumu da özlemeye başladım şimdiden. kış uykusu moduna geçti velet..
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Neyse ben seni tutmayayım da biraz uyu öyleyse. bilgisayar karşısında uyanık taklidi yapmak çok keyifli oluyor...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
uyuyım mı.. İş yerinde mi :mrgreen:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
:flower: Günaydıııınnnn ters sorular insanın uykusunu açar bugün acaiiip olcan.. Sek su içmiş gibi olcan şimdi....
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
İlahi İlkay abi ya :mrgreen: Sanırım sen sabahları ofiste oluyosun. Sonra bi çıkıyosun tura, akşamı edip öyle geliyosun ofise, öyle mi oluyo :)
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Aynen Saat 12 ye kadar ofiste oluyorum. Daha sonra Sındırgıyı sıyırıp Kandil asıp geliyorum. "Bu atasözü Çok gezenler için söylenmekte.."
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Bi hikayesi olmalı ::sm_smile daha önce de duymuştum ama nereden geldiğini bilmiyorum...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
"Sındırgıyı sıyırmış kara ağaca kandil bağlamış" kalıplaşmış söz diye geçiyo. bakındım ama bi hikayesini bulamadım..
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Walla babamın Aneanesi kullanırdı. Hikaye tam aklımda değil sadece sabah evden çıkıp akşam eve gelipte çok yoruldum diyen boş adamlara söylenirmiş diye hatırlıyorum.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Senin farkın boş gezmemiş olmanda o zaman. ::sm_smile
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Farklı olmandan öte gelen birşey sanırım ::sm_smile
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hemen konuyu değiştiririz o zaman :mrgreen: Mesela, nerede bu insanlar nerede bu Sakarya MT müdavimleri... ::shifty2:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Ben hemen devam ettiriyim. Reşat usta senden aldığı para ile havuzlu villa yaptırmış. Doğru mudur . ? :queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
heuehue.. olm kaza yaptığımda motoru toplamak için 100tl, 3000km bakımı yaptığında 25tl aldı. başka para vermedim ki Reşat ustaya ben ::sm_smile
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
O zaman kendini bilmiş adamlar çamur atıyor. iftira ediyorlar. Cihan fazer ile bakıma giderse, reşat usta gönlündeki 4x4 jeep'i sonunda alabilecek dediler :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst