sakarya mt dereağzı çıkarması:)))

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
evet arkadaşlar bu gün yaptığımız kısa fakat gayet zevkli geçen gezimizden birkaç foto...
sabah işten çıktığımda hava gayet açık ve güneşli idi bunu fırsat bilip sakarya sayfasında 2 dakika içinde organize olduk ve saat 12 de ada avm önünde toplandık..
katılımcı arkadaşlar ise:
ben f54
ilhami (kalinka)
murat(pisikiartist)
adem abi (daha nic namesini bilmiyorum )ve son olarakta geziye yarıda katılan
samsam(şamil )arkadaşımızdı nereye gitsek diye düşünürken fazla uzaklara gitmeden bir gün geçirelim dedik ve vurduk kendimizi yollara..
aaa bir bakmışız akyazı dereağzındayız mekan harika hava harika ortam desen ona keza vurduk muhabbetin beline..
esas bomba ise gezinin yarısında bizi evinde ağırlayan zeki kardeşimiz oldu o forumdan değil motorları da sevmez sebebi ise birkaç küçük kaza atlatmış:pale:
ama sıcacık bahçesini kapılarını bize açtı semaverde çay ikram etti sağ olsun çok sıcak bi şekilde ağırladı bizi işte fotolar:)


url=http://bit.ly/c25MCx]
20du7.jpg
[/url]



bu benim dül dül







bu murat ın demir atı




url=http://bit.ly/c25MCx]
20dxg.jpg
[/url]







url=http://bit.ly/c25MCx]
20f0q.jpg
[/url]








bu resimdeki el kaldıran arkadaş geziye sonradan katılan samsam ama ne hikmetse ilk yemek ona geldi heralde garsona avanta verdi biz görmeden anlam veremedik yani






bu resimdeki arkadaş ise yeni üye adem bey







url=http://bit.ly/c25MCx]
20f6p.jpg
[/url]


diğer arkadaşlarda en kısa zamanda fotoğrafları yükleyecektir benden bu kadar semaver resimleri bi harika hele çayın tadı anlatılmayacak kadar güzeldi....
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) ben çayımı içtim motorumu yıkattım, şimdi maça gidiyorum
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
inşallah size 3 atarlar:queen:
diriftçi şamil seni hadi iyi akşamlar:)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar güzel gezi olmuş. Gerçi yeni fotolar gelcek heralde :) Sakarya da okudum okulu ne yazık ki bu sene mezun oldum. Keşke mezun olmadan motorum olsaydı da buradan iletişime geçseydik. Sağlık olsun. Ama yolum mutlaka düşer Sakarya ya inşallah herkesle tanışmak isterim. Tekeriniz düz bassın arkadaşlar. Selamlar.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Arkadaşlar güzel gezi olmuş. Gerçi yeni fotolar gelcek heralde :) Sakarya da okudum okulu ne yazık ki bu sene mezun oldum. Keşke mezun olmadan motorum olsaydı da buradan iletişime geçseydik. Sağlık olsun. Ama yolum mutlaka düşer Sakarya ya inşallah herkesle tanışmak isterim. Tekeriniz düz bassın arkadaşlar. Selamlar.
bayram her daim bekleriz yazın gelirsen kalmalı kamp bile ayarlarız sen atla motora gel yeter
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
bayram her daim bekleriz yazın gelirsen kalmalı kamp bile ayarlarız sen atla motora gel yeter
Ne diyosun usta sen bana kalmalı kamp de ben gelmem mi aradığım o benim:cat::cherry: İnşallah bakalım yolumuz oralara düşerse mutlaka sizlere iletişime geçerim. Sakarya benim 3.memleketimdir. 4 senemi orda geçirdim. İçimiz buruk ayrıldık oradan. Neyse tüm arkadaşlara selamlar görüşmek dileğiyle.
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
401668_10150500956758935_557188934_8739315_1029715791_n.jpg

399830_10150500957368935_557188934_8739317_138617825_n.jpg

407686_10150500958038935_557188934_8739321_1499478812_n.jpg

402016_10150500958483935_557188934_8739325_2003256578_n.jpg

401073_10150500959053935_557188934_8739330_301617999_n.jpg

396301_10150500959518935_557188934_8739333_1806275557_n.jpg

406789_10150500960058935_557188934_8739336_1619749647_n.jpg

396615_10150500960523935_557188934_8739339_1049423373_n.jpg

408888_10150500960888935_1967797725_n.jpg

408879_10150500961323935_557188934_8739348_683318210_n.jpg

400958_10150500961908935_557188934_8739353_1544881525_n.jpg

400089_10150500962503935_557188934_8739357_1002128998_n.jpg

394010_10150500963108935_557188934_8739361_1866991214_n.jpg

394949_10150500963498935_557188934_8739363_267393448_n.jpg

404921_10150500964013935_557188934_8739370_1573250574_n.jpg

397289_10150500964448935_557188934_8739375_1014888127_n.jpg

396425_10150500964923935_557188934_8739376_750300056_n.jpg

406269_10150500965483935_557188934_8739381_1311309167_n.jpg

402582_10150500966048935_557188934_8739384_135162776_n.jpg

400178_10150500967093935_557188934_8739390_1951913002_n.jpg

401371_10150500967553935_557188934_8739395_1640681881_n.jpg

399856_10150500968113935_557188934_8739399_1098455485_n.jpg

404894_10150500968568935_557188934_8739402_1369483394_n.jpg


---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:10 ----------

Yanarım yanarım Samsam'ın driftini videoya çekmediğime yanarım. :queen: Öyle bir atraksiyon yapacağını da hiç söylemiyor ki.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
ya murat ne diyorsun sen adam harbiden yaktı lastiği eğer video olsa harbiden tarihte tek olur du mct ile dirift kulaga ne kadar hoş geliyor değil mi?
adam geç geldi ama güne damgasını vurdu benden demesi:cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Bİ durun bi durun durduğunuz yerde bee:cherry: ne oo fatih bakıyorum artık ansızın kısa mesafe takılıyorsun şekerim anlayalım yani :)

güzel muhabbet olmuşa benziyor ehhhh gelemesekte elinize ayağınıza sağlık demek düşer ne yapalım...:salut:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Bİ durun bi durun durduğunuz yerde bee:cherry: ne oo fatih bakıyorum artık ansızın kısa mesafe takılıyorsun şekerim anlayalım yani :)

güzel muhabbet olmuşa benziyor ehhhh gelemesekte elinize ayağınıza sağlık demek düşer ne yapalım...:salut:
ne yapalım abi arkadaş bulduğumuz zaman basıyoruz gaza muhabbet güzel hava güzel ee bizde toplanıp takılıyoruz 2 dakika da organize olduk çevirdik gazı olay bu
gezi olsunda kısa uzun fark etmez bu havada bu kadar yeter yani....
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
İrfan seni tanımasak da bu gün fatih sayesinde seni fazlasıyla andık :)

İnşallah bir daha ki gezimizde sende bizimle olursun.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
sakarya gençlilk güzel bir etkinlik olmuş..semavere bayıldım :)
fatih sen fotolarda balıkçı hamdi gibisin, sadece oltan eksik :queen:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
ya murat ne diyorsun sen adam harbiden yaktı lastiği eğer video olsa harbiden tarihte tek olur du mct ile dirift kulaga ne kadar hoş geliyor değil mi?
adam geç geldi ama güne damgasını vurdu benden demesi:cherry:

Ağzım açık seyrettim bir süre. Motor üstünde olmayaydım kesin çekerdim onu videoya. Millet Sofuoğlu filan diyor da hikaye bence. Bu hızla giderse Samsam çok uzun sürmez Dakar'a katılır benden söylemesi. :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Ağzım açık seyrettim bir süre. Motor üstünde olmayaydım kesin çekerdim onu videoya. Millet Sofuoğlu filan diyor da hikaye bence. Bu hızla giderse Samsam çok uzun sürmez Dakar'a katılır benden söylemesi. :)
zaten onun kariyeri açık bi şekilde bekliyor artık dakar mı olur onu ben bileme zaten bu gün ağzından kaçırdı dakar ın başladığı gün kalkamamış o yüzden yarışa girmemiş yoksa dakar ın 1. si sakaryadan çıkardı artık seneye kaldı:queen:

---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:46 ----------

sakarya gençlilk güzel bir etkinlik olmuş..semavere bayıldım :)
fatih sen fotolarda balıkçı hamdi gibisin, sadece oltan eksik :queen:
sen neden gelmedin ki bak herkez merak ediyor söylede öğrenelim yoksa ben mi söyleyeyim nasıl istersen ben en azından balıkçı hamdi ye benziyorum sen de çocuklar duymasında vardı ya selami kepekli erkek yani aynı ona benziyorsun:p
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
walla yengen yanımda bakıyoruz..gülmekten öldük.. :queen:
yine izin vermiyorum diyo :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
tühhh kılıbık seni sen evlendiğin zaman bırak motorla gezmeyi bırak forum a bile giremezsin benden demesi bana artistlik yapıyordun gördün koray efendi
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ooooo okadar değil ...
sen kendinle karıştırma bizi...biz motora gönül verdik..arasıra gezmeme izin verir heralde:p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
sen avcunu yala abisi hadi başka konuya..
dükkanın önünü kapatma yürüüüü:queen:
 
Katılım
22 Ocak 2012
Mesajlar
10
ula anca buldum sayfayı deminden beri bekliyorum fotolaraı falan desenize burdan giriliyo kök saldım burda beklemekten megersem bu sayfadaymıç cahillik işte napacan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst