- Katılım
- 19 Ağu 2011
- Mesajlar
- 1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serkancım prohell ürünleri kullananların çoğu memnun değil. gel sen inatla prohellde diretme,git adam gibi venom ürünlere bak,sonra bizim gibi ahh vahh çekmebana tavsiye edilen bu...3 katlı... http://www.feyizoglu.com/3004-Zeta-3-Katli-Mont_46608.html#0
senin 6969'da içilik yağmurluk hiçbirşey yok..ondan soğuk tutuyordur...